mvibmw
Пользователь
- Реєстрація
- 22.11.2011
- Повідомлення
- 4,116
- Вік
- 46
- Город
- Червоноград
Рік назад почала підклинювати шторка у "лінзі" ближнього світла і перемикаючи з дальнього на ближнє,права фара через не вчасно повернуту шторку сліпила зустрічних,прийшлось її відключити.Почав шукати пошкоджену фару щоб отримати соленоїд.За рік в нас так і не знайшов.І неділі з дві назад знайшов у польщі цілу частину під лінзу ближнього світла.Забігаючи на перід скажу,що відремонтував і свій соленоїд.
І так роботи сьогодні особливо не було,загнав авто на підйомник,зняв бампер,зняв фару.Зняв лампочку ксенонову,зняв коректор щоб більше було доступу і щоб блок рефлекторів нахилявся вільно.Відкрутив чотири гайки якими лінза кріпиться до каркасу рефлекторів.Але в такому виді лінза не вийде ніяк через задній отвір.І так як весь блок лінзи потрібно було розділити,а він складається з трьох деталей(лінзи,рефлектора і деталі на якому закріплений соленоїд і шторка яку він рухає,плюс шторки яка переводить фару у лівосторонній рух,по суті це одна велика шторка між рефлектором і лінзою),висверлюєм 4 розвальцовки:


У фарі залишиться ось така деталь з лінзою(я сфоткав ту учбову
яку купив).На фото видно 4 отвори (розвальцовки) що потрібно висверлити.Сверлити не наскрізь,а саму розвальцовку.Потім ця розвальцовка буде служити направляючими при збірці.


Виймаєм рефлектор і блок шторок з соленоїдом.Так як куплені шторки були з лівої фари,то прийшлось сам соленоїд переставляти у свою.


Ось новий соленоїд на моїй шторці.Вставляєм і закернюєм.


Потім все збираєм у зворотній послідовності.Вставляєм шторку і попадаєм на розвальцовки які висверлювали.Вона впринципі на них фіксується.Потім вставляєм рефлектор.Закручуєм на місце 4 гайки,якими кріпиться рефлектор.А дальше сама нудна робота.Скутити все між собою через визерлені розвальцовки.В більші отвори ідеально входять боти М4 у більші М5.
На все пішло пів дня роботи і купа злості :biggrin: і приспособ на скручування 4 болтиків в висверлених місцях:




Таким же способом можна зняти рефлектори для відновлення вигорівшого покриття.
І так роботи сьогодні особливо не було,загнав авто на підйомник,зняв бампер,зняв фару.Зняв лампочку ксенонову,зняв коректор щоб більше було доступу і щоб блок рефлекторів нахилявся вільно.Відкрутив чотири гайки якими лінза кріпиться до каркасу рефлекторів.Але в такому виді лінза не вийде ніяк через задній отвір.І так як весь блок лінзи потрібно було розділити,а він складається з трьох деталей(лінзи,рефлектора і деталі на якому закріплений соленоїд і шторка яку він рухає,плюс шторки яка переводить фару у лівосторонній рух,по суті це одна велика шторка між рефлектором і лінзою),висверлюєм 4 розвальцовки:


У фарі залишиться ось така деталь з лінзою(я сфоткав ту учбову



Виймаєм рефлектор і блок шторок з соленоїдом.Так як куплені шторки були з лівої фари,то прийшлось сам соленоїд переставляти у свою.


Ось новий соленоїд на моїй шторці.Вставляєм і закернюєм.


Потім все збираєм у зворотній послідовності.Вставляєм шторку і попадаєм на розвальцовки які висверлювали.Вона впринципі на них фіксується.Потім вставляєм рефлектор.Закручуєм на місце 4 гайки,якими кріпиться рефлектор.А дальше сама нудна робота.Скутити все між собою через визерлені розвальцовки.В більші отвори ідеально входять боти М4 у більші М5.
На все пішло пів дня роботи і купа злості :biggrin: і приспособ на скручування 4 болтиків в висверлених місцях:




Таким же способом можна зняти рефлектори для відновлення вигорівшого покриття.