• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Кондиционер. Правильный переход R12 => R134a

yura8

Пользователь
Joined
Jan 31, 2013
Messages
225
Город
Киев
Купил комплект для установки кондиционера (Е34 535). Печка с шильдиком, что она только под р134а. А вот на компрессоре наклейка гласит, что он под р12. Компрессоры под М30 почти все под р12, потому выбор особо не велик...

Как правильно перейти с р12 на р134а?

Как я понимаю, нужно заменить масло в насосе, заменить осушитель на новый под р134а. Что еще нужно?
 
Как правильно перейти с р12 на р134а?

Как я понимаю, нужно заменить масло в насосе, заменить осушитель на новый под р134а. Что еще нужно?
в
ЕТК есть комплект перехода. Посмотрите что в нем. В ЕВА есть инструкция.
 
Головне видалити все масло з системи. Його десь половина в компресорі, половина по системі розмазана.
Коротше кажучи, треба всю систему промивати: компресор, конденсатор, випаровувач, трубки. Доки воно не на машині - це досить легко зробити.
Шильдики ліплять не тому, що залізяка онлі під 134 або 12, а для того, аби в один не бухнули інший, бо тоді, з високою вірогідністю, - смерть. Тож обирайте який вам подобається. Я б радив 134, бо 12 стає архаїкою і мало того, що вже дорожчий за 134, так ще й може зникнути, хоча в експлуатації навіть кращий.
 
тоесть докупать ничего не нужно?А как же заправочник,они вроде разные?
 
или трубки менять или переходники накручивать поверх старых штуцеров. В продаже есть
 
тоесть докупать ничего не нужно?А как же заправочник,они вроде разные?

Запровочник - то лише конектор. Якщо Ви точно знаєте який тип фреону у вам в системі - абсолютно пофіг який він будет. В мене взагалі високого від 134, а низького - старій від 12-го.

Тип запроавочника може лише опосередковано підказати майстру, що там за фреон, коли табличок рідних вже нема, а хазяїн на питання що за фреон лише головою трусить як олень. Й то ризик. А так, якщо немає тяги до прекрасного, щоби все було чітко по мануалу, то ставте те, що є в наявності. З технічної сторони монопенісуально.
 
или трубки менять или переходники накручивать поверх старых штуцеров. В продаже есть

Це лише забавка для хворих не перфекціонізм вкупі з надлишком бабла. ))))
 
Забавка чи ні, то діло таке. Але, що штуцери під 12 є далеко не у всіх - факт. Мав е30 з кондіціонером, так заправити була справжня морока. Перейшов на 134 - і ніяких проблем.
 
да и фреон R12 есть далеко не на каждой станции,а у тех что есть стоит на порядок дороже чем 134.
 
да и фреон R12 есть далеко не на каждой станции,а у тех что есть стоит на порядок дороже чем 134.
Ну не на порядок, но дороже
 
Забавка чи ні, то діло таке. Але, що штуцери під 12 є далеко не у всіх - факт. Мав е30 з кондіціонером, так заправити була справжня морока. Перейшов на 134 - і ніяких проблем.

Ну-по перше, якщо в майстра немає належних інструментів - то може то й не майстер зовсім.
По-друге, на двох Е32\34 на R12, що мені попадалися штуцера були звичайні пд 1/4 дюйма. Це звичайна кондиціонера різьба. Така сама на шлангах манометричного колектора. Тобто колектор взагалі без адаптерів чіпляється.
http://alpicair.spb.ru/images/cms/data/klapan_shredera_01.jpg
 
Back
Top