как быть? авто на доверке, но всплыли старые штрафы.

слава богу я до Волини никакого отношения не имею.
 
главное, что бы дело не дошло до волЫны... Правильный вариант - тихо оплатить, переоформить и забыть, суд не всегда выход положительный, ну, и записать в памяти, что такое машина по доверке.:yes:
 
дык откуда тебе знать как она там "таможилась" та машина ;)
внизу читай как оно бывает ;)

+ насущный еще вопрос, сколько тот хозяин снимал с учета машин в этом году..
если больше одной, то по новому налоговому кодексу 5% от оценки придется уплатить с продажи :biggrin:
это то конечно проблемы продавца....
но по доверенности получаютсячто твои :biggrin:
придется поездить в то мрэо позамарачиваться...

дэшэви "растаможки" из Луцька, Ковеля..
читайте в приговоре как это делается.
Потом, бывает сразу, бывает через 5 лет, такие регистрации анулируют, машина попадает на штрафплощадку.. ни денег ни машины.. хотя изначально как бы дэшэво поможуть розмытныты..
м. Луцьк 08 листопада 2007 року
Луцький міськрайонний суд Волинської області під головуванням судді Каліновської B.C. за участі секретаря Лунь О.В.
прокурора Воробія О.П.
захисника ОСОБА_1
розглянувши в відкритому судовому засіданні кримінальну справу про обвинувачення
ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, гр. України, уроженця м. Луцька, вища освіта, одруженого, має на утриманні двох малолітніх дітей,
пенсіонера МВС України, інваліда 3 -ої групи загального захворювання, несудимого, мешканця АДРЕСА_1
- у вчиненні злочинів, передбачених ч.4 cт. 27, ч.2 cт. 361 ( в ред. Закону України № 908-IV від 05 червня 2003року), ч.3 cт. 364, ч.2 cт. 366 КК України;
встановив:
ОСОБА_2. , працюючи на посаді інспектора з розшуку Луцького міжрайонного реєстраційно - екзаменаційного відділення відділу державної автомобільної інспекції УМВС України у Волинській області ( далі Луцького МРЕВ), виконуючи на підставі розподілу функціональних обов'язків та взаємозаміни між працівниками, обов'язки начальника цього підрозділу, тобто, займаючи посаду, пов'язану з виконанням організаційно - розпорядчих обов'язків та функцій представника влади, будучи службовою особою, зловживаючи своїм службовим становищем, використовуючи його всупереч інтересам служби, протягом 31 липня - 04 серпня 2004 року, шляхом дачі незаконних усних вказівок схилив ОСОБА_3. - паспортиста Луцького МРЕВ, яка знаходилась в службовій залежності від останнього, в порушення її функціональних обов'язків та Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих шасі автомобілів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених постановою KM України № 1338 від 07 вересня 1998 року, Інструкції „ Про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення та видачі реєстраційних документів, номерних знаків і здійснення перевірок реєстраційно-екзаменаційних підрозділів", затвердженої наказом начальника МВС України № 335 від 10 квітня 2002 року, - до внесення в базу даних регіональної інтегрованої інформаційної системи реєстрації транспорту ( підсистеми реєстрації транспортних засобів та їх власників „ Автомобіль") ВДАІ УМВС України у Волинській області ( далі РПС „ Автомобіль") інформації про тимчасову, а згодом постійну реєстрацію, з видачею номерних знаків на 42 транспортних засоби, без встановлення осіб власників транспортних засобів і їх підписів на заявах про реєстрацію; без відміток і підписів уповноважених посадових осіб Луцького МРЕВ із зазначенням прізвища , ім'я , по-батькові, дати про результати перевірок щодо правомірності придбання даних транспортних засобів за наявними
базами даних „ Автомобіль" та „ Документ", в т.ч. про попередню їх реєстрацію і видачу таких свідоцтв, які в Луцькому МРЕВ раніше не реєструвалися і попередні свідоцтва на них не видавались, без висновків автотоварознавчих досліджень, проведення яких обов'язкове при реєстрації транспортних засобів , оскільки в залежності від вартості транспортного засобу сплачуються внески до пенсійного фонду України; без сплати платежів за їх реєстрацію; при відсутності будь-яких даних про проведення перевірок походження інших документів, які подавались до реєстрації, - прийняв рішення про їх незаконну реєстрацію, та засвідчив своїм підписом і печаткою Луцького МРЕВ № 1, а в подальшому видав свідоцтва про реєстрацію 42 транспортних засобів на вигаданих осіб, що призвело до перекручування комп'ютерної інформації - підсистеми реєстрації транспортних засобів та їх власників РПС „ Автомобіль" та несплати митних платежів на загальну суму 3.905.778 грн. 34 коп., що спричинило матеріальні збитки на дану суму, яка більше як у 250 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян
 
Уважаемый автовоз, всвязи с последним вашим коментом возник вытекающий вопрос, как же тогда обезопасить себя и покупку авто исходя из сложившейся ситуации с коррупцией в нашей стране? Или скажу проще, дай пожалуйста пару тройку рекомендаций проверки на законность растаможки авто и вообще его законности. Заранее благодарен за полноценный ответ!
 
Last edited:
Да просто все - перед покупкой попросить знакомых в ГАИ пробить историю регистраций машины и особенно посмотреть на основании чего была осуществлена первичная регистрация ТС.
 
скажу что был недавно случай, люди не глупые постарше, с свЯзями, фин. возможностями, опытом, купили тачку двойника проверки все показало что у них хорошее авто, а теперь вот без авто. так что тут дело случая. деньги и проверки не помогли.
 
да советы предельно простые..
Не кидаться на дешевизну и потом забивать форумы темами: авто в аресте, штрафы, с висяковым техпаспортом и без регисстрации, под него взят кредит и тд..
Это все от жадности. Потом сам же аффтар в ветке пишет, чуйка притутилась, 8 раз по доверенности брал, на 9-й не повезло, висяк, машину забрали и думают возбуждать уголовное дело..
Весь форум забит брать ли перебитую, перевареную, нерастаможеную, б\н и тд...
НизадороХа..
Вот оно и низадороХа..
В этой стране и 20 баксов большие деньги, если кто парит незадороХа, значит эта машина и этого низароХа не стоит..

покупать по доверенности у перекупа, что в мазанке за 500 км от Киева прописан под польской границей по меньшей мере глупо..

А так, если неспешно пробивать то можно проверить все что можно, включая админпрактику..
Это только в том случае если ты не бегаешь по авторынку в поисках нашару-подешевле..
Мечта автолюбителя Украины это найти корча подешевле по доверенности, а зачем тратиться, подкрасить и после 3 лет эксплуатации
напарить дороже чем купил..

Многих на этом и ловят.
 
и обратите внимание на строгость наказания ;))))
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/4145599

На підставі ст. 75 КК України звільнити засудженого від відбуття призначеного за даним вироком основного покарання, якщо він протягом 2 (двох) років 6 ( шести) місяців не вчинить нового злочину і виконає покладені на нього згідно ст. 76 КК України обов'язки : не виїжджати за межі України на постійне проживання без дозволу органу кримінально-виконавчої системи; повідомляти ці органи про зміну місця роботи, проживання; періодично з'являтись для реєстрації в зазначені органи.
 
авто копейки не стоило, да и ситуации разные. может если интересно как нить в Киеве за чаем расскажу.
 
Снова чужие штрафы! Вот скажите, кто нарушает ПДД? Машина?! Нет, правильно, ВОДИТЕЛЬ! А на кого выписывают штраф? На машину?! Нет, правильно, на водителя! Так КАКОГО??????? Пусть исполнительная служба подрывает свою сраку (простите, но уж не люблю этих ленивых и наглых чмошников) и начинают искать НАРУШИТЕЛЯ ПДД НА КОТОРОГО НАЛОЖЕН ШТРАФ И ВЫБИВАЮТ ЕГО!!! Я понимаю если кроме машины у него ничего не было... но в большинстве случаев эти злостные неплательщики очень даже хорошо себя чухают имея дом/квартиру, и море прочей не дешевой собственности! Почему сразу на машину накладывают арест? Пусть накладывают на недвижимость. Нужно отстаивать свои права! Есть немало таких и подобных примеров... А всему виной лень, тупость и полный *****е*изм нашего государства и его руководителей!
 
Вопрос по теме. Кто может пробить наличие штрафов на авто либо водителе? Можно в личку.
 
дык, МРЭО в котором она зарегена.
 
Back
Top