Снятие с учета с незарегистрированным ГБО

mariman_78

Пользователь
Joined
Jan 22, 2012
Messages
300
Страна
Украина
Город
Киев
Вопрс следующий, могут ли в МРЭО отказать в снятии с учета, если имеется незарегистрированное ГБО?
 
Нет не могут. А вот лапшу на уши вешать могут.
 
Нет не могут. А вот лапшу на уши вешать могут.
А подробней можно?
А то планирую перерегистрировать машину, начал узнавать - кто что говорит. А сразу в мрэо с таким вопросом обращатся не хочется - срисуют, потом мозг выедят, городок просто небольшой)
 
А подробней можно?
А то планирую перерегистрировать машину, начал узнавать - кто что говорит. А сразу в мрэо с таким вопросом обращатся не хочется - срисуют, потом мозг выедят, городок просто небольшой)
Операции по перерегистрации авто регулирует ПКМУ №1388, почитайте на досуге. Если морочат мозг - пусть визируют свой отказ на заявлении.
 
я 14 марта 2013 года зарегистрировал ГБО обошлось 409 грн 199грн за услуги 190 за техпаспорт + 1.5 часа времени.
А по вопросу: в ПДД ничего об регистрации ГБО не сказано.
Но есть перечень документов которые обязан иметь водитель.
Возьми у установшиков справку(документы) об установке, заплатиш немного денег установщикам (100грн), имееш 10 дней на регистрацию.
А при перерегистрации регистрируй уже с газом.
 
Last edited:
Снимал с учёта, перед этим взял бумагу у газовиков. Сняли с учета без проблем, гбошные бумаги забрали. На сопроводительной бумаге к транзитам написано "установлено гбо".
 
Никакой документ не регламентирует обязательную перерегистрацию при установке ГБО, если только оно не установлено кустарным способом в гараже. Предьявляешь документ от лицензированной организации что все ок и все!)) А если что-то говорят в ГАИ, пишите писменно заявление, пускай официально ответят! Но где-то помню видел официальный ответ с департамента, что ГБО не есть переоборудованием!, поищу, найду скину!
 
Как раз в ГАИ считают что установка ГБО это переоборудование (скан ответа не так давно выкладывали на форуме autoua) и поэтому требуют перерегистрации авто.
 
Ну тогда только через суд!))) Хотя тут 50/50 от грамотности судьи!))))
 
Любой нормальный юрист в суде докажет что ГБО - это не переоборудование!))
 
Да уж !!! Я в шоке от ваших сообщений . ГБО не переоборудывание ,этож надо такое придумать .Игорек ты куришь план ,или тебе такие мысли с бодуна приходят ?
 
Last edited:
Почитай что есть переоборудованием, ПКМУ 1388, скинешь пункт, котрый говорит за ГБО и перерегистрацию!
 
Если быть точно, то ГБО - это дооборудование, дополнительный вид топлива, которое никак не влияет на работу штатных основных ситем автомобиля.
 
Не законні вимоги перереєстрації документів на авто та реєстрації газобалонного обладнання в ДАІ
ПДР
31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством:
а) у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху; - ліцензійна організація яка встановлює ГБО, надає акт передачі ТЗ та СВІДОЦТВО, що підтверджують факт переобладнання авто для роботи на газовому паливі без порушень вимог безпеки дорожнього руху.
б) якщо вони не пройшли державного технічного огляду або не мають талона про його проходження;
в) якщо номерні знаки не відповідають вимогам відповідних стандартів;
г) у разі обладнання без дозволу Державтоінспекції спеціальними звуковими та світловими сигналами.
Жодний з пунктів не порушено, якщо маються документи про відповідність ГБО безпеці дорожнього руху

ЗАКОН УКРАЇНИ Про дорожній рух
Стаття 29. Допуск транспортних засобів до участі у дорожньому русі
До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку і пройшли державний технічний огляд (за винятком транспортних засобів, що не підлягають огляду). - у наявності документи що підтверджують факт переобладнання авто для роботи на газовому паливі без порушень вимог безпеки дорожнього руху ліцензійною організацією

Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів
Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України – в наявності документи (свідоцтво), про відповідність газобалонного обладнання українським стандартам та вимогам безпеці руху

Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси і її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. – переобладнання (дообладнання) авто для роботи на додатковому виді палива – зрідженому газі, не призводить до вказаних змін, а тому і не потребує узгодження з ДАІ.

Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах – облікові дані не змінювалися, тому не потребують зміни реєстраційних документів

Стаття 33. Основні вимоги щодо технічного стану транспортних засобів, що перебувають в експлуатації
Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку. - в наявності документи (свідоцтво), про відповідність газобалонного обладнання українським стандартам та вимогам безпеці руху

Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів
Власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів - облікові дані (№ двигуна, кузов, номерні агрегати, колір авто), не змінювалися, тому не потребують зміни реєстраційних документів

Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів
Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерними знаками, які закріплені у не встановлених для цього місцях, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів, перевернуті чи не освітлені, а також без талона про проходження державного технічного огляду в установлений строк чи з талоном, що не належить цьому транспортному засобу, та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").
Експлуатація транспортних засобів також забороняється, а талон про проходження державного технічного огляду вилучається в разі:
порушення вимог щодо їх переобладнання – жодних вимог по переобладнанню не порушено, про що є відповідні документи,

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
від 7 вересня 1998 р. N 1388
Київ
Про затвердження Порядку державної реєстрації
(перереєстрації), зняття з обліку автомобілів і т.п.,

7. Власники транспортних засобів та особи, що експлуатують
такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов'язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. – облікові дані (№ двигуна, кузов, номерних агрегатів, колір авто), не змінювалися- ніяких законних підстав для перереєстрації документів на авто немає

8. Переобладнання (крім переобладнання для роботи на газових паливах), відчуження, передача права користування і (або) розпорядження придбаних транспортних засобів, не зареєстрованих у підрозділах Державтоінспеції, не допускається – свідчить про те, що авто може бути обладнано газобалонним обладнанням без погодження з ДАІ


Перереєстрація транспортних засобів
33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери – чітко вказано у якому випадку проводиться перереєстрація ТЗ, і нічого не сказано про ГБО, що підтверджує, що при встановленні на авто ГБО – перереєстрація ТЗ в ДАІ не потрібна.


37. Документами про відповідність переобладнаних транспортних засобів вимогам безпеки дорожнього руху є:
для транспортних засобів, переобладнаних на підприємствах, - свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, видане згідно з пунктом 22 цього Порядку на відповідний вид переобладнання, що подається разом з актом приймання-передачі транспортного засобу за формою згідно з додатками 3, 4 і 6;- у наявності такі документи , які підтверджують що автомобіль має додаткове обладнання ГБО, яке повністю відповідає безпеці руху, встановлене законно організацією, що має дозвіл від департаменту ДАІ на даний вид робіт і закону діяльність
Переобладнання транспортних засобів для роботи на газових паливах здійснюється виключно суб'єктами господарювання, які мають свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу на відповідний вид переобладнання. Зазначені суб'єкти можуть проводити перевірку відповідності таких засобів вимогам технічних умов і технічної документації підприємства - виробника газобалонного обладнання – що і виконано, нічого про погодження з ДАІ не говориться.

Переобладнання транспортних засобів шляхом заміни кузовів (рам), які мають ідентифікаційні номери, здійснюється за попередньою згодою підрозділів Державтоінспекції – в даному п. чітко вказано вимогу по погодженню переобладнання з ДАІ

Переобладнання транспортного засобу, у результаті якого змінюється його повна маса та її розподіл за осями, центр ваги, тип двигуна, його вага і потужність, колісна база чи колісна формула, система гальмового і рульового керування та трансмісії, здійснюється за погодженням з виробниками транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, або з державним підприємством "ДержавтотрансНДІпроект" чи Центром безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС – у випадку встановлення ГБО, переобладнання виконано без проведення вказаних змін, тому спеціальні погодження з ДАІ і вказаними інстанціями не потрібні.
 
Почитаешь и укажешь мне документ, котрый не филосовствует о наличии ГБО на авто - а конкретно указывает на необходимость перерегистрации документов при установке ГБО (обращаю внимание речь идет о пропане). К метану идут свои требования.
 
Кому можно отправить скан ответа с ГАИ по ГБО чтобы выложить сюда? у меня не получается!
 
Да уж !!! Я в шоке от ваших сообщений . ГБО не переоборудывание ,этож надо такое придумать .Игорек ты куришь план ,или тебе такие мысли с бодуна приходят ?

Ты знаешь и план не курю и не бухаю!)) Хотя иногда не мешало бы!)) Скинь мне свою электронку я тебе ответ ГАИ отправлю на мыло.:biggrin:
 
Ты знаешь и план не курю и не бухаю!)) Хотя иногда не мешало бы!)) Скинь мне свою электронку я тебе ответ ГАИ отправлю на мыло.:biggrin:

Игорек лучше кури и бухай ,меньше таких идей в голове будет
 
Тема с газом давно уже пройдена и в судовом порядке и ГАИ уже за это так массовово не разводит, что еще может быть не понятного?))
 
Год проездил с незарегиным ГБО-полёт нормальный, правда доки редко показывал:biggrin:. Но друзей пытались разводить. научил их козырной фразе: "Больше 50 грн. нету"
 
:biggrin: Так пускай друзья не пожадничают а заедут на нормальное СТО по ГБО - 150грн. и твоя установка узаконена!)) И катайся себе, а при необходимости просто показываешь документ ГАИ
 
Помогите советом!! У меня машина по доверке, стоит ГБО незарегистрированное. Как вписать ГБО в техпаспорт и ездить без проблем? Обязательно снимать- ставить на учет?
 
Помогите советом!! У меня машина по доверке, стоит ГБО незарегистрированное. Как вписать ГБО в техпаспорт и ездить без проблем? Обязательно снимать- ставить на учет?
Если в доверке указано 2 лица, то первое снимает с учета, выписывает справку-счет на второе лицо и второе ставит на себя на учет. Можно и без снятия с учета, но далеко не все комиссионки выписывают справки-счета на неснятые с учета автомобили.
ГБО вписывается на этапе постановки на учет. В окошко подаете документы на ГБО и в учетной карточке авто делают соответствующую отметку.
 
Если в доверке указано 2 лица, то первое снимает с учета, выписывает справку-счет на второе лицо и второе ставит на себя на учет. Можно и без снятия с учета, но далеко не все комиссионки выписывают справки-счета на неснятые с учета автомобили.
ГБО вписывается на этапе постановки на учет. В окошко подаете документы на ГБО и в учетной карточке авто делают соответствующую отметку.
Спасибо за ответ!!
 
При снятии с учета обследование автомобиля экспертом не обязательно (проводится по желанию заказчика). Выявить наличие ГБО при снятии таким образом не возможно
 
Кому можно отправить скан ответа с ГАИ по ГБО чтобы выложить сюда? у меня не получается!
И мне сбрось в личку,для повышения самообразования.
 
есть документы на ГБО, нет никаких проблем, регестрировать не надо!)):bayan:
 
Back
Top