• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Не тримає ХХ та погано заводиться

  • Автор теми Автор теми DIFFERENTIAL
  • Дата створення Дата створення

DIFFERENTIAL

Тут може бути ваша реклама.
Реєстрація
09.11.2011
Повідомлення
5,865
Страна
Украина
М30 3.5 без ЕМЛ

Все було чудово. Сьогодні зранку батя попросив машину. в обід приїхав і каже що ледь доїхав. Симптоми: без газу не заводиться, заводиться на 200 об/хв і через 2 сек глохне. Якщо при заводці трошки піддати газку то заведеться, але якщо відпустити газ то відразу ж глохне. Їде нормально, тяга як завжди і оберти набирає швидко.

Грішу на клапан ХХ. Коли від'єднав від гофри і товариш дивився у дірку, то каже що лише при вмикненні запалювання він зрушився на 1 мм, а вже при стартері і після заводки він не рухався взагалі. Заклинив клапан ХХ? чим краще його промити?
 
Промять можно карб клинером от хай гир например.
 
Карбклинером помыть, но важно, чтобы струя не попала к приводу клапана.
 
Коли від'єднав від гофри і товариш дивився у дірку, то каже що лише при вмикненні запалювання він зрушився на 1 мм
Относительно какого положения?...если относительно среднего то это ни чего не означает...
 
Сьогодні ще раз був біля звірятка. Клапан ХХ не клинив, сьогодні перевірив викруткою - дуже легко рухається. Були здогади на рахунок ДПДЗ, мов би дроссель повністю не закривається і машина не бачить 0-го газу, але там все в порядку, чутно навіть як кінцевик клацає при відпусканні дроселя.
Які в кого будуть думки?
 
Если указатель расхода показывает 0 при торможении двигом, блок видит замыкание ДПДЗ на ХХ.
Стоит осмотреть все патрубки после ДЗ на предмет трещин.
Ну и ещё провода к клапану ХХ, контакты его же и сам клапан мог просто умереть.
 
та виїжджати не пробував, не зручно взагалі так їздити. Та і нема в мене економайзера на звичному місті, замість нього в мене там Т.масла.
Нагадаю, на М30 після ДЗ йде цільно литий впускний колектор. Та і нещодавно там все облазили в пошуках підсосу, тож навряд він там з'явився за цей час. Та і чому б це машина через підсос глохла.....
Також є думка, що сам клапан ХХ не здатний впливати на те, що б хх взагалі не було(не мої слова), він впливає тільки на його рівність. Хоча я не відкидаю можливості обриву проводу або виходу з ладу самого клапана. Як саме можна його перевірити? Там 3 піна.
 
хм, как по мне это клапан ХХ мертв, ибо у меня если отсоединить его на m30 без газу не заведешь, хотя хз :) давно было
 
Клапан пускает воздух в обход ДЗ и регулирует его количество. За счёт этого обеспечивается ХХ.
Скорее всего, проблема именно в клапане или в цепи управления им. Ну, подкинь клапан, узнаешь.
 
Разом з Serjio перемогли цю болячку. Проблема була в блоці керуванням двигуна. Його заміна все вилікувала.
 
Назад
Зверху