• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Проблема з щитком приборів.

VaS_Ko

Пользователь
Joined
Jan 9, 2012
Messages
381
Age
35
Город
Тернополь
Друзі, прошу допомоги!
Сьогодні "на половину" здохла приборка. Підсвітка працює, лампи всякі (повороти, світло і т.д.) також.
Не працює спідометр, температура, рівень в баку (хоча він і так не працював, коли в баку менше 20 л), не показує добового і загального пробігу, не показує електрона стрічка і гонг. Тахометр ледве дише - на холостому показує 200, на ходу - до 1000.
Машинка 90 р.в., М50В25, механіка, приборка ХАЙ.

Куда копати? Можливо в когось було щось схоже, порадьте, а то я з електрикою не дуже дружу.
 
У меня те же признаки, только спидометр и тахометр - норм. Время от времени включается, т.е. живёт своей жизнью. Заметил включается в основном на лежачих полицейских, ну или что-то на подобие. Думаю где-то разъём отходит. Пробовал чистить, поджимать в коробушке под капотом справа - не помогло. Ты не перебирал разъёмы?
 
Сьогодні дізнався, що лампочка на низький рівень бензину також не працює: поїхав голосувати, запаркував авто, проголосував, сідаю в машину, а вона не заводиться (стояла на боці та ще й носом вгору). Лампочка не горіла. Скотився на рівно - завелася))))
Люди, виручайте! Йду зараз в гараж, сам шось буду пробувати.
Ты не перебирал разъёмы?
Ще нічого не перебирав.
 
Last edited:
Був в гаражі))) Провірив запобіжники, ті що зліва під капотом - не погоріли.
Панель приборів не зняв, бо нема чим відкрутити руль))) Але відкрутив її і пошарпав трохи, попередньо знявши клему з акумулятора. Поставив клему назад, пошарпав ще трохи - загорілась лампа "не пристебнутий" і пару разів блимнув "ручнік". Включив запалення, затянув "ручнік" кілька разів і, як результат, раз загорівся і погас електронний одометр і строка. На цьому мої дослідження закічилися))) Завтра зніму "приборку", подивлюся, що там за нею робиться. Підозрюю, що десь поганий котакт, або погана масса.
Доречі, вчора, коли то всьо почалося, також загорілась лампа " не пристебнутий" і не гасла навіть якщо витягнути ключ з замка запалювання.
 
Вчора вечером зняв клему з акума. Сьогодні ранком вчепив на місце і сталося чудо - все запрацювало))) Правда не надовго, десь після 2 км їзди знову все вмерло.
Зняв приборку на роботі, правда роз"єми не від"єднував, посмикав трохи за дроти - знову загорілась лампа "не пристебнутий", лампа ручніка, раз блимнув електронний одометр та й все. Більше не мав часу з тим гратися, поставив назад.

Шановні одноклубники, виручайте, бо сам не дам ради) Вже починає нервувати мене та приборка:diablo:
 
может кодер померает? возьми у когонить попроси на проверку с рабочей приборки.
 
А шо таке "кодер" і де він стоїть? Можна по детальніше?
 
Що таке кодер і де він знаходиться - вже розібрався, завтра подивлюся до нього.
Напевно крім мене більше ні в кого не було схожих проблем з приборкою))))
Сьогодні зранку та сама ситуація - все ок на 6 км їзди і облом. День постояла на вулиці, навіть клеми не знімав - запрацювала, десь на 8 км. Прогрес йде)))
Під заднім сидінням є щось, що має відношення до приборки?
Одноклубники, не мовчіть, підкажіть)
 
Была похожая проблема, приборка тоже то работала то нет, все решился перепайкой 5 конденсаторов - 1 на 220 мкФ 16V и 4 на 22 мкФ 40 V (на 40 V не было взял на 50 V) которые в приборки, они высохли, как никак им уже 22 года.
З.Ы. Если надо будет выложу фото, где они находятся
 
Была похожая проблема, приборка тоже то работала то нет, все решился перепайкой 5 конденсаторов - 1 на 220 мкФ 16V и 4 на 22 мкФ 40 V (на 40 V не было взял на 50 V) которые в приборки, они высохли, как никак им уже 22 года.
З.Ы. Если надо будет выложу фото, где они находятся

А как определили что их нужно менять?
 
А как определили что их нужно менять?

Их можно проверить тестором на емкость, но только не в плате(то есть все равно надо выпаивать).
У меня, если я включал ближний свет, дальний свет или долго крутил стартером, то она срабатывала, то есть при обычной эксплуатации им не хватало емкости, а при выше указанных манипуляциях они подзаряжалися и приборка начала работать, до тех пор пока ключ не высунешь.
 
Просто у меня приборка живёт своей жизнью, и ни к чему не могу это привязать )
 
у меня тоже только спидометр и тахометр работал, тоже "жила своей жизнью" ))
А какая именно приборка у тебя?
 
Походу GEN I (С начала производства до 02/89, т.к. машина 1988г.), цвет серый - но цвет не видел
 
Походу GEN I (С начала производства до 02/89, т.к. машина 1988г.), цвет серый - но цвет не видел

Вот у меня такая же приборка, перепайка конденсаторов решила все проблемы.
У нее еще проблема с пробегом "299,960 км", но эту проблему пока не решил.
 
У нее еще проблема с пробегом "299,960 км", но эту проблему пока не решил.

))))), такая же история
 
З.Ы. Если надо будет выложу фото, где они находятся

Если можно, выложи фото - буду тоже паять )
 
вот обещанные фото ;)
View attachment 127274
View attachment 127275
На первой фотки снятая плата, на 2й отмечено зеленым какие я перепаивал. При выпаивании у 3-х из пяти отвалились ножки(признак пересохших).
Я брал обычные, хотя мне потом уже посоветовали паять термичные, они вроде как более стойкие к изменению температуры.
Про емкость конденсаторов уже писал где то выше, хотя лучше посмотри когда выпаяешь свои, на них написано.
 
И спс. Найду кондёры, перепаяяю - отпишусь )
 
Мужики, та я бачу ви свої приборки швидше за мене полагодите)))
Вчора і після вчора нічого з приборкою не робив, було не до того.
Сьогодні зняв, розібрав, попродував все, пооглядав та й все. Зібрав назад - те саме.

Вияснив, що приборка в мене GEN II С 02/89 до 09/90, цвет белый.\

Підозрюю, що перепайкою конденсаторів в мене нічого не вирішиться - приборка інша, та й симптоми відрізняються від симптомів приборок Alex7933 та KoJI6aCa. В мене спідометр не працює, а тахометр ледве дихає. Мотор обороти розвиває, а тахометр ледве дьоргається.

Не можу бути впевнений, що діло в самій приборці, бо коли сьогодні поставив її, запрацювала, тоді погасла. Порухав дротами, які йдуть від роз"ємів - мигнула, погасла, ше раз мигнула, тоді почерзі загорались лампи "не пристебнутий" та лампа рівня гальмівної рідини.
Шо робити дальше?
 
а купити іншу не вихід?
Не можу бути впевнений, що діло в самій приборці...

Якби знав напевне, що проблема в приборці, то звичайно, що проблема б вирішилась покупкою іншої приборки.
А якщо виявиться, що проблема не в приборці, то нащо мені ще 1 чи 2 чи 3 такі самі)
Можливо ближчим часом десь візьму попробувати 100 % робочу приборку. Покищо не мав можливості.

Ще 1 момент: GEN II С 02/89 до 09/90, цвет белый і GEN III С 09/90 до окончания производства, цвет синий ВЗАЄМОЗАМІННІ? Чи мені підійде тільки така як в мене зараз стоїть, тобто GEN II ?
 
Back
Top