• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Повітря в системі охолоддення

53684

Пользователь
Joined
Jan 18, 2016
Messages
20
Age
39
Город
Ужгород
Всім привіт. Е 39 2.0 бенз 98 року. Маю проблему наступного характеру з системою охолодження. Пісоя "розвоздушки" системи охолодж. машиеа працює справно, патрубки м'які, не перегрівається, з пробки для розвоздушки жене антифріз - повітря нема. Після ночі простою, при русі патрубки починають ставати твердими а авто перегріватися ... Виганяло з під патпубка, замінив - стало трошки краще, але не всерівно через ніч дує патрубки. Які варіанти можуть бути? Під машиною сухо. Буду вдячний за будь-яку інфу
 
присматривай себе уже другой двигатель m52b25)),скорее всего трещина в ГБЦ
 
Может термостат подклинивает?! У товарища точно такая же проблема, то греется и давит антифриз,то вроде всё нормально. И ещё,когда двигатель перегревается,попробуйте нижний патрубок радиатора-если холодный,то 95% что термостат!Товарищ мой заказал новый термостат Wahler на 92 градуса.Приедет,поставим,понаблюдаем.Если трещина была бы в ГБЦ,то давило бы постоянно,хоть холодный двигатель,хоть горячий-проходил такое на е30 с М20-была трещина на 3м горшке...
 
Рівень антифрізу майже не паде. Накатав 200 км без зупинки, приїхав додому, патрубки мякі, рівень є. Тепер без термостата. Антифріз чистий, масло чисте. Коли стояв термостат нижній патрубок майде завжди був холодним. Неможу зрозуміти, десь натянує повітря і воздушиться ... Так я також думаю, якби прокладка або тріщина, то її постійно дуло?! Сопливило з під патрубка верхнього, поміняв (доречі з уазіка підходить). Мені здається, що вона натягує собі повітря в систему, але не можу зрозуміти де і як ... В салоні в ногах сухо ... Під машиною сухо ... Але замітив, що ремінь завжди мокрий! Вище нього (пластикові трубки термостата) сухі ... Не знаю, що ще може бути. Може є в них якась болячка специфічна? Це перша бмв у мене
 
Ще одно, набереться повітря, потім починає давити на пробку ... Може і пробка працює тільки на аварійний сброс? Вона має стравлювати повітря?
 
Да, исправная пробка должна стравливать давление. Если машина стоит ночь, а утром открутить крышку из бачка вырывается много воздуха с шипением? Крышки хватает в среднем на год.. У меня тоже термостат странно влияет на машину. Нижний патрубок всегда холодный, иногда еле-еле тёплый но при этом мотор не перегревается, а наоборот недогреваеттся выше 80 градусов. При этом постоянно пишет ошибку по уровню антифриза, но поплавок показывает что уровень в норме :)
 
Да, исправная пробка должна стравливать давление. Если машина стоит ночь, а утром открутить крышку из бачка вырывается много воздуха с шипением? Крышки хватает в среднем на год.. У меня тоже термостат странно влияет на машину. Нижний патрубок всегда холодный, иногда еле-еле тёплый но при этом мотор не перегревается, а наоборот недогреваеттся выше 80 градусов. При этом постоянно пишет ошибку по уровню антифриза, но поплавок показывает что уровень в норме :)

Да, зранку так і є, при відкритті пробки є характерний звук. Але, здається, було навіть шось тіпа вакуума, воздух в середину засосало ... Тому і думаю шо шось десь тягне воздух ... При норм кришці, має бути тиск зранку чи ні?
 
Але, здається, було навіть шось тіпа вакуума, воздух в середину засосало ...
Именно так и должно быть :yes: При исправной крышке, и отсутствии попадания выхлопа в охлаждающую жидкость - после полного остывания двигателя "пшыка" воздуха наружу быть не должно. Но повторюсь, у меня он есть и достаточно сильный. При этом патрубки не надувает и мотор не перегревается, честно говоря уже устал и просто забил на это..
 
Але замітив, що ремінь завжди мокрий! Вище нього (пластикові трубки термостата) сухі ... Не знаю, що ще може бути. Може є в них якась болячка специфічна? Це перша бмв у мене
Проверь тот самый пластиковый корпус термостата. Может быть трещина или течет из-под него. От времени у него посадочную плоскость крутит и начинает травить.
 
Приїхав сьогодні термостат Вернет. Кинув дома в окроп - відкрився на 4-5 мм. В середу віддам машину до майстра. Як думаєте, корпус термостата можна перевірити на склі?
 
привіт.в мене така ж проблема.патрубки дує,мотор перегрівається.зняли термостат,перевірили крильчатку на помпі,розвоздушили але проблема не зникла.тріщини нема бо давали 8атм в циліндри.майстер(не Кулібін) каже що може бути проблема в прокладці під головкою.при нагріванні пропускає гази в систему охолодження. ти вирішив проблему?
 
Завтра жену машину до майстра, замінимо термостат і провірим корпус термостата. Як шось буде то відпишусь тут
 
Розказую. Вчора катався на 7 тесті, темп піднімається до 95-96 гр. Це по місту. Сьодні зранку долив 0.5-0.7 л антифрізу. Покрутився по місту .... Відкриваю капот патрубки досить тверді, пробка НЕ стравлює тиск!!!! Замовив пробку .... Пригоди продовжуються ....
 
Начала сльозити печка. Пустили антифріз мимо неї. Розвоздушили. Всерівно система повна повітря (через ніч). Вже змирився, мабуть, трішина. Буду готувась до вскриття мотору
 
Спопробуйте поміняти кришку радіатора на справну.
 
Если ремни мокрые,то вполне возможно что течёт корпус термостата или сама помпа.Хоть на помпе и есть сливной канал при течи сальника,но на моем авто течь появилась именно по оси.Корпус термостата тоже может быть треснут,хотя на первый взгляд будет не видно,привалочную плоскость можете проверить стеклом.
 
Вечером катався по місту на 7 тесті. Температура добіжала до 112 градусів. Такої кількості повітря як вчора ще не бачив в ній (спускав повітря). Враховуючи, що масло чисте і чистий антифріз думаю тріщина.... Хтось в курсі, чи можна варити головку?
 
Варить можно но смотря где трещина, и стоит ли оно того проще поменять голову . либо поставить другой мотор м52б25 ( повеселей )
 
Варить можно но смотря где трещина, и стоит ли оно того проще поменять голову . либо поставить другой мотор м52б25 ( повеселей )

Та шось очкую другий мотор. Машина на словацьких номерах, часто виїзджаю за кордон. В т/п є номер мотора, шоб потім нюансів не було .. А голова орієнтовно ск може коштувати?
 
я так понимаю мотор однованосный, если да то голова( 2.0) около- 150 $ с клапанами и валами " но не факт"
 
я так понимаю мотор однованосный, если да то голова( 2.0) около- 150 $ с клапанами и валами " но не факт"

Да. Ванос тільки на впуск. Сьогодні почув, що травить воздух з під голови.
 
Ну может и отделаешься малой" кровью" просто проверишь голову на микро трещины шлифонёш её и заменишь прокладку за одно советую притереть клапаны и заменить сальники клапанов.
 
Так, а замена крышки не помогла? У меня все очень похоже, и воздух в системе постоянно есть но у меня наоборот мотор не прогревается выше 70 градусов...
 
Так, а замена крышки не помогла? У меня все очень похоже, и воздух в системе постоянно есть но у меня наоборот мотор не прогревается выше 70 градусов...

Заміна кришки взагалі ніяк не показала себе. Прикол в тому, що повітря не в бачку, а в патрубках ... а з бачка відповідно викидує антифріз ...
 
Ну может и отделаешься малой" кровью" просто проверишь голову на микро трещины шлифонёш её и заменишь прокладку за одно советую притереть клапаны и заменить сальники клапанов.

Дуже надіюсь на то, що башку ще можна буде поварити. Як буде знята головка, то в ній вже всьо передивиться майстер.
 
Був перегрів. Головка без тріщин (тьфу-тьфу-тьфу). Купив прокладки, сальніки .... Завтра буде збиратись все на купу. Давило повітря по прокладці, в першому і шостому котлі.
 
Back
Top