Какой результат исследования? Зачем закрывать тему?
Опір форсунки я так і не дізнався, а взагалі результат мого експерименту наступний:
форсунки з е60 були поставлені на капот е34. По перерізу вони менші за отвори. Рівень площини капоту з водійської сторони якраз нормальний, форсунка поливала добре. Пасажирська форсунка лила нижче ніж треба. підняти струю вверх не можна було.
Далі кріплення - ні ізолента, ні герметик Крокодил не фіксують її нормально.
Підігрів - при включенні на пряму, починає плавитися форсунка в середині. Я до цього не був готовий, і форсунка так підгоріла, що аж дим пішов з під капота. Так як гараж без опалення, то при демонтажі виникли проблеми, і я їх просто поламав.
Зимою і в гаражі - не місце і не час для таких робіт. Літом я б їх таки поставив.
Форсунки в смітнику, а на капоті звичайні без підігріву - машина живе в гаражі + омивач нормальний, і не потрібен той підігрів, поки що.:biggrin:
але штука классна :dirol: