• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Прогрев машины!

Щодо АКПП:
Холодне масло відносно густіше і коли пакети замкнуті масло ніяк не впливає на їх зношення, воно тільки під дією тиску тримає пакети замкнутими, а от під час самого включення-виключення пакетів проходить зчеплення металевого диска з паперовим, та ще й робота клапанів в гідро плиті не є «швидкою». В правильному режимі роботи (без нагрузок )це не призведе до глобального зношення, ну подумаєш масло густіше, це відчутно, ніби передачі затягуються при включені.
Говорять що потрібно важіль попереводити в різні положення щоб прогріти, воно то прогріваються, але тільки за рахунок тертя, а тертя при поганому змащуванні, це зношення!
Не потрібно лишній раз, коли масло холодне і погано змащує деталі де не має тиску, «бавитися» важелем АКПП, краще включили драйв, пакети включилися , клапанці в гідро плиті зайняли відповідне положення і все.
Продовжувати рух потрібно на мінімальних нагрузках щоб не збільшити тертя фрикційних накладок під час «повільного» включення-виключення.
Відчутної різниці між тим коли авто стоїть (на драйві, на тормозі, на холостих обертах) і коли авто рухається (на мінімальних нагрузках), не має . Так для чого тратити час, пальне, гробити мотор холодним маслом яке на холостих малих обертах погано змащує!!?
Дбайте про екологію!
Це все відноситься до повністю справних коробок. Хто ремонтує коробки той знає що це все написано дуже поверхово, але для тих хто не знає досконало принцип роботи автомата, можете поправити.
 
Back
Top