• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E32/34 ] Заміна компресора кондиціонера M30B34 на компресор з M50

Nazgul

Пользователь
Joined
Nov 14, 2011
Messages
1,521
Age
107
Страна
Украина
Город
Ахтырка
Десь пару років як впала продуктивність компресора кондиціонера. Погано холодить на холостому. По параметрам явно видно, що компресор втомився.
Є бажання замінити його на компресор з 50-х моторів. Свіжіші й працюють добре.
Може в когось є практичний досвід? Особливо цікаво як бути зі шківом, бо ремені різні і, наче, переставити просто не вийде. Кріплення чкось вигадаю, але теж цікаво.
Десь так:

https://www.drive2.ru/l/3853650/
 
А чи вартує воно того? перебрали компресор за 3500, працює як новий.
 
є компресор не дорого))
 
А чи вартує воно того? перебрали компресор за 3500, працює як новий.

Що там перебирати, якщо він зношений? Він не тече, підшипник не шумить, але він не видає потрібну потужність. Його треба міняти. Міняти на б\у в такому віці не хочеться. Оригынал - 22 т. грн. Аналогів шось не дуже знайшлось.
А б\у нормальних компресорів такого плану досить дофіга. Та й замінників їх нових теж дофіга. Питання в адаптації.
Ось тут, наприклад, пишуть, що шків від компресора M20 (а візуально він такий самий як і М30) стає на компресор М50.
Я розумію, що можна купити, зняти свій та все переміряти і, скоріше за все, так воно й буде. Але може хтось має досвід подібного колхозингу.
 
Який? Скільки коштує? Які гарантії?

t5xfU8YuhrM.jpg

поставите,перевірите,якщо все влаштує оплатите.хотєлка 500 грн
 
поставите,перевірите,якщо все влаштує оплатите.хотєлка 500 грн

Дякую, цікава пропозиція. Подумаю трохи.
 
Ок, я имел в виду, что родной по креплению. Производитель - это вопрос второй)))) Китайци же ездят)))))
В каталозі аналогів нема.
 
Есть два вида компрессоров для м 30, тот что на фото - лопастной. И поршневой здоровенный такой. Ищи поршневой, лопастной плохо работает на холостых оборотах двигателя..
 
Вэталь, а э номер поршневого?
 
WP_20121127_002.jpg
WP_20121127_003.jpg
WP_20121127_004.jpg

64 52 1 365 073

ВСем фото видно ??
 
Last edited:
Есть два вида компрессоров для м 30, тот что на фото - лопастной. И поршневой здоровенный такой. Ищи поршневой, лопастной плохо работает на холостых оборотах двигателя..

Навіть не знав, що таке на цьому моторі було. Теж цікавить номер.
 
Що там перебирати, якщо він зношений? Він не тече, підшипник не шумить, але він не видає потрібну потужність.
поршеньки якісь перебирають, їх там чи 8 чи 12, не памятаю вже.
 
Підніму тему.
Таки вирішив піти шляхом колхозингу більш свіжішого поршневого компресору. Вибір пав на компресор з Е34 М51. Чому він? Та просто він в мене був. Минулого року міняли товаришу через потікший сальник та згорівшу електромагнітну муфту. Компресорна частина в чудовому стані. Підшаманив. Має працювати.
Колхозинг має три проблеми: кріплення, трубки, привід.
Найбільшою проблемою мені видався привід. Спершу думав спробувати переставити свій шків та притискну пластину. Не вийшло. Потім була думка на колінвал поставити ще один шківок з 50-го сімейства моторів з поліклиновим ременем. Але місця до вентилятора не вистачає. Тому вирішив на компресорі на базі його рідного шківа наколхозити шків під клин. Місцеві токарі сказали, шо то дуже дорого й довго. А от у сусідньому СМТ за пару днів й досить скромні гроші сточили рідний шків, напресували й прихватили сваркою заготовку з листової сталі 20 мм та нарізали шків потрібного профілю
(трохи дунув фарбою з балона)
36451903.jpg

36451906.jpg

36451907.jpg

36451908.jpg


З трубками виявилось все просто. Я спершу думав взяти фітинги від компрессора з 52-го мотору та приколхозити іх (сварка, або обтиснути заново гумові трубки) до своїх трубок. Але взявши в руки трубки з Е32 М51 зрозумів, що вони мають чудово стати без колхозу ціляком.

Зараз ваяю кріплення. Верхнє вже зробив, тепер справа за нижнім, яке регулює натяжіння ремені. Фотки кріплення будуть пізніше.
 
Я спершу думав взяти фітинги від компрессора з 52-го мотору та приколхозити іх
Тут мав на увазі 51-й, але правити повідомлення чогось не можна.
 
Зварювальник з мене так собі. )))
36471129.jpg

36471130.jpg

36471131.jpg

36471132.jpg

36471133.jpg

36471134.jpg

36471135.jpg

36471137.jpg
 
Не дивлячись на якість швів - красавчік!)
 
Не дивлячись на якість швів - красавчік!)

Дякую.
Шви.. Ну я разів двадцять в житті варив звичайною трансформаторною сваркою на рівні зварити пару кутів, аби тримались. Минулого тижня купив інвертора. Власне оце й є перший досвід з ним. Так, вигляд огидний, але тримається норм.
 
Дякую.
Шви.. Ну я разів двадцять в житті варив звичайною трансформаторною сваркою на рівні зварити пару кутів, аби тримались. Минулого тижня купив інвертора. Власне оце й є перший досвід з ним. Так, вигляд огидний, але тримається норм.
Та і власне там окрім довгого шва на нижньому (найбільшому) кронштейні інші навантаження не несуть.
 
Зібрав до купи. Час ставити на пепелац.
Не дивлячись на те, що шків став істотно важчим, загалом "новий" компресор майже на два кіло легший за оригінальний
ЗІ: можливо фоток й забагато, але може комусь мій досвід стане в нагоді, а в такому випадку чим більше подробиць - тим краще (сам .
36493837.jpg

36493838.jpg

36493839.jpg

36493840.jpg

36493841.jpg

36493842.jpg

36493843.jpg

36493844.jpg

36493846.jpg

36493848.jpg

36493851.jpg

36493854.jpg

36493855.jpg

36493857.jpg

36493858.jpg

36493856.jpg

36493859.jpg
 
Поставив. Не подобається, що трубка високого тиску десь від середину ходу натяжного механізму впирається в лонжерон. ТРеба підбирати ремінь, щоб натягувався майже до кінця ходу.

36536100.jpg

36536101.jpg

36536102.jpg

36536103.jpg

36536105.jpg

36536106.jpg
 
А почему шкив больший по диаметру чем старый ???? Ты ж обороты насоса уменьшил...
 
А почему шкив больший по диаметру чем старый ???? Ты ж обороты насоса уменьшил...
Так, трохи зменшив. Але менший шків не вийшов. Він же на базі рідного шківа компресора зроблений.
Думаю не критично. На автоматах з нижчим холостим же якось працює.
 
Back
Top