Оформление замены двигателя на бОльший объём

Jakkal

Пользователь
Joined
Nov 10, 2011
Messages
21
Age
42
Город
Киев
Уважаемые форумчане!
На старом сайте эта тема поднималась и детально была расписана - только где ж он теперь, этот кладезь информации :-(
Поэтому суть вопроса:
Есть е36 с м43 двигателем, (обьём в техпаспорте - 1.8 литра).
Сейчас будет проводится замена двигателя на м50в25.

Из того, что помню по старым заметкам - до момента снятия "своего" двигателя - нужно закрутить сюжет в ГАИ, потом в институт, потом физическая замена на 2.5, потом опять ГАИ.
Может кто проходил эти учреждения недавно - поделитесь опытом, куда бежать, какие деньги готовить и как не лопухнуться. Может вообще есть смысл пойти по более короткому пути (ГАИ-кошелёк-ГАИ).

Опять-же: может у кого какие контакты остались?

Ещё - не совсем понятен вопрос - а должны ли быть какие-либо документы на двигатель, который будет устанавливаться?
 
Можно свои 5 копеек... Еще один, считаю немаловажный вопрос, что делать, если машина куплена с замененным (на больший обьем), но неоформленным двигателем???
 
Можно свои 5 копеек... Еще один, считаю немаловажный вопрос, что делать, если машина куплена с замененным (на больший обьем), но неоформленным двигателем???

А как так можно купить машину?
 
Влезу в тему со своим вопросом. Как оформить в кузове е30 мотор М60 4литра?
 
по опыту!!!!мои 5 копеечек)))))))менял себе двигатель с м20 на м50!обьем 2 там и там!!!без проблем!могу узнать если на больше обьем менять!!!а так могу посодействовать!!!
 
1. Проводимо огляд ТЗ до переобладнання і беремо у ВРЕР ДАІ АКТ технічного огляду транспортного засобу. Він є номерний, реєструється в журналі обліку даних актів, засвідчується підписом інспектора, скріплюється печаткою ВРЕР, та підписом власника. Офіційна ціна 14 грн. Неофіційна від 150 грн. Видається тому, що це передбачено п. 15 Постанови КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів,мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів.
2. Звертаєтесь в ДержавтотрансНДІпроект з заявою про видачу висновку науково-технічної експертизи про можливість переобладнання транспортного засобу, яке полягає у переобладнанні ТЗ шляхом заміни двигуна. Ціна питання 360 грн (офіційно + банківські збори) 550 грн (неофіційно, за 1 день).
3. Переобладнуєте ТЗ. Тут слід пам"ятати, що державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, без ідентифікаційного номера або із знищеними, пошкодженими (один чи кілька символів номера візуально не визначаються) чи підробленими (змінено один або кілька символів номера, замінено панель
(табличку) або частину панелі (таблички) з номером) ідентифікаційними номерами складових частин (кузова, шасі, рами, двигуна) не допускається (ч.2 п.15 вказаної вище Постанови).
4. Проводите огляд переобладнаного ТЗ. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, уповноважений працівник підрозділу Державтоінспекції робить відповідну відмітку або складає акт технічного огляду. До зазначених документів додається відповідний висновок фахівця експертної служби МВС (ще + біля 300 грн.).
5. Оплачуєте 650 грн. за заміне Свідоцтва про реєстрацію ТЗ та отримуєте свідоцтво з новим об"ємом двигуна. Якщо об"єм залишається той самий, то в цьому випадку оплачуєте тільки послуги ВРЕР по внесенні змін в базу даних.
І Постанова Вам в допомогу http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=1388-98-%EF
Основні пункти, що Вас стосуються це 15, 33 та 37 (останній абзац).

І останнє : Все написане мною вище це те, чим керувався я при заміні двигуна. Знаю, що дехто скаже (хоч свою думку законодавством обгрунтувати не зможе), що при заміні 2,0 на 2,0 нічого робити не потрібно. Але я з цим не погоджусь, оскільки при знятті з обліку випливе незістиковка бази даних з фактичними даними авто. А це вже незаконне переобладнання і т.д. аж до арештмайданчика. Тому запропонований мною вище варіант для тих, хто не грає в лотерею з ДАІ та державою, а спокійно їздить і плює на бороду. Також знаю, що багато форумчан за останні кошти купили свої відерка з болтами з емблемою БМВ, а тому шукають всякі варіанти, щоб нажити собі неприємностей на свою (див.нижче пояса ззаду).

Якщо вже так сталося, що хтось прикупив собі відерко з болтами, яке вже переобладнали, але не оформили, то все так само, як написано вище, крім першого огляду. АКТ технічного огляду транспортного засобу потрібно отримати без огляду (купити, поміняти в інспектора на пиво, поповнення мобільного телефону, звернутись до місцевих рішунів і т.д.), а дальше по схемі.

Удачі Вам у Ваших починаннях і пам"ятайте, що під лежачий камінь вода не тече..
 
Last edited:
Все описанное выше можно использовать для оформления при изменении объема, либо типа топлива, т.к. если объем и тип топлива после замены двигателя у вас отсается неизменным, то перерегистрация НЕ требуется. И то, что фактический номер двигателя не совпадает с номером двигателя в базе интересовтаь никого не должно.
 
Хотелось бы уточнить пару технических вопросов:
1. В ГАИ надо обращаться там где ставился на учёт? Я имею ввиду, что я становился на учёт в МРЭО, которое рассположено в Киеве на Туполева, а ближе ко мне территориально другое МРЭО (тоже в Киеве).
2. Нужны ли какие-либо документы на двигатель, который я себе ставлю?
3. Остаются ли у меня мои номерные знаки?
 
1. Звертатись У ВРЕР ДАІ потрібно за місцем реєстрації ТЗ.
2. Документи, що підтверджують законність придбання двигуна, не вимагаються. п.37 (останній абзац) Постанови.
3. Номерні знаки залишаються.
 
Last edited:
А це персонально для Yurik :
Постановою КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів,мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів передбачено:
33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб,
які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні
номери.

А ч.2 п.7 Постанови зазначає, що експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не
перереєстровані) у підрозділах Державтоінспекції (крім транспортних засобів, зареєстрованих до набрання чинності цим Порядком) та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.
Реєстраційні документи - це не тільки Свідоцтво про реєстрацію ТЗ, а і вся та макулатура, яку Ви подали у ВРЕР при реєстрації.
Не я це придумав - життя таке.
 
Last edited:
А такой вопрос, ктонить сможет помочь в оформлении уже установленного двигателя большего обьема?
 
А це персонально для Yurik :
Реєстраційні документи - це не тільки Свідоцтво про реєстрацію ТЗ, а і вся та макулатура, яку Ви подали у ВРЕР при реєстрації.
Не я це придумав - життя таке.
Реєстраційний документ у нас в стране один - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. И если оно у вас старого образца, содержит номер двигателя, а у вас установлен другой двигатель - тогда могут біть вопросы по несоответствию записям в регистрационных документах. Если же в техпаспорте номер двигателя не указан - не важно совпадает ли номер двигателя у вас на машине с тем, что указан в накцбазе. Главное, чтобы он был не в угоне, его объем и тип топлива соответствовал в записями в регистрационном документе, т.е. в техпаспорте.
 
Ви, Yurik, мабуть любите створювати собі проблеми, щоб потім успішно їх вирішувати.
А я прихильник робити все по закону. І їдеш спокійно, і спиш, і зайвих видатків, таких як забирання машини з арештмайданчика, не маю.
Для інформації: з нового року десь до 10-11 січня в нас в регіоні паслася "КОБРА". От дехто з моїх знайомих ще до сьогодні забирає машину з арештмайданчика. Пробили моторчик по базі (мабуть доїб..ись більше не було до чого)... От і оплачує тепер зберігання, доставку, висновок спеціаліста, і все одно дійшов до того щоб це все зареєструвати у ВРЕР. Скупий платить двічі або тричі або постійно...
 
В прошлом году делал замену по типу топлива - дизель на бензин, объем практически не менялся. Пришлось делать через институт. И все практически, как в 7 посте. Но у нас, в Донецке, подготовкой документов для переоборудования занимается одна контора. Я только начал с мрео и уже с пакетом документов что все "алё" заканчивал в мрео.
Но что самое интересное - нач мрео сказал что если-бы не было изменения типа топлива, то всё сделали-бы сразу они БЕЗ Киевского института если такой двигатель ставился на этот кузов.
 
Влезу в тему со своим вопросом. Как оформить в кузове е30 мотор М60 4литра?
Продавалась как-то такая 30-ка на авториа. Продавец выложил копию техпаспорта. В графе "модель" - 316, а в графе "объем" - 3996. Т.е. по идее - оно оформляется как-то.
 
Продавалась как-то такая 30-ка на авториа. Продавец выложил копию техпаспорта. В графе "модель" - 316, а в графе "объем" - 3996. Т.е. по идее - оно оформляется как-то.
Понятно что как-то, но не понятно как именно, очень не хочется бегать по кабинетам, проще найти решалу....
 
сталкивался с подобной проблемой. Но только в самой неподходящей ситуации - на границе. посмотрели в документы - а там несоответствие, пришлось поворачивать назад домой.
 
сталкивался с подобной проблемой. Но только в самой неподходящей ситуации - на границе. посмотрели в документы - а там несоответствие, пришлось поворачивать назад домой.
Несоответствие в чем? В обьеме? На штрафу не пытались забрать?
 
Так все же, может кто подскажет как делать с двигателем, который не ставился на данный кузов? особенно если нет возможности теперь поставить назад старый )
 
Так все же, может кто подскажет как делать с двигателем, который не ставился на данный кузов? особенно если нет возможности теперь поставить назад старый )

в 7 комментарии все сказано...
 
Нет, по-моему там не об этом. Ведь есть разница большая, ставились ли двигатели на такой кузов или не ставились. М60 по-идее можно поставить на учет только имея заключение какого-то института, тк фактически это уже как самосбор идет.
 
менял когдато давно еще на тойот своей первой.. снимал с учета в МРЭО. говорил с экспертом.
при перефоормлении машины вам сами на сверке запишут новый двиг.
елси не переоформляешь то можно нарваться на какюуто провыерку на дороге и если гаишник шарит в двигах то создаст проблем.
переоформлять тут выше вроде написали как..
ЕДИНСТВЕННОЕ - замененный двигатель должен быть не с перебитым или поврежденным номером. и не должен проходить по базе как в угоне (в том числе интерпола). и всё. плати, перефоормляй... если объем тот же - не вижу смысла переоформлять.. т.к. двиг это запчасть и поменять его мне никто не запрещает. а перерегистрировать после замены - зачем? объем ведь тот же... траспортного щас нет..
если побит номер - высновок КНИСЭ нада делать или там еще какую экспертизу.
вообще скока катался и на 36 прошлой и на теперешней 39 - движок не сверяли ниразу.. ВИН - да. мотор - нет.

на счет двигла с другой можели -сегодня буду видеть человека с МРЭО, поговорю с ним как упростить ситуация. но номер должен быть точно не перебит или поврежден и не в угоне. иначе - только через КНИСЭ.... или суд...
 
Last edited:
по поводу спора должен ли совпадать/не совпадать № двигателя..

когда-то я приганял авто из Германии и чесно их растамаживал по тогдашным ставкам мыта-акцыза это примерно 1200-1400 долл за 6-8 летней авто сдвигатеоем 2,0л.
Причем задрачивали они меня там на той таможне и очередями и тарифными отделами и намеками на хабари и тд и тп, вообщем напряжно оно было.
В то же время "волынские растаможки" , это леваки, без сплаты мытных платежей реестрация через ришення суду или просто тупой вброс в базу и перепродажа,
стоили на тот момент 900 долл и как бы все было хорошо, полный автобазар барыжил этими машинами из Польши на волыняцкой таможке-регистрации.
Как бы все хорошо, с некоторыми но.... Вот сидел я думал, а нафига оно мне нада, бегать по той таможне да тарифным отделам,
если можно просто дать на 500 долл меньше и принесут номера-техпаспорт..
Но так я и не нынул в те истории, хотя много раз предлагали...
Прошло время...
Теперь обращаются за помощью те, кто лет и лет назад купил эти волынские корчи и скасували регистрацию и на штрафмайданчик..
А продавал бы я сам такие корчи так счас бы за деньгами б очевидно обращались, а не за консультациями :scratch_one-s_head:
Так что шо оно лучше узнаете потом уже
 
Last edited:
Продавалась как-то такая 30-ка на авториа. Продавец выложил копию техпаспорта. В графе "модель" - 316, а в графе "объем" - 3996. Т.е. по идее - оно оформляется как-то.
У меня в техпаспорте стоит номер модели 525 а двигатель 1.997 литра. Но я тогда сразу сказал бывшему владельцу - снимай сам с учета. И он тогда намотался со снятием, ему там еще парниша помогал, но все верно сделали - справку что все правильно отдал там-же при постановке в тот же день на учет.
 
а я как-то тоже двиг менял. разлетелся на фольце, поставили блок от дизеля(!!!!). Снимаю с учета, эксперт говорит мол у тебя ж номер не тот. Говорю, знаю, старый рассыпался, что было - из того и собрали )) ну он просто переписал его и внес в карточку. И никаких гимороев не было.
 
У меня в техпаспорте стоит номер модели 525 а двигатель 1.997 литра. Но я тогда сразу сказал бывшему владельцу - снимай сам с учета. И он тогда намотался со снятием, ему там еще парниша помогал, но все верно сделали - справку что все правильно отдал там-же при постановке в тот же день на учет.
Вы не в том ракурсе поняли. В Вашу 525 (если это Е34) беспроблемно и по закону пожно поставить и переоформить мотор объемом от 1.8 до 4.0, так как он с завода предусмотрен в этом кузове.
Но я говорил про Е30 - двигатель 4л в этом кузове никогда с завода там не стоял, но человек себе законно оформил. Хотелось бы узнать подробности от посвященных.
 
А це персонально для Yurik :
Постановою КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів,мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів передбачено:
33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб,
які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні
номери.

А ч.2 п.7 Постанови зазначає, що експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не
перереєстровані) у підрозділах Державтоінспекції (крім транспортних засобів, зареєстрованих до набрання чинності цим Порядком) та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.
Реєстраційні документи - це не тільки Свідоцтво про реєстрацію ТЗ, а і вся та макулатура, яку Ви подали у ВРЕР при реєстрації.
Не я це придумав - життя таке.

читаем внимательно постанову и ...
п.37 последний абзац
Перереєстрація транспортного засобу у зв'язку із заміною
двигуна проводиться в разі зміни типу двигуна, його ваги, робочого
об'єму і потужності
. Документи, що підтверджують законність
придбання двигуна, не вимагаються.
таким образом, при замене двигателя на такой же - перерегистрация не нужна.
и все по букве закона ...
 
Back
Top