kretovich
Пользователь
- Joined
- Jan 26, 2012
- Messages
- 181
- Age
- 42
- Город
- Тернополь
Всім привіт ! Після ранкового запуску мотора, поки не прогріється, чути регулярний гул під час якого видно вібрацію ремня генератора. В попередній моїй bmw e34 525 tds були точно такі самі симптоми, причиною яких став демфер крутильних коливань.
Виходячи з досвіду, я починаю приглядатися до пошуку демфера, але стикнувся з слідуючим, на моделі e39 і e38, на скільки мені відомо, ставилися однакові дизельні m57 3.0d, хоча по електронних каталогах демферні шківи йдуть під різними номерами і не взаємозамінні. При тому на e39 пропонуються замінники(той же Corteco), а на е38 тільки видає оригінал.
Чи пояснить хтось чому так, і чи можна ставити на е38 730d демферний шків від e39 530d ?
Виходячи з досвіду, я починаю приглядатися до пошуку демфера, але стикнувся з слідуючим, на моделі e39 і e38, на скільки мені відомо, ставилися однакові дизельні m57 3.0d, хоча по електронних каталогах демферні шківи йдуть під різними номерами і не взаємозамінні. При тому на e39 пропонуються замінники(той же Corteco), а на е38 тільки видає оригінал.
Чи пояснить хтось чому так, і чи можна ставити на е38 730d демферний шків від e39 530d ?