• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

БМВ Х 6 (3.0 бензин 35 і) проблемне запитання

Александр 1982

Пользователь
Joined
Oct 27, 2020
Messages
11
Страна
Украина
Город
Ивано-Франковск
Доброго дня. Цікавить можливо хтось стикався? БМВ Х 6 2008 року бензин 35 і коробка автомат, при розгоні в авто - на швидкості 60 км/год відбувається провал, приблизно така ситуація ніби їдеш на 3 й передачі і тут скидає на 2 гу, після чого тисну на педаль газу і знову повертає все на своє місце. Якщо продовжую розгін провалів на вищих передачах не стається. І ще, якщо набирати швидкість максимально швидко тобто стартувати скажімо від 0 до 80 - 100 км/год при постійному натиску педалі газ даного провалу також не має. Ще раз повторюсь. Якщо плавно їхати набираючи швидкість поволі, то на відмітці 60 км/год машину ніби провалює. Спочатку думав що коли я тисну педаль не достатньо швидко то на моменті переходу з передачі на передачу в автоматичному режимі авто не "січе" на яку передачу переходити, тому десь в режимі 60 км/год відбувається невизначені скачки. Хто що може сказати? Те що на станцію потрібно це я сам розумію.
 
Сначала диагностика, коды ошибок- потом диалог)))
 
Сначала диагностика, коды ошибок- потом диалог)))
Я ж наголосив відразу...Цікавить можливо хтось стикався? Ніяких помилок не має.
 
Турбины отремонтируй....если конечно не на "кривом" чипе катаешься...
Ну а если N55 то свечи зажигания нормальные поставь...
Неужели "газ" присутствует..?)))
 
Турбины отремонтируй....если конечно не на "кривом" чипе катаешься...
Ну а если N55 то свечи зажигания нормальные поставь...
Неужели "газ" присутствует..?)))
Газ ніколи не стояв. На рахунок турбіни цікава думка. Дякую за пораду.
 
Турбины отремонтируй....если конечно не на "кривом" чипе катаешься...
Ну а если N55 то свечи зажигания нормальные поставь...
Неужели "газ" присутствует..?)))
Разве на дорестайле ставили n55!? N54:::: свечи нормальные это оригинал?
 
Разве на дорестайле ставили n55!? N54:::: свечи нормальные это ор
Відверто не знаю за свічки (я не міняв і не ліз туди). А хіба може таке бути щоб тільки при плавному збільшенні швидкості на відмітці 60 випадала якась свічка? Машину жодного разу не травило на холостих. Провали відбуваються не постійно. Системи як такої не має. Чи розігріта чи холодна може бути може не бути. Розхід аномально великий (20-22 л.) але я постійно в заторах стою. Хоча перед покупкою читав що 18 л. це вже багато. Машина з пробігом 100 тис. уся як з салону. Відігнав на СТО там з мене посміялись сказали що я сам шукаю пригоди на ... Типу не мішай працювати з нею все добре (СТО насправді компетентне). Дякую за комент.
 
Відверто не знаю за свічки (я не міняв і не ліз туди). А хіба може таке бути щоб тільки при плавному збільшенні швидкості на відмітці 60 випадала якась свічка? Машину жодного разу не травило на холостих. Провали відбуваються не постійно. Системи як такої не має. Чи розігріта чи холодна може бути може не бути. Розхід аномально великий (20-22 л.) але я постійно в заторах стою. Хоча перед покупкою читав що 18 л. це вже багато. Машина з пробігом 100 тис. уся як з салону. Відігнав на СТО там з мене посміялись сказали що я сам шукаю пригоди на ... Типу не мішай працювати з нею все добре (СТО насправді компетентне). Дякую за комент.
Ну при 100тыс можно поменять ради своего спокойствия свечи, естественно на оригинал, можно и фильтр топливный.
Хуже не будет, тем более если их перед вами не меняли.
 
Відверто не знаю за свічки (я не міняв і не ліз туди). А хіба може таке бути щоб тільки при плавному збільшенні швидкості на відмітці 60 випадала якась свічка? Машину жодного разу не травило на холостих. Провали відбуваються не постійно. Системи як такої не має. Чи розігріта чи холодна може бути може не бути. Розхід аномально великий (20-22 л.) але я постійно в заторах стою. Хоча перед покупкою читав що 18 л. це вже багато. Машина з пробігом 100 тис. уся як з салону. Відігнав на СТО там з мене посміялись сказали що я сам шукаю пригоди на ... Типу не мішай працювати з нею все добре (СТО насправді компетентне). Дякую за комент.
За сколько купили и где ( город)машину и фото можно увидеть ее?
 
20-22 литра по пробкам - это вполне нормально)
 
Доброго дня. Цікавить можливо хтось стикався? БМВ Х 6 2008 року бензин 35 і коробка автомат, при розгоні в авто - на швидкості 60 км/год відбувається провал, приблизно така ситуація ніби їдеш на 3 й передачі і тут скидає на 2 гу, після чого тисну на педаль газу і знову повертає все на своє місце. Якщо продовжую розгін провалів на вищих передачах не стається. І ще, якщо набирати швидкість максимально швидко тобто стартувати скажімо від 0 до 80 - 100 км/год при постійному натиску педалі газ даного провалу також не має. Ще раз повторюсь. Якщо плавно їхати набираючи швидкість поволі, то на відмітці 60 км/год машину ніби провалює. Спочатку думав що коли я тисну педаль не достатньо швидко то на моменті переходу з передачі на передачу в автоматичному режимі авто не "січе" на яку передачу переходити, тому десь в режимі 60 км/год відбувається невизначені скачки. Хто що може сказати? Те що на станцію потрібно це я сам розумію.
У меня такое чуЙство, что с машиной все в порядке, просто надо или давать газ, или не давать, а то она иногда не понимает - ты хочешь ехать, или катиться, ИМХО.
 
ну хотя бы просто комп подключить если явного нет то уже капать везде!как тут можно гадать о чем либо без подключения?свечи то понятно надо менять 80-100 не зависимо есть проблемы с авто или нет это и касается промывки диагностики форсунок на 40-50 хотя бы
 
У меня такое чуЙство, что с машиной все в порядке, просто надо или давать газ, или не давать, а то она иногда не понимает - ты хочешь ехать, или катиться, ИМХО.
Нужно либо чаще под хвост давать, либо привыкать к пенсионерскому стилю езды))
П.с. есть знакомый, на прадике 4 литровом, на ГБО, так он на нем как пенсия ездил, ну совсем совсем, 70км потолок ( экономил на топливе, на газу :) )и долго ездил так, а потом хотел "козырнуть" где-то, активно порысачить, а машина ему вялый хер)) не едет и хоть ты тресни)))
С его слов, типа машина "привыкла" к такому стилю езды и сама под него настроилась.
П.с.с. не уверен что у тойоты есть такие возможности, но мне было смешно)))
 
Нужно либо чаще под хвост давать, либо привыкать к пенсионерскому стилю езды))
П.с. есть знакомый, на прадике 4 литровом, на ГБО, так он на нем как пенсия ездил, ну совсем совсем, 70км потолок ( экономил на топливе, на газу :) )и долго ездил так, а потом хотел "козырнуть" где-то, активно порысачить, а машина ему вялый хер)) не едет и хоть ты тресни)))
С его слов, типа машина "привыкла" к такому стилю езды и сама под него настроилась.
П.с.с. не уверен что у тойоты есть такие возможности, но мне было смешно)))
Парадокс в том, что я когда неделю не юзаю машин (жена ездит тихонько) - то же иногда баг ловлю, когда хочешь дать, а она думает))), потому и кажется, что у ТС машин исправен, просто ездит не туда, не сюда)))
ЗЫ. Думаю у Тойоты то же коробка с мозгами, у меня еще на Чироки 08 года уже была такая фишка.)
 
Сьогодні виявили несправність. Двигун N 54. Несправний датчик низького тиску паливної системи. От вам і нонсенс. Насправді я здивований. Зробили якісно діагностику спочатку вибило помилок цілу купу. І обидва насоси і коробка датчики тиску шин це стандарт. Як почали рахувати...думаю легше було продати))). Але... Як завжди після пережитого шоку обнулили все і я поїхав нагнати пару км. Приїхав за 15 хв. Консули на діагностику ще раз. І о чудо...помилка одна січеться. Якщо не враховувати тиск шин. Отож датчик низького тиску. Оригінал 1800грн. От так буває одна дрібна хрень може наробити купу шкоди і загнати в помилки багато вузлів. Всім дякую і гарного дня
 
Сьогодні виявили несправність. Двигун N 54. Несправний датчик низького тиску паливної системи. От вам і нонсенс. Насправді я здивований. Зробили якісно діагностику спочатку вибило помилок цілу купу. І обидва насоси і коробка датчики тиску шин це стандарт. Як почали рахувати...думаю легше було продати))). Але... Як завжди після пережитого шоку обнулили все і я поїхав нагнати пару км. Приїхав за 15 хв. Консули на діагностику ще раз. І о чудо...помилка одна січеться. Якщо не враховувати тиск шин. Отож датчик низького тиску. Оригінал 1800грн. От так буває одна дрібна хрень може наробити купу шкоди і загнати в помилки багато вузлів. Всім дякую і гарного дня
Да не факт), кмк опять таки - машин исправен, у меня то же гирлянды одно время вылазили, потом чудесным образом исчезали, таки это фишка БМВ))))
 
Отпишись по изменениям после замены, интересно как поведение машины изменится.
 
И да - проверь предохранители, я так по кругу лямбды поменял, а оказалось просто предохранитель сгорел)))
 
20-22 литра по пробкам - это вполне нормально)
Ты это серьёзно? Имхо, это Очень ненормальный расход.
Я понимаю, что сравнение некорректное немного, но М62b35 на 39 кузове у меня ело максимум 18 литров в первые пару месяцев, так это гашетка давилась где только можно и нельзя, и пробки киевские и всё такое.
Повышеный расход всегда говорит о том, что под капотом завёлся суслик.
 
Отпишись по изменениям после замены, интересно как поведение машины изменится.
Відписуюсь стосовно заміни датчика низького тиску паливної. Тепер більш докладно. При діагностиці номінально тиск в системі показував 6000 атм. А через насос по факту тиснуло 3800. Замінивши датчик (а саме його несправність показав комп) тиск фактичний виріс на 1000 але цього усе одно не достатньо. Опишу ефект при їзді можливо комусь знадобиться: отож, на малих оборотах машина бере надто мало (2-5л) і це спочатку додає оптимізму, але на високих 70-100 л. Вертаючись до діагностики...знов обнулили все і я погнав тестувати. Повернувшись на СТО комп показав не достатній тиск а відповідно і несправність насосу низького тиску. Вже замовив орегінал в зборі (найдешевше що знайшов 8000грн) але я зекономив тому що узяв окремо сам насос та фільтр до нього, на станції пообіцяли що зможуть зклеїти. Через два дні замінять. А далі мені пояснили що ще може навернутись сам блок який відповідає за покази тиску (сам майстер сказав що за 20 років стажу не мав подібних випадків з бмв) ну і далі система верхньої подачі. Теж саме там може бути як насос так і датчик так і блок. Виробник при цьому вказує що визначення несправного вузла можливе тільки заміною на новий метод виключення, або прямолінійний. Ніби усе. За такі гроші щоб так їб..тись. Треба бути справжнім фанатом.
 
Отбивает всю охоту мечтать о новых сериях.
Старые добрые атмосферники рулят.
 
Back
Top