maxe38
Moderator
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 13,207
- Город
- Полтава
Яка ж вона в тебе яскрава....Заздрю,по доброму)))BMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно
Переглянути вкладення 691701
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
Яка ж вона в тебе яскрава....Заздрю,по доброму)))BMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно
Переглянути вкладення 691701
Макс, тут така ділема, що їздив на G12 740d, різниці в їзді особої немає, а от в ціні +50000$ за б/у - смислу міняти свою не бачу. Х7 - їздив, все сподобалось, але в ціні +100 000$ - теж смислу небачу.... За F15 скажу,що подобається меньше чим моя F01, але підкуповує його універсальність і як для сімейної людини з жінкою і двома дітьми, є куди положити чемодани... тай в ціні за б/у +/- 30000$ ще куди не йшло. Але тут основне, продати свою за вміняємі кошти, а це, як виявилось, велика проблема...Ось так і живемо.Икс после семёрки?
Не нужно так делать....
Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажникуBMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно
Переглянути вкладення 691701
Я дивлюсь на M50d там ціна +/- 60000$ . По комфорту зрозуміло,що не 7-ка, але наявність кліренса і багажника, для мене зараз пріорітетніше.Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику
Я бы не сказала, что он правильный. Тебе нравится - возможно, как говорится - на вкус и цвет фломастеры разные. но чем он правильный не понятного. Один из самых правильных это М57, входит в десятку самых надёжных моторов за всю историю, да и в принципе рядная шестёрка - самые правильные моторы априори. Остальные вот эти ТиЭсАй, ТиЭфЭсАй, ТиЭсСиАй - пластилин !!!Вот правильный мотор, хотя и Капризулька, но отрабатывает своё ..
TFSI 3.0 гильзованные идут с 2013 года,так что не пластилин..А дизель мне с моими пробегами без толку..Он прогреваться не будет успевать..Я бы не сказала, что он правильный. Тебе нравится - возможно, как говорится - на вкус и цвет фломастеры разные. но чем он правильный не понятного. Один из самых правильных это М57, входит в десятку самых надёжных моторов за всю историю, да и в принципе рядная шестёрка - самые правильные моторы априори. Остальные вот эти ТиЭсАй, ТиЭфЭсАй, ТиЭсСиАй - пластилин !!!
К сожалению , уже больше 12 лет не выпускается. Так что правильные сейчас 3.0 TDI от VAG и 4.2 TDI(тоже уже не выпускается). Полностью чугунные блоки. Мерсовский 3.0 TDI с 12-го года с напылением, раньше с гильзами был.Один из самых правильных это М57
Ну, один ВАГ в семье это не порок. )Шучу,конечно..
Е- серия,последние из могикан((53,46,60....
Ушел на ВАГ...
Да не. Такое...Вот правильный мотор,хотя и капризулька,но отрабатывает своё..
BMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно
Вру,как обычно(((Вот он,последний,настоящий..
Разве что Х7.....Очень прикольно но очень дорого((((
Макс, тут така ділема, що їздив на G12 740d, різниці в їзді особої немає, а от в ціні +50000$ за б/у - смислу міняти свою не бачу. Х7 - їздив, все сподобалось, але в ціні +100 000$ - теж смислу небачу.... За F15 скажу,що подобається меньше чим моя F01, але підкуповує його універсальність і як для сімейної людини з жінкою і двома дітьми, є куди положити чемодани... тай в ціні за б/у +/- 30000$ ще куди не йшло. Але тут основне, продати свою за вміняємі кошти, а це, як виявилось, велика проблема...Ось так і живемо.
Дійсно достойні дизельні F15 зараз починаються від $45 (це мега мінімум).Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику
Ну за 85 лучше недвигу смотреть, чем авто) каждому своё конечно, но учитывая просев по цене таких авто - целесообразности малоРік тому, я саме з F01 перейшов на F15. І скажу, що ні разу не пожалів. А з нього вже на G32 і також не жалію. Але як дивився, так і дивлюсь, в сторону нарядних правильних G05 (але там цінники $80-85 плюс).
Полностью согласен и с первым и вторым утверждением. Да, каждому своё, и да - там будет не слабое проседание стоимости со временем. Но! Как правило, кто уже засматривается на автомобили такой стоимости, он не нуждается в недвижимости. Ну и за эти деньги уже берут не просто машину, а в большинстве те эмоции и удовольствие, которые она может подарить. Это мои личные наблюдения.Ну за 85 лучше недвигу смотреть, чем авто) каждому своё конечно, но учитывая просев по цене таких авто - целесообразности мало
Дійсно достойні дизельні F15 зараз починаються від $45 (це мега мінімум).
Такі щоб +/- це від $43 стартують.
Такі де треба закривати очі на якийсь компроміс - то від $40.
Мені G30 [суб'єктивно] краще зайшла ніж G20 - в принципі, як і F10 проти F30 - виключно своїм балансом мягкості, плавності і керованості. Ідеальне унівесальне авто, якому не вистачає хіба що кліренсу. Не знаю, може уже вік дається взнаки, і комфорт потихеньку тіснить азарт і драйв на другий планДа и вообще, лично мой субъективный рейтинг BMW на сегодняшний день такой:
...
3) G20 с любым 3.0
4) G11/G30 с любым 3.0
...
Я б сказав що прорив як Е53 з E70, тому що перший F15 це всього лише сильно перероблений рестайлінговий Е70, а G05 це вже зовсім інший автомобіль, на зовсім іншій платформі.Но G05, по сравнению с ним, это такой же прорыв, как с Е70 до F15.