На що звернути увагу при покупц і Е65 з N62.

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
45
Город
Червоноград
Всім привіт.Після продажі Е38 і після закипання мозгів,все таки зхиляюсь хоч і виродка,але до Е65 4.4 N62 2002рік.Можливо і стара,ну але інакше ніяк.Так ось питання на що звернути увагу,які слабі місця.Двигун само собою вскривати не буду))))).І як коробки в них,такі ж надійні :blush: як і 5НР-24?
Всім наперід дякую!!!!
 
та отож((((( диагностировать нужно оочень тщательно и абсолютно все системы и механизмы...
 
значит не мне одному Е65 дорестайл похожа на бегемота с мордой какающей собаки...

Я жінці показував фото.І показав фото з переді,а вона:ти волгу дивишся?)))))))))))
 
Если доки, кузов и лкп, салон не вызывают подозрений то начинать нужно с диагностики электроники. После этого отпадет большинство вариантов.
 
На що звернути увагу при покупц і Е65 з N62.
На свой портмоне....:biggrin:
 
Всім привіт.Після продажі Е38 і після закипання мозгів,все таки зхиляюсь хоч і виродка,але до Е65 4.4 N62 2002рік.Можливо і стара,ну але інакше ніяк.Так ось питання на що звернути увагу,які слабі місця.Двигун само собою вскривати не буду))))).І як коробки в них,такі ж надійні :blush: як і 5НР-24?
Всім наперід дякую!!!!

Тільки не з Німеччини,там машини хоча і доглянуті,проте з самими загнаними двигунами.:dash3:При езде по Украине 11 лет двигло у нее будет как целка :biggrin:
 
:shok:Дивився я сьогодні машину,у Львові.Стартова ціна була 19800.В кінці стала 18000 і край.
Але я навіть б не подумав що Е65 може бути в такому стані.Все,все куди не глянь не працює.Машина фарбована вся,але лак лущиться практично на всіх деталях,зазори не співпадають.Коробка переключається з ударами,кардан хрустить-дзвенить,привід кришки багажника відключений бо потік,ричаг відкривання капота в ноздрях відломаний,лобове шкло тріснуте,люк на колишках-мочалках і не відкривається,зеркала не складаються,мафон хрипить і половина динаміків не працює,пластмасові пороги салона пофарбовані балончиком,сервопривід керма скрегоче,дверка погнута,передня ходова гримить,аірбег горить.І це приїхав син власника (з його слів),не перекупщик.Це при біглому огляді хвилин за 15-20.Страшно навіть подумати,який би був список після повної діагностики.
Я такої машини ще в житті не бачив,мається на увазі сімка БМВ.Моя продана за 11300 Е38 99р з розкішною комплектацією,на фоні тієї Е65 виглядала б ідеальною.
 
Ну а что Вы хотели увидеть за 18 000 у.е.?
 
И то, за 24 тоже будут свои приколы!
 
И то, за 24 тоже будут свои приколы!


та это понятно.
у каждого б\у авто свои приколы. Потому что каждый владелец выбирает главное в обслуживании.
К примеру у меня главное - это тех. состояние. Я не крашу бампера после мудаков, которые отмечаются на нем во время парковки.
а кто-то диски по-больше тулит, но при этом ходовая вся уставшая...
 
как обычно : посчитал, что он наипет действительность и купит за 18 то, что все покупают за 24.

Та нікого я наї...и не хочу.Те що недоліків в тих роках є купа це зрозуміло.Ну такого стану я не сподівався побачити.Для порівняння бачив за 20 на старті в набагато гарнішому стані,набагато.

"Будем искать" (С) :)
 
Вот очень интересно, из всех отписавшихся, про то, какая Е65 плохая, хоть кто то, обладал ею??? ))
 
+ 100500! Речь о том, что за 18 000 у.е. будет труп!
 
Друзі давайте хоча б раз спробуйте писати по темі.а то з кожної теми на форумі робиться срач.Я попросив вказати на слабкі місця,тобто на що першочергово звернути увагу.
Я брав свою останню Е38 теж з купою недоліків.За два роки навіть і обшивку багажника змінив.Мова не про це.

П.С. ще раз Вас всіх попрошу,або по темі,або закриваєм тему.За 30 штук я не куплю машину,нема можливості.По чуть буду доводити до нормального стану.Головне не хочеться попасти на щось серйозне.От пісказали за вальвтроніки,буду акцентувати на цьому при комп.діагностиці.Чи як правильно продіагностувати?
Дякую ще раз!!!!!! :drinks:
 
Рейка на Е-65 тоже честенько уставшая
 
Потенційні проблеми всіх N-моторів маслозйомні компачки і вальветронік. Якщо ковпачки вже задубівші, то мотор буде їсти масло як не в себе, а їх заміна не сама дешева операція. Вальветронік тоже цікава штука, не завжди діагностується в разі проблем з ним, електромагнітні клапана люблять засиратись в наслідок чого мотор може підтроювати. З плюсів тих моторів це економність, їдять набагато менше M серії при аналогічних об"ємах. Якщо знайти живий з невеликим пробігом то крім планового ТО, нічо не повинно хвилювати. Якщо не помиляюсь маслозйомні ковпачки треба міняти кожні 100тис км. Також важливо, яке масло заливали в той мотор і який інтервал заміни.
 
E65 - как и все машины марки BMW нужно выбирать изначально в хорошем состоянии ... иначе - будете говорить, что ужас . . . Проблемные места - по мотору уже описали, только это касается и Е60 с двигателем N62 ... Лоджик7 можно отнести к проблеме, но это делается, лечится не большими затратами . . . Динамик Драйв - тоже, может течь ( потеть ) и стучать, рейка - мне кажется, что унашивается гораздо меньше чем в Е39 . . . Да, иногда возникают проблемы с электроникой ( ну а что мы хотели, ее там великое множество), не запорожец все же . . . ))) От владения Е65 745 2001 года, остались только положительные эмоции!!! Очень советую, после Е38 будете приятно удивлены, абсолютно разные автомобили!!!
Приведу несколько цен на ремонт . . .
1.Замена МСК - 6000 грн (оригинальные запчасти с АВТ и работа.
2.Ремонт системы Лоджик7 - 300 у.е или, если дружите с паяльником, то 120 или 210 грн . . . )
Что касается ценообразования - так уж повелось, что Е65 у нас не очень ценят, потому и цены, зачастую, удивительные ... Конечно, много вариантов в неважном состоянии, но есть и достойные экземпляры! Главное найти такой!!! ))) Желаю удачи!
 
Воспользуйтесь поиском, вопрос выбора Е65 уже много раз обсуждался (в этой ветке)!
 
имхо,чем брать загнанную в хвост и гриву Е65,лучше уж Е60 посвежее,а там все от возможностей)
 
имхо,чем брать загнанную в хвост и гриву Е65,лучше уж Е60 посвежее,а там все от возможностей)

В том то и парадокс, что Е65 несколько дешевле, чем Е60 . . . А удовольствия - больше . . .
 
Не нужно оно тебе,поверь.
 
Мой товарищ сказал так: "ничто не едет так комфортно, как Е65, но и ничто ТАК не пылесосит бабло как Е65"
 
Вас послушать так е-65 по поломкам хуже заза. Неужели они прям так часто ломаются?
 
Назад
Зверху