• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

Тріщина на гофрі повітроміра М50В20

Lemberg

Banned
Joined
Jun 26, 2012
Messages
456
Город
Львов
Всім привіт! Таке питання: На днях придивився до патрубка між повітроміром та дроселем і побачив на гофрі маленьку тріщину. Міняти буду в любому випадку але хочу на перід знати як та тріщина може впливати на роботу двигуна чи на його розхід хто з таким зтикався поділіться інфою
 
Подсос воздуха со со всеми вытекающими последствиями.
 
А я герметиком черным заклеил .
 
а у меня и не тресКАЛось )
 
Плавание оборотов, и бедная смесь лямда даст сигнал на мозги о подаче большего кол-ва топлива и так до бесконечности, итог плавание оборотов,перерасход топлива. Вас это кажется больше всего интересует. Временно можете одеть на гофру презик.:biggrin:
 
Так, розхід мене якраз більше всього цікавить, здається він якраз трохи завищений, Але оберти не плавають здається, поміняю на нову і подивлюсь на скільки зменшиться розхід
 
Теж на М20Б20 була гофра з тріщиною, теж була завищена витрата палива, оберти плавали але не значно на ходу майже непомітно тільки коли стоїш на місці і плавно розгазовуєш двигун до 2000 то на ціх же 2х тис оберти плавали начебто я з педалю грався + свічки покрились чорним бархатистим нагаром що мене взагалі поставило в ступор адже двигун майже не споживає мастила (в рамках норми) все закінчилось після заміни гофри а також ще якоїсь трубки яка йшла від гофри (вона в мене теж була з дефектами) на всяк випадок замінив свічі, хоча напевно можн було ще й на тих їздити томущо після заміни гофри і трубки вже на нових свічках нагару небуло.
 
Теж на М20Б20 була гофра з тріщиною, теж була завищена витрата палива, оберти плавали але не значно на ходу майже непомітно тільки коли стоїш на місці і плавно розгазовуєш двигун до 2000 то на ціх же 2х тис оберти плавали начебто я з педалю грався + свічки покрились чорним бархатистим нагаром що мене взагалі поставило в ступор адже двигун майже не споживає мастила (в рамках норми) все закінчилось після заміни гофри а також ще якоїсь трубки яка йшла від гофри (вона в мене теж була з дефектами) на всяк випадок замінив свічі, хоча напевно можн було ще й на тих їздити томущо після заміни гофри і трубки вже на нових свічках нагару небуло.
Дякую за хорошу вичерпну інформацію. Мубуть в мене все те саме, треба буде ще на свічки подивитись, поміняю гофру поділюсь враженням від ефекту.
 
Back
Top