Ну в принципі так і е,але два нюанса мав,перший це штопорне кольцо,в мому варіанті воно без місць під сйомнік,мордувався довго,прийшлось кустарним способом,зробив маленький надріз болгаркою 3мм і дальше як по маслу.Другий нюанс виник через не знання будови ГТЦ,перший поршень виняв перебрав там все просто,а вот як виняти другий,прийшлось помучатись,кароче там тоже стоїть штопор,тільки в цьому випадку шток,він находиця в другому посадочному гнізді трубки подачі жидкості в целіндр з бачка,я легенько зажав целіндр в тісках і молотком по його задній часті з чуттям пару раз грохнув,шток вийшов без проблем.Доречі на рахунок інструмента,перший поршень який витягуете після штопорного кольца розборний,там потрібен ключик зірочка Т20,а все решта стандарт,ключик на 12 для тормозних трубок,головка на 13 для циліндра,молоток пара тоненьких викруток,круглогубці,вроді все.І остання порада якшо хочете бистро і без проблем зняти і поставити ГТЦ,краще зняти фару,тоді відкриваеця повний доступ,демонтаж разом з фарою в мене заняв 5хв. .Вже три дня як поміняв,намотав 800км.,провірив тормоза в різних режимах,працюе ідеально,целіндр сухенький,такшо можна сміло робити самому !