• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Засвітилось "Тиск масла в двигуні"

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
46
Город
Червоноград
735 2002рік.Машину тільки взяв.Пригнав з Донецька (1400км) без проблем 24.10.Після вчора стою на світлофорі і засвітилось :Тиск масла в двигуні".Я від"їхав,зипинився збоку і заглушив двигун.Завів,на ХХ знову засвітився,підняв обороти буквально до 1000,пропало,відпустив до ХХ і знову засвітилось.Я поїхав і залишив машину на пів дня (на ходу не засвічувалось,тільки на ХХ ).Ввечері завів і поїхав додому,проїхавши 10 км,"Тиск..." вже засвічувався навіть на ходу при 1000-1200 об,тобто буквально за 10 км стало помітно гірше.Приїхав заглушив.Вчора завів,на холодній машині все нормально і на ХХ,це й не дивно.Машина поробила хвилин 5 і я заглушив.Поїхав взяв манометр.Зняв захист і вдалось зфотогрфувати датчик,через нього протікає масло,на фото видно.На вечір вже не став починати добиратись до датчика тиску..Рівень масла в нормі.Перевіряв перед виїздом з Донецька і по приїзду.Рівень масла не змінився,по крайній мірі я не помітив.Масло мінялось максимум 5т.км назад (зі слів Дениса з СТО "БМВ ГАРАЖ",бо вони останні її обслуговували).Машину діагностував на двох СТО БМВ перед покупкою.Помилок не було,та й машина практично в ідеальному стані,видно що слідкували за її тех.станом.

Замовив нове масло,фільтр і датчик (він чи ні,але замовив),у вівторок зранку повинно бути. Завтра думаю в обід заміряю тиск.Так от підскажіть з практики,який повинен бути тиск в N62.Пробіг на одометрі 245 тис (нехай навіть і за 300,якщо скручений пробіг).В "ТИС" прочитав,що на ХХ на прогрітому не менше 1 і 4-6 на оборотах.Але цікавлять показники на практиці в відносно хорошому двигуні?

Наперід ДЯКУЮ!!!!!!




 
Останнє редагування:
Была такая проблема на М52 . Механический манометр показывал 0,7 на холостых и 4 на оборотах . Заменили датчик но не помогло . Оказалось , что проблема в маслонасосе . Когда разобрали маслонасос , была видна бороздка , от попавшего кусочка пружины . Как и откуда он туда попал непонятно но пришлось менять насос . Правда , когда загоралась лампа давления , при малейшем изменении оборотов , лампа тухла .
 
Вполне себе может быть датчик, был так на м62 в е39
 
Проблема вирішилась.Причиною був датчик :yahoo:

Замінив масло майже нове на нове,замінив практично новий ОРИГІНАЛЬНИЙ фільтр на на більш новіший :).Вкрутив манометр,завів,на холодній машині на ХХ тиск показало 3.Прогрів машину з прогазовками хвилин 15,і показало ось:



На оборотах 3500 і вище показувало рівно 4.Тільки при різких перегазовках піднімалось на секунду до 5 і тут же ставало на 4.

Я тут вияснив у останніх хто її обслуговував (СТО "БМВ ГАРАЖ" в Донецьку) і виявилось що масло туди залили 10W 40.Я запитав для чого?Відповіли що так завжди заливають бо мотор не новий.Можливо через те що масло більш густіше,на високих оборотах редукційний клапан не встиг справитись з тиском і масло продавило аж через датчик?А можливо час йому підійшов.Дивно якось.Я залив 5W 30.Накатав по місту км з 30,все в нормі.
 
масло не причем, просто сдох датчик. время ему пришло.........
 
Назад
Зверху