Усім привіт, потрібна ваша доромога!!!
Бмв е39 1997рік
Є проблема з машиною- жре 20л на трасу та під 30-40 в місто! Факт! І основна проблема в тому що тяги немає взагалі. Їде так ніби ллється паливо шлангом в циліндрах. Просто неможливо користуватися машиною. Так ніби компресія мотора між 2 та 5. Якщо нажати педаль до полу то відчувається як машина переливає паливо, не їде взагалі, та стрілка розходу вже від 30л. Розхід міряв по кілометрам, а не то що пише розходомер.
Машину купляв 3 роки тому з цими же проблемами. Нічого поки що не вирішив.
Вже стояв блок чугунний від м50 з навесним від м52 при тому що голова від 2,5 (я бачив своїми очами як пише 2,5 л на голову).
(Рідний був м52б20). Він прошивався, а навесное лишилося від рідного м52, крім розходомера.
За 3 роки на на машині проїхав 2-3 тис км… від сервіса до сервіса, а потім купив собі діагностику і сам займаюся машиною.
Вклав під 3к доларів лиш у мотор і все зря.
-На холостому ходу рівно працює.
-Не димить взагалі і масла не їсть.
-заводиться з пол оберта
-міряв компресію - 14 в кожному циліндрі!
-Нічого не тече з під машиною. (Крім масла із подона))
По мотору:
Бмв е39 1997рік
Є проблема з машиною- жре 20л на трасу та під 30-40 в місто! Факт! І основна проблема в тому що тяги немає взагалі. Їде так ніби ллється паливо шлангом в циліндрах. Просто неможливо користуватися машиною. Так ніби компресія мотора між 2 та 5. Якщо нажати педаль до полу то відчувається як машина переливає паливо, не їде взагалі, та стрілка розходу вже від 30л. Розхід міряв по кілометрам, а не то що пише розходомер.
Машину купляв 3 роки тому з цими же проблемами. Нічого поки що не вирішив.
Вже стояв блок чугунний від м50 з навесним від м52 при тому що голова від 2,5 (я бачив своїми очами як пише 2,5 л на голову).
(Рідний був м52б20). Він прошивався, а навесное лишилося від рідного м52, крім розходомера.
За 3 роки на на машині проїхав 2-3 тис км… від сервіса до сервіса, а потім купив собі діагностику і сам займаюся машиною.
Вклав під 3к доларів лиш у мотор і все зря.
-На холостому ходу рівно працює.
-Не димить взагалі і масла не їсть.
-заводиться з пол оберта
-міряв компресію - 14 в кожному циліндрі!
-Нічого не тече з під машиною. (Крім масла із подона))
По мотору:
- розходомер від 2,5/2,8л м52- точно побочий, по інпі показує 13 з копійками літрів на холостому ходу, при тому що обороти не плавають! (Розходомерів зараз маю вдох точно робочих, так як мій робочий був, і на діагностиках мені казали мабуть у ньому проблема… так, що викинув у смітних чергових 100$… і він зараз стоїть на полці в гаражі)
- Форсунки чистилися, і перевірялися, проблем по ними немає. Не переливають і не заливають за мало.
- Свечки чисті пробував різних інших фірм, тобку нуль.
- Муштуки на свечах всі нові
- Катушки точно робочі, провірялися.
- Топлівна рампа має тиск як при заводських параметрах, бензонасос точно робочий, провірявся, вільно видає 3,5 бар, а якщо витискати на обратку то і вище може. Обратка до бака без питань, провірялася. Тріщин від бензонасоса до топлівної рампи немає.
- Мінявся датчик розпоедвала і по інпі показує правильні показники.
- По датчику колінвала ошибок не видає
- Робився ВАНОС: повністю перебирався і мінявся ремкопмлект. Масло до нього поступає і лампочка тиску масла що на приборці через максимум 1-2 сек виключається, на холодному і зимою, а на гарячому зразу глохне лампочка. Також цепь ванос з натяжителем мінялася.
- Масло не їсть на не димить.
- Рівень антіфрізу не знижується.
- Міняв лямбди- одна нова оригінальна NGK за 120$, інша з розборки, але точно робоча: інпа показує показники і вона точно робоча.
- Ошибок по інпі, лаунчу, взагалі немає!!! Ні в звичайних ошибок, ні в скритох ошибок. (Для цього я навіть у друга попросив його мозги щоб дивитися чи немає у мене такої прошивки, що скриває помилки, і її немає. На його машину були різні ошибки яких що мої мозги що його мозги показували)
- Пробував міняти мозги і різних прошивок.. толку майже нуль: так як була проблема так і залишилася. Зараз стоїть прошивка від 2.8 так як вона єдина при якій може рухатися машина хоть якось.
- Квкг нове фірми meyle, підсосів повітря точно немає!! 2 бара вільно тримає впуск.
- Датчик температури мотора мінявся
- Генератор реставрувався
- Віскомуфта мінялася
- Каталізатор вирізав і ставився пламегаситель, як по правилам і прошовалася євро 2, лямбди після каталізатора немає.
- Був у досвідченого Моториста, якого я знаю і якому я довіряю, щоб перевірив механічну чатину морора. ( цей моторист вже багато таких моторів робив, і на одному м50б25 якого він робив я катався, так що знає він свою роботу). Колінвал, фази розпредвалов, і інших проблем по мех чатині немає- він розкривав і перевіряв і все наразд.
- Також на впускному колекторі вирізалися вушка що всередини є, після чого трошки краще запрацювала машина, але проблему це не вирішило.