• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Кипит АКБ

shuller

Пользователь
Joined
Nov 9, 2011
Messages
615
Age
42
Город
Киев
Доброго дня Друзі!!! Цікавить таке питання : чи може АКБ 72 Ач закіппати від того що на авто встановлено генератор який видає 120 Ач?
Авто Е39 м52b20і
 
може закіппати від того що на авто генератор який видає 120 Ач?
Нет. Проверьте напряжение в бортовой сети, может проблема в генераторе (реле-регулятор, диоды), а может и банка в аккумуляторе коротнула.
 
Проверьте напряжение в бортовой сети...
Я це можу зробити з допомогою бортового меню щитка приборів, чи краще з електронним тестером?
 
Без разницы, только погазуйте трошки и понаблюдайте за изменением напряжения. 9 тест быстрее и проще конечно.
 
В любом случае попандос на бабосы...
 
В любом случае попандос на бабосы...
Бачу Ви за мене дуже раді... як приємно :friends:

Вчора пізно ввечері добрався до автівки. Зайшов до прихованого меню БК і ось які результати :
при виключених споживачах на холостих обертах показує 13,9-14,1
якщо натиснути на газ то на великих обертах 13,8 як відпустити падає до 12,5 і коли переходить на холостий хід підіймаються до 13,9-14,1
View attachment 623793
при ввімкнених споживачах ( дальнє, аварійка, підсвітка салону, пічка, підігрів заднього скла) на холостих 12,9-13,7
View attachment 623795
якщо підняти оберти до 4000 то 12,5-13,6
View attachment 623796

Якось так. Але ще звернув увагу що аккумуляторній відсік разом з аккумулятором притрушений наче крейдою (мелом)
 
Куда перенесли ярлик "редагування"?
1
Screenshot_2016-09-08-09-12-46.jpg
2
Screenshot_2016-09-08-09-09-54.jpg
3
Screenshot_2016-09-08-09-09-14.jpg
 
Замени аккум
 
Замени аккум
Я до цього вар*янту і схильний але хочеться перевірити і інші, тим паче що акумулятор був придбаний здається в грудні минулого року
 
А аккумулятор обслуживаемый, пластины не сухие? Мел - это высохшая кислота, её надо тщательно по вымывать.
 
Аккумулятор не обслуговуємий. Цю крейду добре струсив. Але минулий аккумулятор був 100 Ач обслуговуємий. він мені прослужив роки 3 не більше. Він теж кипів але не так сильно, один раз на рік грам по 250 приходилось доливати дисцильованої води і ставити на підзарядку, бувало цо в спеку літом додатково трохи доливав.
 
Якщо похитати аккумулятор то чутно що там щось бовтається
 
Я до цього вар*янту і схильний але хочеться перевірити і інші, тим паче що акумулятор був придбаний здається в грудні минулого року

Думаю АКБ под замену, гарантия есть!?
 
1 рік, напевно понесу хай міняють або віддають кошти
 
а АКБ можна якось перевірити на закорочення банок ?
 
а АКБ можна якось перевірити на закорочення банок ?

Напруга буде меншою. Закорочена банка випадає з послідовного ланцюга.
 
Вчора вирішив ще раз перевірити напругу але зробивши акцент на показники в той момент коли двигун тільки заводиться і в мене на приборці показало 9,5 а тестер котрий був підключений до АКБ показав мімальну 11,5. Кому вірити?
 
У меня на Е39 приборка тоже занижает вольтаж. Верьте тестеру
 
Back
Top