• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

М30 погано тримає ХХ

DIFFERENTIAL

Тут може бути ваша реклама.
Joined
Nov 9, 2011
Messages
5,852
Страна
Украина
Проблема ця в мене вже доволі давно, вже задовбався.

Суть в чому. НА холодну ХХ ідеальний, але варто прокататись трошки, або заглушити і потім завести машину - хх на рівні 550-600 і досить нестабільний. У русі іноді навіть глохне, коли при перемиканні вмикає нейтраль і оберти починають падати на ХХ. От тільки стрілка не паркується м'яко на 750 об/хв, а стрімко падає аж до 200-250 об/хв і потім мотрон намагається їх підняти, не завжди в нього це виходить, іноді глохне. А буває нормально і плавненько паркується на 750 об/хв і ХХ рівнюсінький. ДПДЗ працює, перевіряли тестером, живлення на нього приходить, клапана ХХ працьє, живлення також на нього приходить. В такі моменти глюку двигун не реагує на відключення ДПДЗ взагалі. Хоча варто замкнути контакти на ХХ, а потім на повну потужність то двигун починає працювати правильно.
Шукати інший ЕБУ?



І ще питання по моторчику печі. Іноді відмовляється працювати. Останнього часу відмовляв навіть під час руху. Сам вмикається, сам вимикається. Коли вимикається - ніяк не реагує на крутилку. Пічка здається бехр. Точно не знаю, але це або кліма першого покоління або просто пічка з кондьором.
Зрозуміло що це може бути або щітки, або реле. Яке саме реле відповідає за моторчик? І де і як іде живлення на нього?(на моторчик) Щоб перевірити чи є на нього живлення.
 
смотри РХХ, у меня такая же хрень была, только на М50, после того как РХХ промыл уже второй год все ОК!
 
не увидел ничего про проверку расходомера воздуха.

стертые дорожки.

если не очень далеко к броварам-есть два хорошо работающих-приезжай, подкинем, увидишь результат.
 
РХХ - це що? Якщо клапан ХХ, то чому тоді після маніпуляцій з роз'ємом симптоми пропадають?
 
не увидел ничего про проверку расходомера воздуха.

стертые дорожки.

если не очень далеко к броварам-есть два хорошо работающих-приезжай, подкинем, увидишь результат.


Розходомір нормальний, нещодавно міняв. Яж кажу, це не весь час, а от просто під час якогось глюку. Під час цього глюка двигун ледь ледь тримає ХХ і то, через те, що мотрон весь час їх підтягує, як наприклад коли на передачі на хх їдешь під горку і щоб двигун не заглох мотрон сам піднімає оберти. В моєму випадку двигун інколи не входить в режим ХХ.
 
И на газу ,и на бензине ? Или появилось с установкой гбо ?
 
attachment.php
 

Attachments

  • Безымянный.jpg
    Безымянный.jpg
    209.8 KB · Views: 97
И на газу ,и на бензине ? Или появилось с установкой гбо ?

І на газу і на бензині. Правда на газу ХХ трошки стабільніший навіть під час глюків. Були такі глюки ще до встановлення ГБО, просто тоді я просто накрутив дросельну заслонку таким чином, що в будь якому випадку ХХ буде 800-1000. З нового року повернув її таким чином, що б вона повністю закривалась як це і повинно бути, але тепер доводиться боротись з цим глюком
 
Регулировка клапанов...0.35???
 
завжди робив так. Після зими один клапан на холодну постукую, але ще поки туди не ліз.

А по пічці хтось щось скаже?)
 
А чому я не можу зайти на цей сайт?)
Наскільки я розумію, то online autodata платний ресурс. Після оплати вам надають логін і пароль.
Такий подарунок (доступ) мені надав знайомий модератор з одного іноземного авто форума.
 
Наскільки я розумію, то online autodata платний ресурс. Після оплати вам надають логін і пароль.
Такий подарунок (доступ) мені надав знайомий модератор з одного іноземного авто форума.

Круто)
 
ДПКВ на целостность изоляции мегаометром...
 
Спільними зусиллями товаришів Макса mmucool та Кліма horse740 подолали біду з ХХ)

Спочатку ніде не могли знайти якусь зачіпку, все нормально, навіть хотілось скористатись порадою Кліма і спалити все нафіг, але все ж таки потім підтвердилась гіпотеза, що бідою всьому є відсутність опірного гвинта, який знаходиться під дросельною заслонкою. Тож дросель повністю закривався. Повернувши його на місце поки що не було жодного випадку цього глюка і хх став рівний)
 
Спільними зусиллями товаришів Макса mmucool та Кліма horse740 подолали біду з ХХ)

Спочатку ніде не могли знайти якусь зачіпку, все нормально, навіть хотілось скористатись порадою Кліма і спалити все нафіг, але все ж таки потім підтвердилась гіпотеза, що бідою всьому є відсутність опірного гвинта, який знаходиться під дросельною заслонкою. Тож дросель повністю закривався. Повернувши його на місце поки що не було жодного випадку цього глюка і хх став рівний)


АлелуЯ)))
 
І ще питання по моторчику печі. Іноді відмовляється працювати. Останнього часу відмовляв навіть під час руху. Сам вмикається, сам вимикається. Коли вимикається - ніяк не реагує на крутилку. Пічка здається бехр. Точно не знаю, але це або кліма першого покоління або просто пічка з кондьором.
Зрозуміло що це може бути або щітки, або реле. Яке саме реле відповідає за моторчик? І де і як іде живлення на нього?(на моторчик) Щоб перевірити чи є на нього живлення.
А по этому вопросу я тебе тоже уже говорил что надо сделать...
Короче... Телефон знаешь...
 
Back
Top