• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E60/61/64 ] Сайлентблки передніх кривих ричагів !!!!

Gravik

Пользователь
Joined
Jan 24, 2014
Messages
177
Age
42
Город
Львов
Усім привіт! Маю наступну проблему, протягом останніх 11 місяців мною були замінені 7 разів дані сайленти. Суть проблеми наступна: після заміни, протягом 2-4 тижнів вони починають навязливо стукати на малих швидкостях. При діагностуванні на станціях кажуть, що з ними все ок, але коли машина стоїть на рівній поверхні на нейтралі, і поставлена не великий брусок під передні колеса, при наїзді на нього відчувається стук який іде від них. Машина з xdrive, тому варіанта заміни 2, оригінал, або лемфердер. Ставив 2 рази оригінал, решта разів лемфердер. Можливо хтось стикався!!??? Ричагі цілі. Що робити? Поліуретанові ставив,але з ними не можливо їздити. Сьогодні знов забераю оригінал з почти. Попередні ставили на 2 різних сто, що займаються bmw.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Так якщо оригінал ставили - то треба було на Христині чи на Арії - і нехай би вони розбиралися, міняючи їх по гарантії.

Попередні ставили на 2 різних сто, що займаються bmw.
Буває, що навіть профільні СТО "косячать". Для багатьох "спеців" стає новиною, що неможна затягувати сайленти на підйомнику.
 
Так якщо оригінал ставили - то треба було на Христині чи на Арії - і нехай би вони розбиралися, міняючи їх по гарантії.

Буває, що навіть профільні СТО "косячать". Для багатьох "спеців" стає новиною, що неможна затягувати сайленти на підйомнику.

Доречі так, усі попередні рази сайленти затягувались на підйомнику, але під навантаженням. Цього разу скажу хай затягують на ямі.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
А ще чув таку байку, що заміна сайлента допускається тільки один раз. Бо прослабляється "вухо" в важелі. У офіціалів так сказали знайомому.
Так а дефект ваших у чому? Рвуться?
 
А ще чув таку байку, що заміна сайлента допускається тільки один раз. Бо прослабляється "вухо" в важелі. У офіціалів так сказали знайомому.
Так а дефект ваших у чому? Рвуться?

Дефект в тому, що вони починають підстукувати на меленькій швидкості,коли колеса наїжають на перешкоду, пізніше зявлється такий самий,одинарний,стук коли на швидкості нажимаєш на тормоз. Цього тижня останній раз буду міняти самі сайленти із затяжкою на ямі, якщо не поможе, тоді вже буду міняти ричагі((


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
При заміні старі сайленти не порвані, цілі.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
так може не вони стукають?
 
так може не вони стукають?

100% вони, діагностуються лише на ямі))) перед колесами ставлю не великий брусок дерева і на нейтралі машина наштовхується на них, при наїзді чітко чути звук))) поки майстри не залізли в яму і не взились за сайлент рукою і не відчули, теж не вірили.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Доречі, думаю, що всеж таки дойде до придбання нових ричагів, тому одразу спитаю: на мою машину є 3 варіанти дешевший trw, середній лемф та дорожчий оригінал. Питання наступне- чи в даному випадку буде велика різниця між важелями лемф і трв? Хто ставив трв? Як ходять?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Місяця зо три тому ставив ці сайлентблоки теж на повний привід.До сих пір ніяких проблем з ними нема.Не пам"ятаю правда виробника.Вони ж резиномасляні.Можливо Вам підробку постійно продають?Поки гума ще пружна,вони не гримлять.
 
Місяця зо три тому ставив ці сайлентблоки теж на повний привід.До сих пір ніяких проблем з ними нема.Не пам"ятаю правда виробника.Вони ж резиномасляні.Можливо Вам підробку постійно продають?Поки гума ще пружна,вони не гримлять.

Та беру у різних постачальників, хіба зовсім не фартить))) ось думаю,що справа дійсно в самих ричагах, хоча запресовуються вони туди,як має бути. Вони не гримлять, просто надоїдливий стучок від них, який зявляється через кілька тижнів.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
я поменял эти сайленты прошлым летом - с тех пор проблем не имею
 
Піднімлю тему, знов були замінені сайленти на оригінал які при заміні були затянуті на ямі. Не пройшло і 3-х тижнів як історія повторилась:стук при гальмуванні та переїзді нерівностей на малих швидкостях. Тепер питання, що може спричиняти швидкий вихід цього вузла з ладу? Підозрюю, що за незначну вібрацію керма на швидкості 80-110 відповідають саме вони. Буду міняти ричаги. Які в кого думки?!


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Пора пересмотреть всю ходовку, каждый шарнир.
Плохо отбалансированные колеса могут убивать сайленты в вашей ходовке?
 
И не гнутые ли рычаги? Точно?
 
И не гнутые ли рычаги? Точно?

З балансуванням все ок, з підвіскою ніби теж, візуально не гнуті, але можливо всяке.... на наступному тижні міняю ричаги....


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Back
Top