DIFFERENTIAL
Тут може бути ваша реклама.
- Joined
- Nov 9, 2011
- Messages
- 5,852
- Страна
- Украина
Проблема ця в мене вже доволі давно, вже задовбався.
Суть в чому. НА холодну ХХ ідеальний, але варто прокататись трошки, або заглушити і потім завести машину - хх на рівні 550-600 і досить нестабільний. У русі іноді навіть глохне, коли при перемиканні вмикає нейтраль і оберти починають падати на ХХ. От тільки стрілка не паркується м'яко на 750 об/хв, а стрімко падає аж до 200-250 об/хв і потім мотрон намагається їх підняти, не завжди в нього це виходить, іноді глохне. А буває нормально і плавненько паркується на 750 об/хв і ХХ рівнюсінький. ДПДЗ працює, перевіряли тестером, живлення на нього приходить, клапана ХХ працьє, живлення також на нього приходить. В такі моменти глюку двигун не реагує на відключення ДПДЗ взагалі. Хоча варто замкнути контакти на ХХ, а потім на повну потужність то двигун починає працювати правильно.
Шукати інший ЕБУ?
І ще питання по моторчику печі. Іноді відмовляється працювати. Останнього часу відмовляв навіть під час руху. Сам вмикається, сам вимикається. Коли вимикається - ніяк не реагує на крутилку. Пічка здається бехр. Точно не знаю, але це або кліма першого покоління або просто пічка з кондьором.
Зрозуміло що це може бути або щітки, або реле. Яке саме реле відповідає за моторчик? І де і як іде живлення на нього?(на моторчик) Щоб перевірити чи є на нього живлення.
Суть в чому. НА холодну ХХ ідеальний, але варто прокататись трошки, або заглушити і потім завести машину - хх на рівні 550-600 і досить нестабільний. У русі іноді навіть глохне, коли при перемиканні вмикає нейтраль і оберти починають падати на ХХ. От тільки стрілка не паркується м'яко на 750 об/хв, а стрімко падає аж до 200-250 об/хв і потім мотрон намагається їх підняти, не завжди в нього це виходить, іноді глохне. А буває нормально і плавненько паркується на 750 об/хв і ХХ рівнюсінький. ДПДЗ працює, перевіряли тестером, живлення на нього приходить, клапана ХХ працьє, живлення також на нього приходить. В такі моменти глюку двигун не реагує на відключення ДПДЗ взагалі. Хоча варто замкнути контакти на ХХ, а потім на повну потужність то двигун починає працювати правильно.
Шукати інший ЕБУ?
І ще питання по моторчику печі. Іноді відмовляється працювати. Останнього часу відмовляв навіть під час руху. Сам вмикається, сам вимикається. Коли вимикається - ніяк не реагує на крутилку. Пічка здається бехр. Точно не знаю, але це або кліма першого покоління або просто пічка з кондьором.
Зрозуміло що це може бути або щітки, або реле. Яке саме реле відповідає за моторчик? І де і як іде живлення на нього?(на моторчик) Щоб перевірити чи є на нього живлення.