[Вирішено] Як боротися з турфірмою? (можливо в суді)

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Турфірма виставила рахунок, оплатили, підписали угоду.
За кілька годин пишуть, що готель їм виставив іншу ціну і на цій підставі вони підвищують вартість туру на 150 баксів.

В угоді написано, що вони так можуть робити і я зобов'язаний платити. Ну або відміняти все, тоді вони вертають 80% вартості за виключенням вартості авіаквитків.


Що це? Нормальна практика? Збирання бабла з лохів? Як боротися?
Забити і заплатити?
Намагатися повернути всю суму назад, можливо через суд? Є хоч якісь перспективи у такого позову?
 
Last edited:

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Апдейт: прочитав угоду (перед чим переповідав зі слів дружини), там не 20%, а сума фактично понесених туроператором витрат. Значить, вони не такі офігєвші, як я спершу думав.

Лишилося питання: це стандартна ситуація, чи стандартний туроператорський розвід?
 

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Виявляється, угоду написано грамотно і вона в достатній мірі захищає права споживача (певно, завдяки закону "Про Туризм", виявляється депутати вміють щось корисне назаконотворити).
То я піддався на паніку дружини. Насправді, у випадку непідтвердження броні, гроші можна повернути назад у повному обсязі.
 

JmenE39

Пользователь
Joined
Dec 22, 2014
Messages
2,134
Город
Киев
В последнем предложении все правильно описали. Оплата не является подтверждением, то есть отель может подтверждаться один час, 10 минут на мгновенном, пару дней или больше. В это в время ваши средства грубо "зависают", если отель не подтвердили, предлагается альтернатива в бюджете поездки или в концепции отеля. Оплату требуем, так как без предоплаты мин 30% или полной оплаты бронируют мягко сказать дилетанты, потому что было миллион ситуаций когда клиент/турист отказывался от своих слов. Если варианты не подходят, происходит возврат
 
Top