• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] Перестали працювати комфортний доступ і сигналізація.

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
46
Город
Червоноград
Після морозів перестав спрацьовувати комфортний доступ і авто не ставиться на сигналізацію.Вчора ISTA покопався як зміг.Ось всі помилки які були:



Парктронік я відразу вилікував,повітрям продув.Бо мив авто зранку керхером і замочив мабуть.Датчик AUC тільки як замінив і знову :(.

Думав зажену в бокс і відігріється.Вчора машина цілий день стояла при +10.Не допомогло.Але багажник відчиняється комфортним доступом,не відчиняються тільки двері.Заводиться теж без ключа в слоті.Закриваєть і відкривається з ключа,тобто центральним замком.

І що за помилки: "tage fat wup keine antwork"? Пробував перекладачем,ніяк.Перекладач пише про якийсь "жир":biggrin:.Пробував по коду в іста,пише що для даної моделі дана помилка не актуальна,чи щось таке.Про останню помилку на фото пише те саме.

Читав в неті,що коли є функція комфортного доступу,то у ключі є дві батарейки.Одна заряджається через слот,а дру потрібно змінювати.Це так?

Іста дивився статуси датчиків і кінцевиків.Видає ніби все робить.Датчик крену працює в обох положеннях.Активовував сигналізацію,все кричить і поворотники моргають.Світодіод теж активовується через іста.І що ще може бути?

Дякую.
 
Помилки по ручкам дверей комфорта.
Батарейка в ключі для комфорту повинна замінюватися.
 
А через сівшу батарейку ці помилки могли з"явитись?Тобто і комф.доступ не працює.А сигналізація теж з цим якось пов"язана?
 
Батарейку я замінив на нову тільки що.Заміряв зарядку на старій,впринципі 3В є.Нова має 3.2В.Стоїть там CR2032.Завтра попробую.Не могли ж всі 4 ручки відразу вийти з ладу.Хоча з моїм везінням запросто :biggrin:
 
На просторах нета я знайшов інфу.Правда перекладач переводить настільки криво,що прийшлось здогадуватись.Якщо вірно зрозумів,то навіть через пошкоджену одну ручку,не працюють всі.Це так?І як їх перевіряти?Було написано що функція відновлювалась при знятті клеми,але до першого вмикання запалення.Мені не так потрібен той комфортний доступ,як сигналізація.Бо я хоть чітко знав що авто зачинилось.А тепер потрібно прислухатись чи спрацювали замки.І ще цікавий факт,з першого натискання на кнопку відкриття не реагує,тільки з другого.
 
Навіщо вам простори нета? У вас є помилки, у вас є рейнгольд. Ну пройдіть же тест модуль, программа сама скаже що і куди.

Помилки ручок бувають різні. Іноді тільки несправна ручка не працює, іноді "гасить" всю систему. Відключайте по черзі всі ручки і слідкуйте коли запрацює. Також в діагностиці можна побачити статуси датчиків в кожній ручці. Там ємнісного типу.
 
Завтра візьму з собою комп і покопаюсь ще раз.Бо заміна батарейки не вплинула ніяк.Приіхавши на роботу зняв клему.Поставив назад і сигналізація запрацювала.Наразі працює.
 
Чого я саме менше хотів,але з моїм везінням :biggrin:,вийшла з ладу водійська ручка.Відключив її.Всі інші працюють.Але поміти я одну маленьку деталь,можливо вона і розбирається,є маленький болтк під торкс :).Не було часу пробувати бо вже вечір застав.Але попробую.....
 
Засада с этим комфортным доступом почти у всех. Хорошо, что его у меня нет))
 
У вас є помилки, у вас є рейнгольд. Ну пройдіть же тест модуль, программа сама скаже що і куди.

При переході в "составить план проверки",про ручки не було нічого.Їх навіть у списку не було.Можливо у мене така версія рейнгольда.А може це через слабеньке володіння комп.діагностикою.Ну але коли ще перший раз попробував прямо в рейнзі розшифрувати по коду,то видало що ці помилки для даного авто не актуальні.Хоча в списку блоків він є,читається,перезавантажується,видно статуси,правда при "активация детали" чомусь було тільки дві ручки,ліва сторона.Ну то таке,причина знайдена,та й добре.
 
А досвід ремонту радару АСС взагалі був у когось?Є сенс пробувати його знімати і ремонтувати?Зараз то він мені ні до чого,але коли на попередній 65 їзив у дальні поїздки і на автострадах дістроніком користувався постійно.Дуже корисна функція.
 
А досвід ремонту радару АСС взагалі був у когось?Є сенс пробувати його знімати і ремонтувати?Зараз то він мені ні до чого,але коли на попередній 65 їзив у дальні поїздки і на автострадах дістроніком користувався постійно.Дуже корисна функція.

Упакованная она у тебя. Я бы хотел на своей Acc, поскольку часто езжу по трассам, мне её не хватает, хоть никогда и не пользовался. Знаю только что настроить её можно и самостоятельно с листом железа, без стенда. Если нужно, найду инструкцию как.
 
Упакованная она у тебя.

760 бідними не бували впринципі.Але в моїй не вистачає декількох опцій.Я б встановив ще фари адаптивні,вони і вигляд мають якийсь агресивніший :blush:

Я бы хотел на своей Acc, поскольку часто езжу по трассам, мне её не хватает, хоть никогда и не пользовался. Знаю только что настроить её можно и самостоятельно с листом железа, без стенда. Если нужно, найду инструкцию как.

Лист металу метр на метр ;) Я маю "інструкцію".Читав,що на весь кацапстан,тільки в маскві це могли зробити у офіціалів.У нас не знаю.А виявляється все не так складно.Тут на форумі є зареєстрований http://www.bmwclub.ua/members/2690-x_Fil2010.Так він на моїй попередній 65 творив чудеса як на той час.Був переставлений айдрайв,монітор,ASК,мп3 ченжер,кліма, (все рестайл).Все русифіковане.Камера заднього огляду оригінал,АСС,дотяжки дверей,купа кодувань,навігація.Він наскільки я зрозумів і розробляв чи брав участь в розробці русифікації.Зараз у нього F01 https://www.drive2.ru/r/bmw/1062977/,мабуть її вдосконалює.
 
Я сьогодні вирішив схитрити.Думаю водійська сама потрібна.Зняв обидві ліві ручки.Розібрав їх і переставив з задньої антену у водійську (вони взаємозамінні).Все встановив.Закрив двері,поставив на сигналку.Ну думаю пробую відчиняти.Я за водійську ручку потягнув,а відкрилась задня :biggrin:,тобто розблокувалась.Я так розумію тепер якось потрібно антену прив"язати до водійських дверей?А я думав все просто,раз раз і все.А ручку то не так просто розібрати,так щоб не зламати нічого.
В понеділок буду шпортати антену з водійської ручки,там все залито герметиком.Всерівно не працює,гірше я вже не зроблю :biggrin:
 
А купити робочу зовсім не варіант???
 
А купити робочу зовсім не варіант???

Звичайно варіант.Він на черзі.Але ж розділ то ніби технічний.І я не пишу сюди щоб так би мовити порозважатись.Просто можливо ця інфа буде корисною ще комусь в майбутньому.Тут вже обсосали всі корчі такі як 34,39,38 і т.п.Просто потрібно добре пошукати.Тепер Е60,65, переходять в ранг "корчів",тому потрібно за них тут братись :)Так все ж таки можна антену прив"язати до передніх дверей чи ні?
 
Если там электроника, я бы попробовал отправить в Калуш Алексею KGB_SSSR
 
Если там электроника, я бы попробовал отправить в Калуш Алексею KGB_SSSR

Та відправити не проблема,зголосився в хтось хто може цим зайнятись.Бо прикол в тому ще,що у продажі задніх лівих на порядок більше чим водійських.
Мені сьогодні пояснили так,ну можливо і не так :biggrin:,але зрозумів я приблизно слідуюче:якщо вскрити все так щоб не пошкодити,то можна пробувати відремонтувати і на місці.Другий спосіб перешивати по CAN шині,але обладнання у нас в селі такого нема.
Ручку я впринципі знайшов і недорого.Правда колір не той,ну але досвід по зміні антен є,переставлю у свою.Ще цікавить такий нюанс:чи ручки з англічанки будуть відповідати європейським?Тобто в англічанки зняті з передніх лівих і встановлена у мою водійську відповідно.
 
Другий спосіб перешивати по CAN шині,
вибачте, звучить як маячня. Ручки до кан шини ніяким боком.
Але ж розділ то ніби технічний.І я не пишу сюди щоб так би мовити порозважатись
Звучить я докір.
Просто (з досвіду) - комфортний доступ на авто, це не та система, де можна гратися у "вгадай мелодію". Не думаю, що вам буде приемно знайти відкриту машину, або з висадженним в нуль аккумом. А СА це все вміє забезпечити на ура, коли глючить.

І я не пишу сюди щоб так би мовити порозважатись
Так і у мене на меті немає цілі когось "простібати" чи принизити. Я завжди гадав, що вчитися краще на чужих помилках....
 
вибачте, звучить як маячня. Ручки до кан шини ніяким боком.

Я ж написав,що можливо я не так зрозумів.Можливо це не CAN,можливо інша назва тієї шини.Але як мені пояснили передача інформації в будь-якому випадку цифрова,можливо швидкість там не така.І всі 4 ручки сидять на одній шині.І якщо одна коротить,то і виводить з ладу інші.Чи не так?


Ну от дивіться що тут в "гаражі" відбувається.Це мої власні спостереження правда.Тут сприймаються і обговорюються тільки теми зв"язані з динозаврами.А для чого?Є пошук і в перід.Все по сотому колу вже.А як тільки заходить мова про більш новіші авто,де ніхто тями не мають так як і я в іхній ботовій системі,то що тут тільки не звучить,але нічого по темі.Поради бувають тупо дибільними.
Я от наприклад ну практично нічого не смислю в тих всіх шинах і принципі комунікації.Я механікою займаюсь.Але я можу зняти,демонтувати,розібрати,щось продзвонити.І тому якщо б наприклад людина яка обізнана дала пораду що і де перевірити,я б це осилив :blush:
Пригадую колись подібним чином реагували на ваноси М62ту.Тупо заміна і без варіантів.І я пам"ятаю в мороз -15 з другом з Могильова,у нього в гаражі,чаклували над тими ваносами.Правда гальваніку робили на їхньому заводі.І ні розбирали пів двигуна як пише тис,і інкрементні колеса виставили за допомогою болтів 8 замість приспособ за 500 баксів.І все їздило і не хрюкало,і параметри були в нормі.
Все з часом вскривали і вчились ремонтувати.В приклад лоджик 7.На чому його тільки не пробували реанімовувати.І фонило і глючило,але якось навчились копійочними деталями китайськими їх ремонтувати.

Я завжди гадав, що вчитися краще на чужих помилках....

Ну от я і виступаю піддослідним.:)Можете на моїй вчитись.Я свідомо сюди пишу.А поради "піди і купи" в гаражі не актуальні як на мене.Я гадаю тут адекватні люди навколо і підсвідомо розуміють що є "АВТ Баврія",можна задзвонити і викликати евакуатор,і отримати відремонтоване авто.Але позволити собі це можуть тільки власники нових БМВ.Я наприклад ні.Тому і пробую обійтись меншою кров"ю.Щось відрементувати,щось з робірок,ну а певні речі звичайно тільки новими.
 
Вернусь я до ручок.От знанку передзвонили у Польщу.Задні ручки є і ціна подарункова.А водійської нема.Я вже всі сайти там перекопав.Як її "зробити" передньою?
 
Вернув я на місце антену в задню ручку.Ручку шукаю водійську.А в тій що вийшла з ладу згнили контакти при самому шлейфі який залитий.Пробував розчистити,безуспішно.Треба буквально під лупою і з стальним терпінням по мікронах відривати.В мене не вийшло.Пошкодив шлейф.

Ось видно як мідь аж окислилась


Можливо три з чотирьох і не перегнили повністю,але від найменшого натиску відірвались.4 тримався досить міцно,навіть приклавши зусилля не відірвався.

 
Вова, шо заважає, маючи рейн, відкрити схему і подивитись що на чому висить - я цього не розумію.
 
Вова, шо заважає, маючи рейн, відкрити схему і подивитись що на чому висить - я цього не розумію.

Нє ну я відкрив там схему,але я там нічого не розумію.:biggrin: Що ти мєш на увазі під: "подивитись що на чому сидить"?.Ти конкретно про шлейш-антену у ручці,чи про цю схему?:



Вадік,я вже не маю що ремонтувати :biggrin:,поламав я "залізо".Хоча шанс був.Мені потрібно антену перепрошити під передню дверку.Бо у поляків є відро ручок,але водійської нема :)
 
Може тому і нема, що "перешити" нереально?

Ну от це мені товариш відразу і сказав.Буду підшукувати потрохи.Головне що сигналка працює.А закрити можна і задньою ручкою.Ще б взнати чи англійська ручка буде на моїй правильно розпізнаватись.Тобто авто буде її бачити як водійську?
 
Сьогодні отримав підтвердження ще одного спеціаліста в цій сфері :

Не перепрошьешь их. Каждая выдает свой код и он не меняется
 
Сьогодні накінець приїхала ручка-донар.Донар бо сірого кольору)))).Переставив антену у свою.Тепер з комфортним доступом все ок.Ціна ручки (не у нас звичайно) 30 дол.
 
Назад
Зверху