• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Первинний вал 6НР26

mvibmw

Пользователь
Joined
Nov 22, 2011
Messages
4,116
Age
45
Город
Червоноград
Всім привіт.Вчора вночі не витримала натиску :) моя коробка.Тріснув первинний вал.Коробку я поміж роботою сьогодні зняв.От сижу і шукаю первинний вал.Коробка 6НР26.Можливо хтось підкаже варіанти з посиленим валом і чи він взаємозамінний з стандартнимі?Та й інфа по стандартних валах цікавить,де дешевше можна взяти.І чи є в них різниця в залежності від об"єму?

Але вал цей якось дивно тріснив,мабуть не перпендикулярно а косо (Не розбирав ще,завтра як буде час розберу коробку),що аж відіпхав ГТ з маховиком,і болтами якими кріпиться ГТ протерло кришку ззаду на блоці,і тосол вигнало.
Ось фото кришки:



Ну і можливо в когось є розібрана або несправна АКП і кришка така як на фото.Дигун N73,дайте знати.
 
откручена АКПП ???
 
Я іі вже навіть сьогодні розібрав поміж роботою.Чуть пізніше виложу фотку вала.Зламався так як я і думав,косо.
 
Шукаю Акпп пвд розбір.Сьогодні глянув пакети,цілі.На фрикціонах навіть маркування ще видно.Та й вела вона себе відмінно,до поломки.Короче "так файно іло і так скоро здохло" )))
 
Ось жертва:

 
Сомневаюсь, что кто-то продаст первичный вал, отдельно... Сталкивался с аналогичной проблемой, пришлось покупать новый.... Все продают в сборе с АКПП....
 
Сомневаюсь, что кто-то продаст первичный вал, отдельно... Сталкивался с аналогичной проблемой, пришлось покупать новый.... Все продают в сборе с АКПП....

Знайшов я у Польщі.Окремо є.Але мені ще потрібно оду деталь.Вал коли тріснув її пошкодив.Так що я мабуть цілу АКП буду брати.В Польщі 2 дефектних можна купити по ціні нового первинного валу.Я не спішу.Шукаю поки.Та й кришку на двигун потрібно.Мені тут вчора один розборщик з Рахова написав що має,відправить.Я дав відбій в пошуках в Польщі,а він заявлвив сьогодні що нема кришки.Може хтось від столика може відкрутити,багато хто столи робили з V12 :)
 
На днях отримав АКПП з проблемним мехатроніком із Дніпра.Окреме спасибі Выталіку (skvindis).З двох зібрав одну.Правда донор стояв на 4.4.Але потрібні мені деталі підійшли.Вчора до пізна ставив.Завів,опустив на колеса з підйомника і навіть попробував декілька разів по пару метрів вперід-взад.Завтра встановлю теплоекрани,вихлоп і захисти.Важчебуло знайти не АКП,а кришку на двигун.Але в Києві зняли з двигуна.
Якщо комусь буде корисна інфа,то АКП з N62 на N73 не йде.Не сходяться дирки під болти на мм,направляючі в різних місцях,фланці на кардарн різні.Переміряв фрикціони,товщина однакова в обох АКП.Все інше ніби теж таке саме.Мехатроніки ідентичні.Наскільки зрозумів перечитуючи,гідротрансформатори теж різні.
 
Сьогодні все дозбирав.Провів тестдрайв.Ніби все ок.:yahoo:
Ще при переборці помітив такий факт.Різні втулки стояли.Але це можливо через те,що якась з цих двох АКП була вже в ремонті і поставили замінники.
 
Різні втулки стояли.Але це можливо через те,що якась з цих двох АКП була вже в ремонті і поставили замінники.
Ну так втулки які стояли: "самопал" з бронзи?
Чи щось, на зразок вкладишів (у двигуні), коли зовні начебто залізо, а середина схожа на напилення бронзи?

Після збирання АКПП хтось пробував під'єднувати комп та подивитися на показники (робочі параметри)?

Що робили з гідротрансформатором?
Який фільтр встановили?
 
Ну так втулки які стояли: "самопал" з бронзи?
Чи щось, на зразок вкладишів (у двигуні), коли зовні начебто залізо, а середина схожа на напилення бронзи?

Після збирання АКПП хтось пробував під'єднувати комп та подивитися на показники (робочі параметри)?

Що робили з гідротрансформатором?
Який фільтр встановили?

Втулки У моїй стояли на вигляд як металеві з брозовим напиленням.Та що приїхала,мала втулки бронзові.Але що цікаво,вони мають не просту поверхню,не гладку,а ніби перфоровані.Тобто мають продавлені ямки,думаю зроблено для того щоб не прихоплювало їх.Комп ще не підключав,не було коли,та не хздив ще толком,бо сьогодні тільки масло приїхало,щоб рівень підігнати.А то замовив і не вистарчило.
З ГТ не робив нічого.Фільтр залишив той що був у моїй,його не так давно міняли,дата виробництва 2012р.
 
Втулки У моїй стояли на вигляд як металеві з брозовим напиленням.Та що приїхала,мала втулки бронзові.Але що цікаво,вони мають не просту поверхню,не гладку,а ніби перфоровані.Тобто мають продавлені ямки,думаю зроблено для того щоб не прихоплювало їх.
Може таки більше схоже на "пропил" (як "шаг різьби" великий)?
Хоча, наскільки я пам'ятаю, такі втулки повинні бути суцільними (вони тримають тиск рідини).
Ідеально було б "помацати руками" чи побачити оком.

З ГТ не робив нічого.
Дивно, але.....твоє право.

Фільтр залишив той що був у моїй,його не так давно міняли,дата виробництва 2012р.
Я колись фільтр змінив через 15 кілометрів (бо потрапила стружка металева у новий).
Не думаєш, що можеш мати схожу ситуацію?

Хоча, знов-таки, машина твоя - рішення теж твої. Може й повезе, буде якось їздити якийсь час.
 
Може таки більше схоже на "пропил" (як "шаг різьби" великий)?

Ні.Пропил я знаю як виглядає.Структура поверхні тут була як у "наперстка".Тобто щільно продавлені якби ямки.

Дивно, але.....твоє право.

Бажання відправити на перевірку і реставрацію було,але через брак часу так і не зробив цього.Більше боявся через стружку,яка могла туди потрапити.Ну але то вже ак є :)
 
На зразок такої була втулка?
 

Attachments

  • IMG_8892.JPG
    IMG_8892.JPG
    221.5 KB · Views: 30
На зразок такої була втулка?

Так,тільки "перфорація" більш щільніша...
 
Back
Top