Допоможіть з вибором Е39!

Allie

Пользователь
Joined
Dec 9, 2013
Messages
17
Город
Ровно
Хочу Е39. Цікавлять бензинові двигуни М52ТУ та М54 - за і проти. Переглянувши декілька форумів і "Отзивов о машинкє" зробив висновок, що М54 все-таки краще?! Якщо М54 - то 520 (2.2) або 525 (2.5 відповідно), а якщо М52ТУ - то 523 (2.5). Що караще??? Враховуючи всі обставини (переважно фінансові), схиляюсь до 523. Хто має якийсь досвід по вказаній моделі, чи хто може порадити, які двигуни у зазначеному діапазоні кращі-гірші????? Заздалегідь вдячний!!! :)
 
Є декілька постів трохи не по темі, але я для себе там багато чого цікавого прочитав, можливо буде час десь почитаєш http://bmw530da.net/, а на чому їздиш зараз?
 
А чого так одразу з Форда на BMW?
 
Сам катаюсь на дизелі 3.0, з бензинових як варіант розглядав теж 3.0 М54 що і тобі від себе порадив-би... В порівнянні з 2.8 різниці в споживанні палива небагато, в динаміці є плюс. Ресурс більшого за об'ємом двигуна теж вищий.

P.S. На 2.3 всі плюються...
 
Я би і сам катався на 3.0 дизелі, як би вони коштували б дешевше))) Ціни до 20 доходять!
 
Last edited:
Хотілось дізнатись шо не так з 523 м52tu???
 
Я би і сам катався на 3.0 дизелі, як би вони коштували б дешевше))) Ціни до 20 доходять!

Зацінити і 25 000 можна, хто б купив) Зараз ринок дуже млявий, реальних покупців з живими грішми мало, ще й на авто такого цінового діапазону. ТОМУ цілком реально знайти нормальний дизель серед свіжопригнаних і доторгуватись до хорошої ціни. Плюс є машини, що продаються тут, на форумі. Зараз може так і зробив би, бо взяв свіжопригнану і виправив всі болячки, що "вилазять" на певному кілометражі, так як люблю їздити і не прислухатись.
 
До речі, хто знає з якого часу почали ставити m52tu? На скільки я знаю, то з вересня 98 року!?
 
ІМХО

З Європи пригнане авто краще збереглося, (там не такі дороги і топливо як у нас), краще доглядалось (сервіс офіційний, якісний) і ставились до неї також не так як у нас, просто все питання у розмитненні, є різні схеми легальні і не дуже, я нічого не пропоную, якщо цікавлять схеми маю певну інфу сам збирав
 
ІМХО

З Європи пригнане авто краще збереглося, (там не такі дороги і топливо як у нас), краще доглядалось (сервіс офіційний, якісний) і ставились до неї також не так як у нас, просто все питання у розмитненні, є різні схеми легальні і не дуже, я нічого не пропоную, якщо цікавлять схеми маю певну інфу сам збирав

+1 щодо стану авто з Європи, суджу по своєму автомобілю. АЛЕ, це якщо автомобіль з "чистою" історією обслуговування та куплений в нормального німця чи від нього в автохаусі. Багато машин продають там українці, росіяни, марокканці, афганці, араби і т.д), які не бояться відповідальності за змотаний пробіг, підроблену сервісну книгу і т.п.
Розмитнення, як на мене, для таких авто варіант один - переобладнання, при можливості проконтролювати розборку в Польщі і зборку у нас (або самому)....по іншому таможити дорого (вік + об'єм двигуна не на користь).
 
По переобладнанню велике питання, багато нюансів, плюс до якого стану треба її розбирати?
 
По переобладнанню велике питання, багато нюансів, плюс до якого стану треба її розбирати?

Яке саме питання? Які ньюанси? Я не "підколюю", розумію що таке твої пошуки, сам був в подібній ситуації, але ЛЕВОВА ЧАСТКА автомобілів з Європи йдуть під кузова (так зване переобладнання) і їздять собі. Це перше.
Друге: до якого стану розбирати, залежить від рівня зв'язків і обізнаності того "рішала", якого ти наймеш привезти тобі автомобіль (я ж сподіваюся, ти не думаєш сам зайнятися цією кухнею).
Але це якщо ти вирішиш шукати авто в Європі, замовляти саме його і чекати (а це не дуже швидко і спокійно)). Як варіант все таки шукати собі автомобіль серед тих, що вже в Україні готові продаються. Перевірити його "свіжопригнаність" елементарно (по розмові з продавцем/гонщиком, по документах, що мають бути з автомобілем, звірити записи з номером кузова, тимчасовими номерами, записи у сервісній книзі в якому місті обслуговувалась і продана і т.д і т.п.). Перевірити його стан це святе, і не просто оглядом, а приладами і інструментами, електроніку обов'язково на професійному сканері, які помилки є, які були (вони всі зберігаються в пам'яті), на якому пробізі, всі "слабкі місця" промацати (турбіна, інтеркулер, подушки, коробка і.д.), товщину фарби, підвіску на ямі чи підйомнику.....
 
я би був згоден купити пригнаний гонщиком автомобіль тільки після того, як він поставить її на облік на себе чи на ще когось, а потім мені продав би, і я ставив би її вже на себе!
 
Ну так вперед) Шукай людину, хто займеться і на mobile.de машину і чекай. Або шукай серед тих свіжих авто, які вже на обліку.
 
Яке саме питання? Які ньюанси? Я не "підколюю", розумію що таке твої пошуки, сам був в подібній ситуації, але ЛЕВОВА ЧАСТКА автомобілів з Європи йдуть під кузова (так зване переобладнання) і їздять собі. Це перше.
Друге: до якого стану розбирати, залежить від рівня зв'язків і обізнаності того "рішала", якого ти наймеш привезти тобі автомобіль (я ж сподіваюся, ти не думаєш сам зайнятися цією кухнею).
Але це якщо ти вирішиш шукати авто в Європі, замовляти саме його і чекати (а це не дуже швидко і спокійно)). Як варіант все таки шукати собі автомобіль серед тих, що вже в Україні готові продаються. Перевірити його "свіжопригнаність" елементарно (по розмові з продавцем/гонщиком, по документах, що мають бути з автомобілем, звірити записи з номером кузова, тимчасовими номерами, записи у сервісній книзі в якому місті обслуговувалась і продана і т.д і т.п.). Перевірити його стан це святе, і не просто оглядом, а приладами і інструментами, електроніку обов'язково на професійному сканері, які помилки є, які були (вони всі зберігаються в пам'яті), на якому пробізі, всі "слабкі місця" промацати (турбіна, інтеркулер, подушки, коробка і.д.), товщину фарби, підвіску на ямі чи підйомнику.....

Поясни будь ласка переоформлення - це купив кузов розбитий, пересипав деталі з нового (пригнаного авто) і маєш щастя?
 
Не зовсім) Те, що ти описав, називається "донорство"))) Якщо розбив свою ластівку, або ухайдокав її так, що далі їздити соромно і небезпечно, купуєш собі "донора" - точно таке авто, як твоє, і пересипаєш все, що можна на своє шассі.
Переобладнання, воно ж заміна кузова та поагрегатне розмитнення ж в законній моделі, це так: автомобіль розбивається, дуже сильно, так, що кузов (саме каркас з номером) не підлягає відновленню. Тоді ви погоджуєте заміну кузова на ньому і вперед. Довго писати, в інтернеті купа інформації.... Навскидку http://europa.ucoz.de/load/rozmitnennja_i_zamina_kuzova_poagregatne_rozmitnennja/1-1-0-2
 
Не зовсім) Те, що ти описав, називається "донорство"))) Якщо розбив свою ластівку, або ухайдокав її так, що далі їздити соромно і небезпечно, купуєш собі "донора" - точно таке авто, як твоє, і пересипаєш все, що можна на своє шассі.
Переобладнання, воно ж заміна кузова та поагрегатне розмитнення ж в законній моделі, це так: автомобіль розбивається, дуже сильно, так, що кузов (саме каркас з номером) не підлягає відновленню. Тоді ви погоджуєте заміну кузова на ньому і вперед. Довго писати, в інтернеті купа інформації.... Навскидку http://europa.ucoz.de/load/rozmitnennja_i_zamina_kuzova_poagregatne_rozmitnennja/1-1-0-2
Це вже добре, я так само хочу щось в 39 кузові (олд скул:yes:) з 3,0 але дизелем, а розглядаю різні схеми в основному не легальні двійник або безномерний кузов, буде час почитаю детальніше, дякую, дуже допоміг!
 
Я б не радив. Якщо не вистачає коштів на законне авто - купуй щось простіше.
 
Хто може щось сказати по темі про m52tub25???????
 
Я не антисиміт, але хтось може відповісти нормально на поставлене питання?????
 
Я не антисиміт, але хтось може відповісти нормально на поставлене питання?????
Ну а что вы хотите услышать?Моторы все хороши, главное состояние его!Для Е34-Е39 брать надо не меньше чем 2.5 это лично моё мнение. У нас в Кузнецовске есть отличный рестайл вариант с мотором М54Б25.
 
я уже знаю про какую идет речь! серенькая такая! По фотографиям ниче так, но дороговато...
 
я уже знаю про какую идет речь! серенькая такая! По фотографиям ниче так, но дороговато...
Странные люди, хотите нормальный автомобиль и по сладкой цене?Такого не бывает.Авто не то что "ниче так" а просто в очень хорошем состоянии, и пробег реальный!!!Я не рекламирую а просто советую потому что это авто я знаю и хозяина тоже.
 
А до чого тут антисеміт ти чи ні?:scratch_one-s_head:
 
я его не собираюсь покупать, о чем вообще речь!?
 
А до чого тут антисеміт ти чи ні?:scratch_one-s_head:

До того, що ніхто толком не може дати відповідь на поставлене питання в розділі, або ж відповідають питанням на питання, шо за...?
 
Back
Top