Клубный автопарк (статистика)

Какая у вас серия BMW ?


  • Total voters
    77
Икс после семёрки?
Не нужно так делать....
Макс, тут така ділема, що їздив на G12 740d, різниці в їзді особої немає, а от в ціні +50000$ за б/у - смислу міняти свою не бачу. Х7 - їздив, все сподобалось, але в ціні +100 000$ - теж смислу небачу.... За F15 скажу,що подобається меньше чим моя F01, але підкуповує його універсальність і як для сімейної людини з жінкою і двома дітьми, є куди положити чемодани... тай в ціні за б/у +/- 30000$ ще куди не йшло. Але тут основне, продати свою за вміняємі кошти, а це, як виявилось, велика проблема...Ось так і живемо.
 
  • Like
Reactions: ICQ
За вміннями кошти ти автівку не скинеш...Віддавати задарма - таке собі...
Хай собі буде, придивись на GT,повнопривідний на дизелі..
Але я цього тобі не казав...
 
BMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно :cool:
View attachment 691701
Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику :)
 
Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику :)
Я дивлюсь на M50d там ціна +/- 60000$ . По комфорту зрозуміло,що не 7-ка, але наявність кліренса і багажника, для мене зараз пріорітетніше.
 
Вот правильный мотор, хотя и Капризулька, но отрабатывает своё ..
Я бы не сказала, что он правильный. Тебе нравится - возможно, как говорится - на вкус и цвет фломастеры разные. но чем он правильный не понятного. Один из самых правильных это М57, входит в десятку самых надёжных моторов за всю историю, да и в принципе рядная шестёрка - самые правильные моторы априори. Остальные вот эти ТиЭсАй, ТиЭфЭсАй, ТиЭсСиАй - пластилин !!!
 
Я бы не сказала, что он правильный. Тебе нравится - возможно, как говорится - на вкус и цвет фломастеры разные. но чем он правильный не понятного. Один из самых правильных это М57, входит в десятку самых надёжных моторов за всю историю, да и в принципе рядная шестёрка - самые правильные моторы априори. Остальные вот эти ТиЭсАй, ТиЭфЭсАй, ТиЭсСиАй - пластилин !!!
TFSI 3.0 гильзованные идут с 2013 года,так что не пластилин..А дизель мне с моими пробегами без толку..Он прогреваться не будет успевать..
 
А я за сегодня 350км намотал туда сюда на дизеле :) из них 200км по трассе, остальное вдоль Киева и по пригороду… прогревается вдосталь :)
 
А вот Тайопту (жып) завтра третий раз за год повезу сайленти спереди менять.. за 3 тыщи км пробега благо ценник дешевле грибов - 10$ за сайлент!
 
Один из самых правильных это М57
К сожалению , уже больше 12 лет не выпускается. Так что правильные сейчас 3.0 TDI от VAG и 4.2 TDI(тоже уже не выпускается). Полностью чугунные блоки. Мерсовский 3.0 TDI с 12-го года с напылением, раньше с гильзами был.
 
Шучу,конечно..
Е- серия,последние из могикан((53,46,60....
Ушел на ВАГ...
Ну, один ВАГ в семье это не порок. )
Тут многие знают.

P.S. Да я и сам грешен. ))
 
Вот правильный мотор,хотя и капризулька,но отрабатывает своё..
Да не. Такое...
На любителя, короче. )
 
BMW F01 740d XDrive вже 7років.... Думки про F15, але це не точно :cool:

F15 очень хороший автомобиль! Последний год владения оным оставил только положительные впечатления. Но G05, по сравнению с ним, это такой же прорыв, как с Е70 до F15. Моё субъективное мнение, как человека, который часто на всём этом разном добре ездит.
Да и вообще, лично мой субъективный рейтинг BMW на сегодняшний день такой:
1) G05/G06 дизель на пневме
2) G32 дизель на пневме
3) G20 с любым 3.0
4) G11/G30 с любым 3.0
5) G01 дизель
 
Разве что Х7.....Очень прикольно но очень дорого((((

Ну, мне так Х7 баржа баржой... Лучше и больше конечно понравился в управлении чем GLS, но всё же он из-за веса и размера уже ведёт себя не совсем по БМВешному, как по мне. Опять же это всё субъективно и каждому своё.
 
Макс, тут така ділема, що їздив на G12 740d, різниці в їзді особої немає, а от в ціні +50000$ за б/у - смислу міняти свою не бачу. Х7 - їздив, все сподобалось, але в ціні +100 000$ - теж смислу небачу.... За F15 скажу,що подобається меньше чим моя F01, але підкуповує його універсальність і як для сімейної людини з жінкою і двома дітьми, є куди положити чемодани... тай в ціні за б/у +/- 30000$ ще куди не йшло. Але тут основне, продати свою за вміняємі кошти, а це, як виявилось, велика проблема...Ось так і живемо.

Рік тому, я саме з F01 перейшов на F15. І скажу, що ні разу не пожалів. А з нього вже на G32 і також не жалію. Але як дивився, так і дивлюсь, в сторону нарядних правильних G05 (але там цінники $80-85 плюс).
 
Після вашої «сімки» достойний F15 буде в прайсі не менше 36$. І це ще треба знайти. Зараз їжджу на авто товариша. Це F15 2016р.в., 35d «Канада, 90т.км і після моєї F10 535d щоб аж сильно мене вразило, то ні… Швидше навпаки - трохи розчарований. «Паркетник» після повноцінного седану (а у вас ще й бізнес-класу) - це зовсім інші враження. Це просто інше авто… Великий «+» - це кліренс і ліквідність. Зараз таке враження, що дизельний Х5 продасться навіть з купою гівна в багажнику :)
Дійсно достойні дизельні F15 зараз починаються від $45 (це мега мінімум).
Такі щоб +/- це від $43 стартують.
Такі де треба закривати очі на якийсь компроміс - то від $40.
 
Рік тому, я саме з F01 перейшов на F15. І скажу, що ні разу не пожалів. А з нього вже на G32 і також не жалію. Але як дивився, так і дивлюсь, в сторону нарядних правильних G05 (але там цінники $80-85 плюс).
Ну за 85 лучше недвигу смотреть, чем авто) каждому своё конечно, но учитывая просев по цене таких авто - целесообразности мало
 
Ну за 85 лучше недвигу смотреть, чем авто) каждому своё конечно, но учитывая просев по цене таких авто - целесообразности мало
Полностью согласен и с первым и вторым утверждением. Да, каждому своё, и да - там будет не слабое проседание стоимости со временем. Но! Как правило, кто уже засматривается на автомобили такой стоимости, он не нуждается в недвижимости. Ну и за эти деньги уже берут не просто машину, а в большинстве те эмоции и удовольствие, которые она может подарить. Это мои личные наблюдения.

P.S. Относительно недавно я имел период жизни, на котором эта жизнь могла и закончиться. Так вот задавал себе вопрос - а что бы я хотел ещё в жизни, как бы хотелось ещё пожить. Ну и кроме основных желаний близким здоровья и благополучия, очень хотелось пожить для себя в кайф. Бог дал мне такую возможность и у меня после этого немного изменились взгляды. Если я что-то хочу, мне приносит это удовольствие и я это могу себе позволить - то не задумываюсь беру, имею и кайфую от этого, т.к не знаю каким будет «завтра».
 
Дійсно достойні дизельні F15 зараз починаються від $45 (це мега мінімум).
Такі щоб +/- це від $43 стартують.
Такі де треба закривати очі на якийсь компроміс - то від $40.

Згоден на 100%, при чому за $40K буде з пробігом 200+-

Стояв перед таким же вибором рік назад, в результаті взяв 3,0 бензин на хорошій комплектації (є практично все крім NightVision, TrafficJam Assistant і 3 ряду сидінь, ну і масажу сидінь немає, але його в F15 чомусь не було взагалі).
Зазор в ціні з подібним дизелем був +-10к, при чому дизель був би з удвічі більшим пробігом. При моїх пробігах по 25к в рік він би не окупився ні в які розумні терміни :) Про надійність бензин/дизель можна сперечатися, дизель звичайно проїздить довше, це частково нівелюється тим що на нашому ринку дизелі уже "побігавші" від 150к км. Бензинки переважно свіжіші в плані пробігу, та й N55 своїх 200-250к ходить без особливих проблем, він на F15 уже допрацьований і без дитячих болячок (як це було на ранніх модифікаціях F01/F10).

Зараз хороші і напаковані бензинові F15 стартують десь з $35к за Америку, пусті (але в доброму стані) від 32к. Ціни на дизельні - написав вище Vics
 
Да и вообще, лично мой субъективный рейтинг BMW на сегодняшний день такой:
...
3) G20 с любым 3.0
4) G11/G30 с любым 3.0
...
Мені G30 [суб'єктивно] краще зайшла ніж G20 - в принципі, як і F10 проти F30 - виключно своїм балансом мягкості, плавності і керованості. Ідеальне унівесальне авто, якому не вистачає хіба що кліренсу. Не знаю, може уже вік дається взнаки, і комфорт потихеньку тіснить азарт і драйв на другий план :)

Знову ж таки суб'єктивно, але якби не наші дороги, то замість Х5 з радістю взяв би G30 або напаковану рестайлову F10 і катався да горя не знав. Ну і якийсь умовний хайлендер як друге сімейне авто :)
 
Но G05, по сравнению с ним, это такой же прорыв, как с Е70 до F15.
Я б сказав що прорив як Е53 з E70, тому що перший F15 це всього лише сильно перероблений рестайлінговий Е70, а G05 це вже зовсім інший автомобіль, на зовсім іншій платформі.
От чим сильно відрізнявся останній Е70 від перших F15 для звичайного користувача?
-Додали електричну кермову рейку (з D Steering далі гідро)
-додали LED фари і кілька асистентів.
-сильно знешумили сам автомобіль і пом'якшили підвіску.
-чомусь зменшився ресурс важелів, хоча конструктивно багато з них навіть взаємозамінні.
-мультимедія.. для звичайного користувача CIC не дуже і відрізняється від NBT.
-ця ж пневма тільки в задній частині.
-ці ж масляні стабілізатори.
-ці ж скрипучі задні кляпи.

А от G05 це зовсім інша історія. Тут тобі:
-Повна пневма з змінню вистотою дорожнього просвіту
-Адаптивні аморти в базовій комплектації.
-інтегральне кермове управління.
-електричні рейки як активні так і звичайні.
-електричні активні стабілізатори з двигунами на планетарних шестернях, що дають силу скручування до 750нм в пікових навантаженнях! Ніякого масла!
-прицнипово новий інтерфейс мультимедії.
-і ці ж скрипучі задні кляпи, але конструкція інша :LOL:

Підсумую тим, що E70 i F15 ділили багато ключових запасних частин N55 та N57 двигуни і тд. Але G05 вийшов на всьому новому, все що в них спільне це кліпси, емблеми і нами улюблена 8HP :cool:

P.S. F31, F32, E30 і якась там E46 ;)
 
F90 2018

F96 2021
Вот тут коллизия…вроде как F серия, но вроде как и G серия🤣🤦
Проголосовал как за G серию)
 

Attachments

  • 30B321D0-4D8F-4143-B602-B6708046DF65.jpeg
    30B321D0-4D8F-4143-B602-B6708046DF65.jpeg
    1.6 MB · Views: 37
  • 53C77BBF-68CA-47A9-B033-23D8D0A4953A.jpeg
    53C77BBF-68CA-47A9-B033-23D8D0A4953A.jpeg
    2.1 MB · Views: 36
  • 24E17F32-2FEE-434A-B4C4-253D76AABFC4.jpeg
    24E17F32-2FEE-434A-B4C4-253D76AABFC4.jpeg
    2.7 MB · Views: 39
  • 48A597BE-3A75-4664-B4AA-80301A01CC34.jpeg
    48A597BE-3A75-4664-B4AA-80301A01CC34.jpeg
    1.9 MB · Views: 36
  • 33208389-6F9E-4F57-A13B-D970859672C8.jpeg
    33208389-6F9E-4F57-A13B-D970859672C8.jpeg
    1.6 MB · Views: 35
  • 2FFA79EF-5BE8-4B8A-AA5F-71564421F9E8.jpeg
    2FFA79EF-5BE8-4B8A-AA5F-71564421F9E8.jpeg
    1.6 MB · Views: 36
  • F7FD7F3B-81B0-43CA-A5DB-66BC676EC55E.jpeg
    F7FD7F3B-81B0-43CA-A5DB-66BC676EC55E.jpeg
    1.5 MB · Views: 36
  • E60CC971-7C2E-416C-A29F-E99B5D6DAE77.jpeg
    E60CC971-7C2E-416C-A29F-E99B5D6DAE77.jpeg
    2.7 MB · Views: 37
Back
Top