• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E46 ] Погано заводиться на гарячу N46B20 E46 2004

bumer46

Пользователь
Реєстрація
06.02.2014
Повідомлення
139
Вік
38
Город
Львов
Всім привіт. Піднімлю стару добру тему.

BMW E46 N46B20 2004р .
Проблема виглядає наступним чином:
На холодну автомобіль заводиться добре, з пів тика ...😁 Жодних питаннь.
На гарячу , кручу стартером 3-4-6 секунди і заводимся... Буває заведеться з прострілом. Буває заведеться, заглохне. Ще раз запуск і все норм.. Працює двигун.
Після того , як завівся двигун, оберти тримає добре, тяга в авто є. Одним словом , все добре.

Від початку цієї проблеми проїхав десь 3000км.
Також замітив пару раз таке:
Виїжаючи з вулички на головну дорогу , додав їй газу а вона .... А вона задумалася!!!
Задумалася😂... При різкому натиску на педаль газу , вона просто почала дуситися. Таке враження, що не хватає тиску від насоса,що бензин закінчується.
Зупинився, прогазував, плавно нажимаючи на педаль газу. Все працює . Перша передача, поїхали. Це ще повторилося 1 раз десь через годинку. Та сама ситуація - ти їй газу а вона , а вона не їде😂😂😂. Прогазував, все ок.
Таке було за 3000тис км , мабуть разів 6.

Наперед скажу:
Масла /фільтра поміняні 2200 км тому.
Насос у баці мінявся 4000-4500 тис тому.
Свічки стоять також нові. Мінялися разом з заміною масла 2200км тому. Також додам, що маю 2 комплекти свічок, перекидав їх - без змін. Свічки не мокрі!!!
Вольвотронік міняли приблизно 5000 тис тому. Помилка на приборці зникла.
Клапана Ванос, знімалдися, чистилися десь приблизно 1000км тому.

Робили по авто діагностику 2000тис.км тому. Електрик сказав , що все ок, жодних помилок немає. Також на панелі приборів нічого не горить.
Також обдивилися двигун. На заведеному авто , коли зняти кришку заливки масла, машина почала глохнути. На , що мені сказали що проблема є у клапані картирних газів. Чи то пробило мембрану, чи залипла. Але відношення до того , що погано заводиться з прострілом, немає. Казав буде оберти погано тримати, втратить потужність. Хоча оберти норм, по потужності не бачу змін. Якась містика-фантастика😁



От навіть і не знаю на що то грішити.

Думаю так:
Якщо б це було звязано з насосом , то були б признаки, що на холодну, що на гарячу. Плюс до того, не думаю , що при заводці був би простріл. Так, при поганому насосі можливо буде погано заводитися, падати тяга. Але це буде, що на гарячу, що на холодну.

Форсунки? Читав, що при нагріванні можуть забагато лити. Але це б відображалося мабуть на їзді, динаміці автомобіля. А машина, що на холодну, що на гарячу веде себе однаково. Оберти стабільні, мотор працює рівненько.

Можливо датчик колінвала? При нагріванні подає не ті параметри на компютер? Відповідно і простріл і погано заводиться?

Ану друзі, щось підскажіть, порадьте. Може в кого така була проблема. Як вирішили її.

Погано, що діагностика не показує нічого . Каже все ок.
А так методом тика, можна все а тому авто поміняти 😂
 
форсунки..?
что по лямбда адаптациям?
 
форсунки..?
что по лямбда адаптациям?
Поїду найблищими дняти на діагностику. Пороблю скіріни по датчиках.
На менулій діагностиці, електрик сказав, що все у порядку... Всі показники у нормі.
 
Назад
Зверху