• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Проблемне запитання частини 2

Александр 1982

Пользователь
Реєстрація
27.10.2020
Повідомлення
11
Страна
Украина
Город
Ивано-Франковск
https://bmwclub.ua/posts/2986865/ Силка на першу частину. Отже, як пам'ятаємо зупинились на тому що очікували заміни паливного насоса низького тиску БМВ Х 6 двигун N54. Коротко про сам насос. Оригінал достатньо дорогий 8000-20000 грн залежить від того наскільки наглий постачальник та короткий строк отримання . Замінники є в ціні 3000-5000 грн, але не рекомендують їх ставити так як строк служби не великий. Основним фактором що впливає на те щоб купувати насос в зборі є неможливість з'єднати частину в якій знаходиться сам насос із частиною вугільного фільтра. Шланг який з'єднує ці дві частини встановлюється гарячим з'єднанням тому треба бути справжнім профі щоб це зробити. А також, як попереджав мене механік ці дві частини між собою зєднанні пластиковою колбою яку можна тільки розпиляти. Потім можна клеїти але це теж може не спрацювати як наслідок буде відсутній рівень і при заповнені баку на 20- 30 л. стрілка буде на нулю. Прагнучи зекономити але поставити ОРИГІНАЛ я на свій страх купив сам насос та фільтр (ціна 4200 з доставкою), забігаючи наперед скажу що трубки перехідника в комплекті не було (а я і не знав що така потрібна). Почали проводити заміну в принципі нічого складного задня частина сідушки скинута ну і все за стандартом. Дістали насос. І о чудо... Здивувало ... Приємно... Насправді обидві частини насоса закріплені в пластику не глухо а на застібках тому нічого різати і склеювати як прогнозував механік не треба. ВИСНОВОК. Купівля насосу в зборі скажімо за 15000 грн річ майже безглузда. Адже оригінал насос та фільтр порізно дешевше в декілька разів. Але ж я написав майже безглузда))) Це майже стосується того що потрібно з'єднати шлангом на гаряче обидві частини насос та фільтр. І це достатній клопіт. Як пам'ятаєте шлангу ще й не було. На виручку прийшло СТО , хлопці знайшли такий новий що валявся між різними дрібними речами (згадавши що залишився від якогось ремонту). Що тільки не робили аби розігріти та натягнути цей шланг. Направду і кипятили і гріли та все одно до кінця натягнути не вдалось тому для вірності затягнули двома хомутами. Встановили, підключили, обнулили помилки які були по паливній. Номінальне і фактичне значення диску 6200 . Пробний заїзд ще раз на комп. і і паливна система не показує несправності. Зазначу що розхід по місту наразі 13-15 л. Всім удачі і гарного часу доби.
 
Зверху