DIFFERENTIAL
Тут може бути ваша реклама.
- Joined
- Nov 9, 2011
- Messages
- 5,852
- Страна
- Украина
Нещодавно почались приколи з роботою сцепи. З Усього стало зрозуміло що витискному гаплик(вже замовив), шумить при витисканні. Але це не єдині симптоми. Щеплення хапає там де і завжди, не буксує в будь яких ситуаціях. Але тепер іноді при торканні з місця з'являється вібрація на педалі(наче зусилля на педалі стрибає 1-3 кг) і вібрація по машині. А загалом все як завжди, схоплює в тому самому місці і без жодних вібрацій. Але при інтенсивному розгоні відчувається суттєва вібрація десь в межах 1800-2300 об/хв. Хочеться вірити що всьому виною є витискний, один майстер сказав що він може просто підклинювати і результатом є така не чітка робота.
Хоча це може бути і щось серйозніше, у вигляді сцепи, корзини, маховика.
Чи була у когось подібна біда? Як правильно зняти коробку на Е34 з м30? Якщо там не тільки витискному гаплик, то що варто брати новим? Зрозуміло що деякі порадять купити пів машини і тільки по оригіналу, але маємо те що маємо. Чи велика ймовірність заміни ще й корзини? чи обов'язково нову чи можна й БУ?
Ось такий комплект SACHS 3000 207 001 стане мені?
Хоча це може бути і щось серйозніше, у вигляді сцепи, корзини, маховика.
Чи була у когось подібна біда? Як правильно зняти коробку на Е34 з м30? Якщо там не тільки витискному гаплик, то що варто брати новим? Зрозуміло що деякі порадять купити пів машини і тільки по оригіналу, але маємо те що маємо. Чи велика ймовірність заміни ще й корзини? чи обов'язково нову чи можна й БУ?
Ось такий комплект SACHS 3000 207 001 стане мені?