1,Треба розтиснути пластинчаті пружини на колодці яка ними вставляється в поршень.
Обережно ,бо можна поламати.
2.Подивитися чи є виробітка на скобі супорта, якщо є , тоді це місце і є другою імовірною причиною .
3.(малоімовірне)сильно розбиті направляючі супорта .
Найкраще перевіряється коли супотр знімається не повністю, а лише "плаваюча"частина , тобто поршень, а сккоба лишається.
Тоді можна вставити в скобу колодки на своє законне місце і порухати їх у вертикальній площині- буде добре видно виробітку(люфт у вертикальному положенні, що і є причиною стуку зовнішньої колодки) .
Як правило виробітка на скобі супорта в тому місці де найбільше часу перебуває колодка,а оскільки найчастіше на таких машинах вони мінялись останні 20+ років не дуже вчасно , то виробітка на скобі займає місце де найчастіше розташовувалися стерті колодки.
Тобто якщо купите нову колодку і приміряєте до скоби , за рахунок товщини ,вона займе таке положення у скобі , що вертикальний люфт буде мінімальний.
По мірі зношення зовнішньої колодки вона поступово займає положення у місце де є виробітка і там починає гриміти.
Внутрішню колодку утримують від стуку ще пластинчасті пружини, а зовнішню ні.
Залишається- або наварювати метал на опорні поверхні колодки , з наступною обробкою, або підбивати молотком стару колодку.
Ну і самий правильний варіант -купити скобу без виробітки.