• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E32/34 ] Звон задних колодок

mv24valik

Пользователь
Joined
Mar 15, 2013
Messages
79
Город
Киев
Добрый день. Е32 М30В35 1987. При движении слышен звон в районе задних колодок на левом колесе при езде по неровностям.. Снял колесо- ничего не обнаружил, заодно поменял колодки и скобу которая их прижимает, но позванивание на ямках осталось. При торможении все нормально не звенит. Кто сталкивался? Что может звинеть?
 
1,Треба розтиснути пластинчаті пружини на колодці яка ними вставляється в поршень.
Обережно ,бо можна поламати.
2.Подивитися чи є виробітка на скобі супорта, якщо є , тоді це місце і є другою імовірною причиною .
3.(малоімовірне)сильно розбиті направляючі супорта .

Найкраще перевіряється коли супотр знімається не повністю, а лише "плаваюча"частина , тобто поршень, а сккоба лишається.
Тоді можна вставити в скобу колодки на своє законне місце і порухати їх у вертикальній площині- буде добре видно виробітку(люфт у вертикальному положенні, що і є причиною стуку зовнішньої колодки) .

Як правило виробітка на скобі супорта в тому місці де найбільше часу перебуває колодка,а оскільки найчастіше на таких машинах вони мінялись останні 20+ років не дуже вчасно , то виробітка на скобі займає місце де найчастіше розташовувалися стерті колодки.

Тобто якщо купите нову колодку і приміряєте до скоби , за рахунок товщини ,вона займе таке положення у скобі , що вертикальний люфт буде мінімальний.
По мірі зношення зовнішньої колодки вона поступово займає положення у місце де є виробітка і там починає гриміти.
Внутрішню колодку утримують від стуку ще пластинчасті пружини, а зовнішню ні.

Залишається- або наварювати метал на опорні поверхні колодки , з наступною обробкою, або підбивати молотком стару колодку.
Ну і самий правильний варіант -купити скобу без виробітки.
 
3.(малоімовірне)сильно розбиті направляючі супорта .
Вот это 100% причина. Заказывай ремкомплекты всех четырёх колёс..
 
Вот это 100% причина. Заказывай ремкомплекты всех четырёх колёс..
Можливо.
Але у мене направляючі були в нормі, хоча всі поміняв + ремкоплекти циліндрів,полірнули самі циліндри , манжети/пильники.
Але стук був і далі ,пружинки розтискав, не пропало.
Аж поки не роздуплився коли придивився до скоби супорта.
 
Можливо.
Але у мене направляючі були в нормі, хоча всі поміняв + ремкоплекти циліндрів,полірнули самі циліндри , манжети/пильники.
Але стук був і далі ,пружинки розтискав, не пропало.
Аж поки не роздуплився коли придивився до скоби супорта.

По логике вещей быстрее всего разбивается резина. Поэтому всё решалось установкой ремкомплектов направляющих) Естественно, включая и замену пальцев.
 
Бывают колодки, которые немного меньше чем посадочные места.. Как правило недорогие производители. Вот онибудут тарахтеть и поможет только замена...
 
Бывают колодки, которые немного меньше чем посадочные места.. Как правило недорогие производители. Вот онибудут тарахтеть и поможет только замена...

Я даже мысли такой не допускал)))))
 
Точно, направляющие. Спасибо. Кстати у отца на кадику один в один (жалко заметил только после того как себе купил).
 
на всех ате суппортах одна болезнь - 3 евро и проблемма решена
 
Если не трудно подскажите где заказывали, по чем и что там на кадике? Такие же? Есть мысль что на кадди могут быть дешевле.
 
еще могут греметь колодки ручника, если устали пружинки механизмов.
 
Back
Top