я б так собі неробив!!!
В німецьких моторах як робити то робити вже по ФЕНШУЮ,
а не в сторону гіршого варіанту, тут можу вам привести багато вагомих аргументів
що перехід на інж по цій ссилці
http://e30-club.narod.ru/injector/ingector.html НЕФОНТАН!!!
Перти такий "дрин" ніколи небуде так як настоящий стоковий М10В18і...
нехочу зря клаву ломати, але самі судіть там шляпки клапанів менші там більші,
степінь сжатія в карбовій і інжекторній тоже різна!
"наповні груди" дихати він небуде.... короч така моя ІМХА:yes:
За років 8 я вже розібрав і склав на один М10,
на даний час в мене Е21ша з економним М10В16 карб рідний1В2 (в крейсерському режимі 5.5-6л/100км)
все завжди ремонтую сам, до еСТОшників ніколи непоїду, бо більшій їх половині дати машину всеодно що "мавпі гранату":diablo:
Зараз хочу зібрати собі двіжок вихідного дня М10В20+++ павук на випуск, дроселя на впуск,
шрік роспредвал + ще трошки збочених дрібниць, з часом може заморочитись і на турбінку і на блок LSD, но трохи "романси поют фінанси"
Ссорі що трохи віддалився від теми
