Prizrak1972
Разборка
- Реєстрація
- 07.01.2013
- Повідомлення
- 237
- Страна
- Украина
- Город
- Львов
По ходу дії з'ясував що не крутиться вентилятор кондиціонера. На сервісі сказали під заміну і не включати кондер в міському режимі. Просканувавши простори інтернету знайшов масу інформації з цієї проблеми. Два дні почитав, подивився фото що та як розкручувати і що далі робити і сьогодні з ранку вирішив знімати вентилятор. Розбирати треба було майже всю морду, пишуть що фари знімати не треба але виявилося треба, під фарами є болтики які так не відкрутиш. Коротше розібрав швидко без ніяких нюансів. Зняв вентилятор, під ним радіатор був просто заліплений сміттям, поїхав на мийку з розібраною мордою помили. З мотором як і писали скрізь була проблема залипання щіток, ще буває що горять опору і відклеюються магніти усередині мотора, але мені пощастило опори живі і магніти на місці. Продув моторчик повітрям, змастив де треба, поправив щітки і мотор ожив. Робив як описано тут bmwpost.ru / forum / showthread.php? T = 8265 тільки лещата попалися не фонтан і довелося трохи попрацювати болгаркою, при складанні там де зрізав болгаркою прихопили зваркою але тільки треба дуже акуратно а то поведе корпус мотора і можуть повідклеюватись магніти. Ну от якось так своїми руками оживив моторчик, тепер все працює і можна в місті спокійно їздити з кондиціонером.
Вкладення
-
DSC_0039.jpg531.4 КБ · Перегляди: 53
-
DSC_0040.jpg592.5 КБ · Перегляди: 54
-
DSC_0041.jpg563.3 КБ · Перегляди: 46
-
DSC_0042.jpg534 КБ · Перегляди: 57
-
DSC_0043.jpg581.5 КБ · Перегляди: 57
-
DSC_0044.jpg579 КБ · Перегляди: 57
-
DSC_0045.jpg589.9 КБ · Перегляди: 50
-
DSC_0046.jpg404.9 КБ · Перегляди: 65
-
DSC_0047.jpg497.7 КБ · Перегляди: 57
-
DSC_0049.jpg470.5 КБ · Перегляди: 55
-
DSC_0052.jpg379.2 КБ · Перегляди: 60
-
DSC_0053.jpg665.4 КБ · Перегляди: 83