М52 і КВКГ

Allie

Пользователь
Joined
Dec 9, 2013
Messages
17
Город
Ровно
Всі багато раз чули про цей клапан вентиляції картерних газів: "в ньому рветься гумова мембранка і автомобіль починає жерти масло, пропадає тяга, стає більше розхід пального і т.д.". Все це дійсно так. Начитавшись форумів, я твердо вирішив, що симтоми мого м52б28 підпадають під розірвану в хлам резинку КВКГ. Пішов купив новий клапан, перед тим подивився інструкцію одного автолюбителя про простоту самостійної заміни цього клапана. Скажу одразу міняти його не так вже і просто, головна проблема - дістати цей клапан, який стоїть у "дуже зручному місці" під впускним коллектром.
І так, знявши з горем пополам КВКГ, я його розібрав і здивувався тому, що резинова мембрана була на вигляд як нова, не порвана, не заліплена, короче на вигляд ідеал... Але все ж таки поставив новий... Чесно кажучи результат мене здивував, машина стала набагато жвавіша, з`явилася тяга, моторчик шепче, автомат краще навіть став працювати, одним словом позитив і тільки. Тому всім раджу міняти цей клапан. Десь навіть читав, що його рекомендувано міняти разом з маслом, а ле це не наш варіант - ціна клапану немала. Думаю раз на 2 роки можна цю процедуру робити, чи раз на 30 тис. Брати оригінал чи ні, вирішувати вам, я взяв замінник. Про б/у я взагалі мовчу, все ж таки резинова мембрана може бути і не порвана, проте, за роки експлуатації і перенесені темперетурні режими - висихає і втрачає свою еластичність.
 

Turbina

Пользователь
Joined
Sep 23, 2013
Messages
83
Age
41
Город
Ровно
Так же заменил на м54в22 - результат колосальный ! От замены до замены ни грамма масла недоливал !
 

Сам СТО

Пользователь
Joined
Jul 30, 2019
Messages
10
Страна
Украина
Город
Ровно
Чоловік теж міняв на М52B20. Резиновий клапан на вигляд здавався цілим а як придевились то по краях були пориви. Основне при заміні КВКГ бути уважними до патрубків) Вони набагато дорожче чим сам клапан.
 
Top