• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E53 ] Димить на холодну

  • Автор теми Автор теми yurvin
  • Дата створення Дата створення

yurvin

Пользователь
Реєстрація
17.11.2011
Повідомлення
419
Вік
39
Город
Ровно
Ситуація така, кожного ранку при заведені авто, мотор троіть, з вихлопні йде синій дим з запахом не згорівшоі соляри. ( секунд 30 )
Коли перед цим вмикаю автономнку ( вебасту), мотор при заведені працює рівно - бездимно.
Влітку такоі проблеми немає, хіба що коли ранки холодні то трішки піддимлює.

Що робилося для подолання даної проблеми :
Свічки всі нові , блок також
Фільтр картерних газів новий ( поставив типу циклон, як на мене на типу валік димності було менше)
Форсунки всі ремонтував
ЕGR заглушив .
Поршні, кільця, гільзовка , хон, всі можливі прокладки на моторі поміняв, окрім , сальниківвпускного колектора ...
 
Е53 3.0 д, 2004 р , комплектація без сажевого фільтра
 
Як варіант так відремонтовані.Бо синій дим це ж не згорівше паливо.При умові що компресія в нормі.

А чому тоді коли перед цим вебасту ввімкну все Ок ? Тобто грубо кажучи температура повітря 10 + , все гаразд, не троіть не димить ...
 
Тобто цей синій дим був і до капіталки двигуна ...
 
Ситуація така, кожного ранку при заведені авто, мотор троіть, з вихлопні йде синій дим з запахом не згорівшоі соляри.

Симптомы льющей форсунки, либо каким-то образом на эти 30 сек происходит смещение угла зажигания.
 
похоже реально на льющие форсунки, но я бы проверил свечи и блок, реально снять и глазами посмотреть греются ли они все равномерно, было такое что новые свечи шли с браком, звонились как нормальные но грелись очень медленно и с середины, если с блоком и свечами все ок, то тогда снимай форсунки , или не напрягайся и езди
 
свічки провіряв всі гріють рівномірно, форси ремонтували всі 6 ть, корекція наче в нормі (...
Просто якби форса переливала то чому при температурі вище 10 градусів нічого не трусить і синього димнема ((((?
 
А чому тоді коли перед цим вебасту ввімкну все Ок ? Тобто грубо кажучи температура повітря 10 + , все гаразд, не троіть не димить ...

Ну бо впорскування менше,відповідно до температури.Плюс згорання краще на теплому двигуні.А раз двигуном ще й трусить на холодну,то схоже що форсунки не рівномирно подають паливо.
 
З понеділка форси на ремонт знову . Відпишусь
 
Назад
Зверху