• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

запара з електрикою.

  • Автор теми Автор теми bike777
  • Дата створення Дата створення

bike777

Пользователь
Реєстрація
23.08.2012
Повідомлення
355
Вік
39
Город
Львов
їздила собі машинка нормально,нічого невимахувалось,от тільки ржавіла. розібрав салон,все акуратненько,нічого не порвав,акумулятор відєднував,торпеду,печку,весь перед нерозбирав. і от під час зборки понеслось-нероблять есп,дворніки,люк-зремонтували,ще пару днів-неробить сигналка,позаклинювали цз,сідає акумулятор-до електриків-зробили,ще пару днів,похолодало,стало відчутно що пічка слабо гріє,поставив доп помпу,нові клапана,прочистив радіатор-результат:пічка жарить,але на холодний воздух непереключається(перед ремонтом переключалась),почав шукати причину-виявилось на клапана пічки неприходять мінуса,проблему ще не вирішив,крім того ще й колечка радіатора почали пропускати,незнаю чи це через них,чи може радіатора під час чистки пошкодив-якогось хрена вікно потіє і тосолом ваняє.ще не встиг з тим розібратись,як от сьогодні зранку заводжу машину-і на тобі сюрприз-панель приборів непрацює(спідометр,тахометр,показчик бензини і температури,одометр і рядок де показує помилки,підсвітка працює,лампочки працюють),дивлюсь до запобіжників-перегорів саме №20,міняю на робочий,коли вставляв,почув що є напруга,вставив-приборка не запрацювала,запобіжник незгорів,напруги на запобіжнику нестало.шо за хрень нерозумію.до електриків страшно їхати після попередніх поїздків,дорого.
 
до електриків страшно їхати після попередніх поїздків,дорого.
А у Вас є інші варіанти?

Питання в тексті щось не помітив. Чи це просто вилив емоцій в надіі на співчуття?
 
гляньте еще 17 предохранитель,если хай версия проводки.Бывает кодер умирает в приборке.Клемму снимали?
 
решить 100 вопросов в одной теме не реально...лучше займитесь всем по очереди а не сразу!
 
я так понимаю украинскый язык не очень здесь понимают. проблнм не 100,проблем две: нету минуса на клапанах печки,клапана не запираютса,куду копать,что заменить?если заменить управления печкой,проблема решитса?ети минуса должны ити з управления,где их там найти,от куда должны выходить? проблема №2- неработает преборка,возможно после того как запускал двигатель от пуско-зарядного устройства,перегорел пре№20,после замены на новый,пропало напряжения на нем,наверное перегорело чтото по пути к етому преду,что ?
 
гляньте еще 17 предохранитель,если хай версия проводки.Бывает кодер умирает в приборке.Клемму снимали?
клему не снимал. думаю проблема как раз в том что перегорел пред№20,а счас уже проблема в том что на нем нет напряжения,значит чтото перегорело к нему. но что там могло так мощно замкнуть ,что пред перевый раз перегорел еще даже нормально не став в гнездо.
 
я так понимаю украинскый язык не очень здесь понимают. проблнм не 100,проблем две: нету минуса на клапанах печки,клапана не запираютса,куду копать,что заменить?если заменить управления печкой,проблема решитса?ети минуса должны ити з управления,где их там найти,от куда должны выходить? проблема №2- неработает преборка,возможно после того как запускал двигатель от пуско-зарядного устройства,перегорел пре№20,после замены на новый,пропало напряжения на нем,наверное перегорело чтото по пути к етому преду,что ?
У вас какая печка стоит?IHKA или IHKR???IHKA это автоматическая система кондиционирования с горизонтальными крутилками. если такая то могу помочь с мозгами печки.
 
Мені здається, що ваш час, витрачений на вивчення ЕТМ, принесе на порядок більше користі, чим потрачений на писанину.

Що вам заважає поглянути в схему, щоб побачити звідки на запобіжник №20 йде напруга?

я так понимаю украинскый язык не очень здесь понимают
Отлично понимают. Не понимают "олбанский". Пишите, как вам удобнее.
 
печка сіменс. авто 90року. вивчив би схему,але нічого неможу знайти,ні в інтернеті конкретної інформації,ні в книжці.
 
Давайте конкретику. Проводка "лоу" чи "хай"? ИНКА? ИНКР?
 
проводка хай,печка проста без кондюка.
 
[QUOTEв нас на сайті ЕТМ щось не працює...вот тут є http://bmwclub.pro/etm/cd1/E 34/e34_90.pdf][/QUOTE]
щось я там майже нічого нерозумію,от на українській або на рускій мові такі схеми
 
Назад
Зверху