У кого еще есть опыт??? Сегодня в яме порвал шину..

Да простят меня модераторы, но это так и есть)
7YfxX4k78Bc.jpg
 
Технология производства и укладки асфальта :)
308089_441940299211442_1532488530_n.jpg
 
Last edited:
У нас рецепт асфальта включает в себя песок,а за бугром нет.Это и есть "слабое звено" в смеси,как и качество щебня,который у нас нифига не кубовидный,а так...мусор с камешками.
На Черниговской уже ремонтировали дорогу-забрасывали битумом и каким-то говном ямы-полный долбоебизм(наверно чинухи услышали здешние вопли про отсутствие ремонта дорог)
 
Тоже попадал на комплект резины из-за ям....
 
Сегодня погнул 2 диска и порвал 2 ската))))Мля,и это в столице...что в регионах-страшно думать.
 
.что в регионах-страшно думать.
Приезжай в гости, покажем))) Тока колеса должны быть чугунные:biggrin:
 
Как там Киевские стенс-культурные поживают?
 
Даже не подозреваю,что бы было на летнем 40 профиле...все произошло на зимнем 55...
 
Сегодня погнул 2 диска и порвал 2 ската))))Мля,и это в столице...что в регионах-страшно думать.

Не знаю, у нас на юге тут более менее, особо нет проблем в городе, наверное из-за того, что зимы и морозов толком и не было.
 
за месяц 2 передних ската ушло,востанавлению не подлежат,одел другую резину,одно благополучно порвал,пришлось клеить латку(90грн).
2 раза рихтовал передние диски Borbet r16 (500 грн ушло)
вчера просто пипец какой пирует был.....потек амор перед,сказали досвидос рулевые тяги и нижний рычаг. даже танк е34 такого не выдержал(((
у меня возле дома это капец просто.каждый день у меня выбор, ехать через минное поле 10 км\ч до разворота,а разворот находиться в метрах 700 от меня,либо через 2 сплошные ехать и убереч себя от этого.....НО теперь наше доблесное ГАИ просекло тему про 2 сплошные и стали неподалеку вылавливать нарушителей и что хош то и делай....Короче выезд с моего двора без ям через 2 сплошные стоит 50 грн))))
 
Такого состояния дорог как в этом году, я не припомню вообще:bad:
 
РІШЕННЯ

Іменем України

07.06.2011 року Голосіївський районний суд м. Києва

в складі головуючого судді Чередніченко Н.П.

при секретарі Орловій Ю.С. .

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної Служби Автомобільних доріг України ( Укравтодор) , Служби автомобільних доріг у Львівській області , Дочірного підприємства "Львівський Облавтодор ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України " про відшкодування збитків та стягенння моральної шкоди ,-

встановив :

Позивач ОСОБА_1 . звернулася до суду з вказаним позовом до відповідачів про відшкодування матеріальної та моральної шкоди , мотивуючи свої вимоги тим , що 23 лютого 2010 року на власному автомобілі "Шевроле" держ.знак НОМЕР_1 , він рухався по автошляху Львів-Шегині. На 34 км.+50 м. зазначеного автошляху колеса керованого ним автомобіля попали у вибоїну , яка розташована про проїзджій частині дороги , внаслідок чого диски та шини у хвох коліс автомобіля були пошкоджені . Внаслідок даної пригоди позивачу було спричинено матеріальної шкоди на суму 19613,48 грн. та моральної шкди в розмірі 5000 грн. .

В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені вимоги за вищевикладеними обставинами та просив їх задовольнити в повному обсязі .

Представники відповідача в судовому засіданні позов не визнали посилаючись на його необгрунтованість та безпідставність.

Вислухавши пояснення сторін , дослідивши матеріали справи , судом встановлено наступне .

23.02.2010 року на автошляху Львів -Шегині 34км.+50 м. , керований позивачем автомобіль "Шевроле" д.з. НОМЕР_1 внаслідок ДТП отримав ушкодження правого переднього та заднього коліс та дисків

Відповідно до ч.1 ст.1166 ЦК України майнова шкода , завдана неправомірними діями чи бездіяльністю особистим немайовим правам фізичної чи юридичної особи , відшкодовується в повному обсяі особою , яка її завдала .

Притягнення до цивільно-правової відповідальності шляхом відшкодування заподіяної шкоди можливе за наявності обов"язкових умов , яким є протиправна поведінка або бездіяльніссть , наявність прямої дійсної шкоди , причинно -наслідковий зв"язок між діянням та заподіянням шкоди та вина .

Таким чином , той , хто заподіяв шкоду , звільняється від її відшкодування , якщо доведе , що шкоду заподіяно не з його вини .

Посилання в позові на довідку БДПС ДАІ при ГУ МВС України у Львівській області від 23.02.2010 року як на безпірний доказ вини відповідачів є безпідставним , оскільки в даній довідці йдеться лише про наявність механічних пошкоджень автомобіля позивача , а будь-які інші супутні причини , що стосуються автомобільної дороги - відсутні .

Також слід зазначити , що протокол огляду проїзджої частини на який посилається позивач у своєму позові позивачем не надано та в матеріалах справи відсутній .

Як вбачається з матеріалів справи працівників експлуатуючої організації (ДП "Львівський облавтодор" ) не було притягнуто до адміністративної відповідальності за неналежне утримання автомобільних доріг загального користування ( автодорога Львів-Шегині км.34+50) , а також не складався протокол про притягнення за ст.140 Кодексу про адміністративне правопорушення .Також в матеріалах справи відсутні докази того , що бездіяльність відповідачів призвела до нанесенню збитків позивачу , внаслідок ДТП .

Як вбачається з матеріалів справи , а саме зі Схеми організації дорожнього руху на ділянці капітального будівництва , який співпадає з автодорогою Львів-Шегині км.33+750 - км.35+000 , влаштовано тимчасові елементи примусового зниження швидкості .За навденого вище позивачем повинні були прийняті міри для зниження швидкості та підвищення уваги до проїзду по даній ділянці дороги .

Тому доводи позивача про те , що на вказаній дорозі дорозі відсутні попереджувальні знаки і є безпідставними .

У данй ситуації , що склалася позивач ,як водій транспортного засобу повинен був обирати швидкість руху транспортного засобу ,яким він керував у залежності від дорожніх умов , стану дорожнього покриття , технічного стану транспортного засобу , урахування інформації ,яка вказана на дорожніх знаках .

За правилами ч. 1 ст. 60 ЦПК України, кожна сторона зобовязана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, Докази подаються сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі. Доказуванню підлягають обставини, які мають значення для ухвалення рішення у справі і щодо яких у сторін та інших осіб, які беруть участь у справі, виникає спір. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Зважаючи на викладене, позивачем у справі не виконано вимоги чинного цивільно-процесуального законодавства щодо надання суду доказів на підтвердження обставин, на які він послався, як на підставу своїх вимог.

Таким чином, у суду відсутні підстави для висновку щодо обґрунтованості заявлених . позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення.

Оцінюючи всі досліджені судом докази в їх сукупності , суд вважає , що винність відповідачів не доведена у заподіянні шкоди позивачу , у зв"язку з ДТП , яке мало місце 23 лютого 2010 року о 23.30 годині на ділянці автомобільної дороги львів-Шегині км.34+50 і не знаходяться у причинному зв"язку з настанням ДТП під час керування ОСОБА_1 автомобілем "Шевроле" . Тому у задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до відповідачів про відшкодування матеріальної та моральної шкоди слід відмовити .

На підставі викладеного та керуючись ст. ст.212-215, суд,-

вирішив :

Позов ОСОБА_1 до Державної Служби Автомобільних доріг України ( Укравтодор) , Служби автомобільних доріг у Львівській області , Дочірного підприємства "Львівський Облавтодор ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України " про відшкодування збитків та стягенння моральної шкоди- залишити без задоволення .

Стаття 140. Порушення правил, норм і стандартів при утриманні автомобільних доріг і вулиць, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху чи позначення на автомобільних дорогах і вулицях місць провадження робіт

Порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху при утриманні автомобільних доріг і вулиць, залізничних переїздів, інших дорожніх споруд, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху при виникненні умов, які загрожують безпеці руху, або неприйняття своєчасних заходів до відновлення безпечних умов для руху -

тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Також слід зазначити , що протокол огляду проїзджої частини на який посилається позивач у своєму позові позивачем не надано та в матеріалах справи відсутній .

Як вбачається з матеріалів справи працівників експлуатуючої організації (ДП "Львівський облавтодор" ) не було притягнуто до адміністративної відповідальності за неналежне утримання автомобільних доріг загального користування ( автодорога Львів-Шегині км.34+50) , а також не складався протокол про притягнення за ст.140 Кодексу про адміністративне правопорушення
Також в матеріалах справи відсутні докази того , що бездіяльність відповідачів призвела до нанесенню збитків позивачу , внаслідок ДТП .

Кючевые моменты выделены..
 
Last edited:
Раз в неделю езжу в Житомир,иногда до Ровно еще,эта трасса щас в самом лучшем состоянии.
По Киеву вообще ужас,особенно от Святошино до Житомирской
 
на дружбы народов ночью в дождь ехал за каким-то паджериком. около 70кмч. двумя передними колесами хорошо так влетел в яму. я ее даже не заметил из-за брызг от паджерика. переднее левое колесо латка, самая большая, какая на шиномонтаже была. 4 часа в субботу потеряно. на выходных заехал масло поменять и обрызгиватель посмотреть. оказалось, что еще и правый аморт потек. думаю, тогда же. трындец.
 
Хочу поделится и своим опытом, который тесно связан с ямами и теми, кто за них должен отвечать.
Вообщем, поехал я сегодня на мойку, до того не мылся недели 3.
После сбивки водой оказалось что на машине очень много битума :shok: ЗИМОЙ!:shok:
Был у меня в багажнике (там есть много полезных вещей) анти битум, НЕ ХВАТИЛО! На мойке, соответственно не было. Как оказалось дальше зимой антибитум это редкость :yes: А все приличные автостудии заняты. Но вопрос нужно было решить срочно, потому поехал на рынок и докупил еще 1 бутылку, заехал на ближайшую мойку, час процедур и ситуация исправлена, но не помой я машину...:punish: наверное, пришлось бы клеить серебристой пленкой.

Приглянитесь к своей машине, возможно она тоже в смоле от ремонта ям.!
зы. С последней мойки ездил только по Киеву.
 
Last edited:
а вот мыли бы машину реже, битум бы ложился на грязь и с грязью бы сошел ;)
 
Все дело в том что данное отношение к дорогам еще из совдепии было так сяк ,и рано или поздно оно бы вылезло боком-вылезло этой зимой,а вот это латание так сказать -очередной удобный случай срубить деньжат (латки держатся дня два),сегодня ехал из под Одессы картина анекдот -сплошной пример как не нужно делать,в любой нормальной стране уже бы много кто-то сел,у нас же заработает...дорогу к весне нужно готовить осенью-правильно заделывать слабые места,обычно если кол-во латок на м.кв. достигает не помню определенной площади-покрытие идет под снос.иначе обслужить его будет весьма убыточно...но это все не для этой страны.Это как строить кривой небоскреб с плохого бетона -рано или поздно завалится,так у нас обстоят дела с дорогами,и пока эта система работает можно только мечтать о низком профиле.. Еще сегодня наблюдал картину-латают,вырезанных латок по площади в раза три больше чем оставшегося покрытия-дешевле обойдется в периоде как минимум двух лет обслуги переложить все,а у нас латают,живут одним днем,а что будет завтра не вопрос, вопрос сколько ..
 
Появилась вибрация на скорости. Заехал на шиномонтаж проверить баланс. Итог: 2 резины в утиль (шишки надулись) и один диск катать... скблпздц!
 
Вот читаю все это и понимаю, какие все-таки классные дороги у нас в Крыму :) Удачи вам на дорогах и поменьше ям!
 
Вот читаю все это и понимаю, какие все-таки классные дороги у нас в Крыму
У вас самые лучшие дороги в Украине....цени!;)
 
Вот читаю все это и понимаю, какие все-таки классные дороги у нас в Крыму Удачи вам на дорогах и поменьше ям!
не сколько дороги классные, сколько морозов не бывает, чтоб замерзшей водой их порвало, а фурики разбили дальше уже
 
а чЁ вы плачете??? дороги отличные. сразу видно где и кто денег себе накалядовал. вон там где турки делали так там порядок)))
 
не сколько дороги классные, сколько морозов не бывает, чтоб замерзшей водой их порвало, а фурики разбили дальше уже

Вот тут не совсем согласен. Морозы бывают. А еще чаще бывают перепады от -10 ночью, до +10 днем. И очень часто ночью снег и мороз, днем плюсовая температура, все таит, соответственно вода. А ночью опять замерзает. Хотя конечно климат у нас помягче, чем в остальной части Украины.

Ну и под словом "дороги классные" я подразумевал, что мало ям и более-менее ровные) А не то, что качественно положенные :)
 
а вот мыли бы машину реже, битум бы ложился на грязь и с грязью бы сошел ;)
Хм... неплохой совет! Попробую в следующий раз и так:
1 помою машину, все отчищу
2 плотно запачкаю грязью, чтобы никакой битум до ЛКП не достучался. :biggrin:

а то я уже начал задумываться над всякими глупостями типа твердого воска :punish:
 
Back
Top