Не уверен есть ли в наших правилах такое, но в России точно есть. Что-то типо : " Сигналы сотрудника участникам дорожного движения должны подаваться четко и быть понятны для участников дорожного движения".
Прикол в том что махнули палкой, я поехал дальше, догнали, я сказал что не понял что он меня останавливает - прокатило, хотя не уверен есть ли в наших правилах такое понятие.
После этого случая стал обращать внимание, что часто при остановки раза 3 палкой махают.
Порядок зупинки транспортного засобу
Порядок зупинки транспортного засобу регулює п. 15 Інструкції «Про питання діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспеції МВС України»:
15.1. У разі прийняття працівником підрозділу ДПС рішення про зупинку транспортного засобу останній повинен врахувати всі його наслідки (причину зупинки, дорожні умови, інтенсивність руху, освітлення або видимість ділянки дороги, можливий досвід водія).
15.2. Сигнал про зупинку транспортного засобу подається працівником підрозділу ДПС з тротуару (обочини) у зрозумілій для водіїв формі (сигналів), за допомогою жезла регулювальника, свистка чи рукою. При цьому жезлом (рукою) вказується безпосередньо на транспортний засіб, який зупиняється, та на пропоноване місце зупинки.
15.3. Місце для зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен вказувати так, щоб після повної зупинки останній знаходився попереду патрульного автомобіля (автобуса, мотоцикла) чи поста на відстані до 20 метрів.
15.4. Після повної зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен підійти до водія з дотриманням заходів особистої безпеки.
15.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР, для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.
пруф: http://antidai.km.ua/pravo2.html