maxe38
Moderator
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 13,213
- Город
- Полтава
Яка ж вона в тебе яскрава....Заздрю,по доброму)))
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Яка ж вона в тебе яскрава....Заздрю,по доброму)))
Макс, тут така ділема, що їздив на G12 740d, різниці в їзді особої немає, а от в ціні +50000$ за б/у - смислу міняти свою не бачу. Х7 - їздив, все сподобалось, але в ціні +100 000$ - теж смислу небачу.... За F15 скажу,що подобається меньше чим моя F01, але підкуповує його універсальність і як для сімейної людини з жінкою і двома дітьми, є куди положити чемодани... тай в ціні за б/у +/- 30000$ ще куди не йшло. Але тут основне, продати свою за вміняємі кошти, а це, як виявилось, велика проблема...Ось так і живемо.Икс после семёрки?
Не нужно так делать....
Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику
Я дивлюсь на M50d там ціна +/- 60000$ . По комфорту зрозуміло,що не 7-ка, але наявність кліренса і багажника, для мене зараз пріорітетніше.Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику![]()
Я бы не сказала, что он правильный. Тебе нравится - возможно, как говорится - на вкус и цвет фломастеры разные. но чем он правильный не понятного. Один из самых правильных это М57, входит в десятку самых надёжных моторов за всю историю, да и в принципе рядная шестёрка - самые правильные моторы априори. Остальные вот эти ТиЭсАй, ТиЭфЭсАй, ТиЭсСиАй - пластилин !!!Вот правильный мотор, хотя и Капризулька, но отрабатывает своё ..
TFSI 3.0 гильзованные идут с 2013 года,так что не пластилин..А дизель мне с моими пробегами без толку..Он прогреваться не будет успевать..Я бы не сказала, что он правильный. Тебе нравится - возможно, как говорится - на вкус и цвет фломастеры разные. но чем он правильный не понятного. Один из самых правильных это М57, входит в десятку самых надёжных моторов за всю историю, да и в принципе рядная шестёрка - самые правильные моторы априори. Остальные вот эти ТиЭсАй, ТиЭфЭсАй, ТиЭсСиАй - пластилин !!!
К сожалению , уже больше 12 лет не выпускается. Так что правильные сейчас 3.0 TDI от VAG и 4.2 TDI(тоже уже не выпускается). Полностью чугунные блоки. Мерсовский 3.0 TDI с 12-го года с напылением, раньше с гильзами был.Один из самых правильных это М57
Ну, один ВАГ в семье это не порок. )Шучу,конечно..
Е- серия,последние из могикан((53,46,60....
Ушел на ВАГ...
Да не. Такое...Вот правильный мотор,хотя и капризулька,но отрабатывает своё..
BMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно![]()
Вру,как обычно(((Вот он,последний,настоящий..
Разве что Х7.....Очень прикольно но очень дорого((((
Макс, тут така ділема, що їздив на G12 740d, різниці в їзді особої немає, а от в ціні +50000$ за б/у - смислу міняти свою не бачу. Х7 - їздив, все сподобалось, але в ціні +100 000$ - теж смислу небачу.... За F15 скажу,що подобається меньше чим моя F01, але підкуповує його універсальність і як для сімейної людини з жінкою і двома дітьми, є куди положити чемодани... тай в ціні за б/у +/- 30000$ ще куди не йшло. Але тут основне, продати свою за вміняємі кошти, а це, як виявилось, велика проблема...Ось так і живемо.
Дійсно достойні дизельні F15 зараз починаються від $45 (це мега мінімум).Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику![]()
Ну за 85 лучше недвигу смотреть, чем авто) каждому своё конечно, но учитывая просев по цене таких авто - целесообразности малоРік тому, я саме з F01 перейшов на F15. І скажу, що ні разу не пожалів. А з нього вже на G32 і також не жалію. Але як дивився, так і дивлюсь, в сторону нарядних правильних G05 (але там цінники $80-85 плюс).
Полностью согласен и с первым и вторым утверждением. Да, каждому своё, и да - там будет не слабое проседание стоимости со временем. Но! Как правило, кто уже засматривается на автомобили такой стоимости, он не нуждается в недвижимости. Ну и за эти деньги уже берут не просто машину, а в большинстве те эмоции и удовольствие, которые она может подарить. Это мои личные наблюдения.Ну за 85 лучше недвигу смотреть, чем авто) каждому своё конечно, но учитывая просев по цене таких авто - целесообразности мало
Дійсно достойні дизельні F15 зараз починаються від $45 (це мега мінімум).
Такі щоб +/- це від $43 стартують.
Такі де треба закривати очі на якийсь компроміс - то від $40.
Мені G30 [суб'єктивно] краще зайшла ніж G20 - в принципі, як і F10 проти F30 - виключно своїм балансом мягкості, плавності і керованості. Ідеальне унівесальне авто, якому не вистачає хіба що кліренсу. Не знаю, може уже вік дається взнаки, і комфорт потихеньку тіснить азарт і драйв на другий планДа и вообще, лично мой субъективный рейтинг BMW на сегодняшний день такой:
...
3) G20 с любым 3.0
4) G11/G30 с любым 3.0
...
Я б сказав що прорив як Е53 з E70, тому що перший F15 це всього лише сильно перероблений рестайлінговий Е70, а G05 це вже зовсім інший автомобіль, на зовсім іншій платформі.Но G05, по сравнению с ним, это такой же прорыв, как с Е70 до F15.