• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

кто может помочь с м60

bike777

Пользователь
Joined
Aug 23, 2012
Messages
355
Age
38
Город
Львов
е34 м60б30 гбо . був на діагностиці,нічого конкретного не сказали. проблеми-перестає їхати,деколи сама від себе починає їхати,на холодну зранку деколи може і не завестись на бензі,деколи заводиться,але травить,дьоргає двигуном,якби не всі циліндри працювали,деколи нормально.з місця рушає тупо,є провал на низах,потім починає їхати,в місті дико незручно,стабільної нормальної роботи на хх немає,правда деколи працює зовсім погано,деколи майже добре.динаміка розгону погана,з низів не тягне. від чого це все залежить незнаю. свічки замінив 5 тис назад,по гбо також все обслужено недавно. згідний поїхати до людини яка зможе розібратись з тим всім. і нормально настроїти гбо,провірити кожен дротик,датчик. щоб раз і назавжди забутись про ці проблеми. нераз вже мені це рішали перенастройкою гбо,заміною лямбди,скиданням помилок,але все знову через деякий час повертається. розхід при цьому більш-менш нормальний. їжджу на газі. поверхневе поняття в тому і сам маю,методом заміни і підстановки йти нехочу.дальше продовжувати їздити по тим самим діагностам і настройщиках сенсу небачу. чув про настройку розпредвалів,про клапан вентиляції картерних газів,все це звичайно цікаво,але чому тоді авто деколи добре їде і працює. добре було б знайти спеціаліста в західному регіоні,але й розгляну варіанти прокататись дальше. або хорошу консультацію на що звернути увагу самому.
 
нераз вже мені це рішали перенастройкою гбо,заміною лямбди,скиданням помилок,але все знову через деякий час повертається.
Вот и подтверждение набора коррекций,сброса их раз в месяц и карявой работы нештатного оборудования!!!
Можете не тратить средства. Штатная система управления ДВС не будет работать с вкаряченными "блоками" гбо!
 
пробував їздити більше місяця без гбо. нічого не міняється. на газу ще краще їде ніж на бензині.просто скиданням помилок нічого не міняється. пробував їздити з відключеними лямбда зондами довгий час також та сама фігня. після того як підключив і скинули помилки деякий час їхала нормально(приблизно 200км),потім знову погано,потім знову нормально. бувало таке що зовсім погано їхала що на газі що на бензині,проїхавши так близько 100км без зупинки сама почала їхати добре. тоді поїхав на діагностику-показало помилки по лямбдах(тому що вони вже 2 місяці як були відключені),підключили їх назад,поїхала краще і через приблизно 200км знову тупить.
 
якщо та гбо криво вкарячена то хто може її правильно вкарячити і правильно налаштувати?
 
компрессия? расход масла? если двигатель троит и проблемы с заводкой это нехорошо... м60 не капиталится(
 
компресії не міряв. масла від заміни до заміни не доливав.по щупу падоло пів рівня. якби не було компресії то вона б і не появилась сама по собі,адже деколи все нормально. і двигун змінени на свіжий з англійця 70 тис км назад. я схиляюсь до того що щось накосячили при заміні двигуна,щось накосячили при установці гбо,або вмирає якийсь датчик,але діагностика не показує.
 
тоже менял м60 и тоже из Англии) в гбо проблема похоже...
 
странно что на газу работает лучше чем на бензе,вот только что приехал,на хх на газу почти так как надо,а на бензе так себе. кажу,оно меняетса,раз нор,раз очень плохо. придется наверно смотреть те валы,кркг,менять все прокладки на впуске,чистить форсунки и тупо поменять все датчики на новые. вот только жаль денег если вдруг нечего не поменяется.хорошо было б найти причину так
 
Ты говоришь сбрасывал ошибки и втоже время говоришь ,что диагностика ничего не показывает . Давай разберемся ,если ошибки сбрасывают значит они есть ,если они есть то хоть напиши какие ошибки .
 
странно что на газу работает лучше чем на бензе,вот только что приехал,на хх на газу почти так как надо,а на бензе так себе. кажу,оно меняетса,раз нор,раз очень плохо. придется наверно смотреть те валы,кркг,менять все прокладки на впуске,чистить форсунки и тупо поменять все датчики на новые. вот только жаль денег если вдруг нечего не поменяется.хорошо было б найти причину так

Зачем менять все датчики и форсунки втупую, если осциллограф может дать 100% результат работоспособности того или иного датчика, форсунки ? Весь ваш кошмар заключается в том, что мягко говоря к дятлам ездили на диагностику. Но жизнь учит, проблема не решена. Ищите толкового диагноста, во Львове их есть пару человек - ТОЛКОВЫХ.
 
Ты говоришь сбрасывал ошибки и втоже время говоришь ,что диагностика ничего не показывает . Давай разберемся ,если ошибки сбрасывают значит они есть ,если они есть то хоть напиши какие ошибки .
помилки були по лямбдах,так як вони були відключені.інших помилок не було. колись також були помилки по лямбдах,коли вони виходили з ладу. міняли лямбди,скидали помилки і вона їхала деякий час( кілометрів 200),потім знову діагностика,знову лямбда,знову заміна,знову поїхала і так по колу. потім почав експерементувати,відключив лямбди,скинув клему на 15хв,і так їздив,вона і без лямбд тупила.потім їздив без гбо,один хрен не нормально. зараз їжджу з лямбдами і з гбо,деколи норм,деколи тупить.на бензі на холодно вопше каламбур і таке враження що бензин кудись дівається,хоча їжджу на газі.
 
Зачем менять все датчики и форсунки втупую, если осциллограф может дать 100% результат работоспособности того или иного датчика, форсунки ? Весь ваш кошмар заключается в том, что мягко говоря к дятлам ездили на диагностику. Но жизнь учит, проблема не решена. Ищите толкового диагноста, во Львове их есть пару человек - ТОЛКОВЫХ.
вот-вот осцилограф,я свому діагносту сто раз за нього говорив,він ігнорує. і вроді рахується толковим. до кого підїхати у львові,порадьте
 
вот-вот осцилограф,я свому діагносту сто раз за нього говорив,він ігнорує. і вроді рахується толковим. до кого підїхати у львові,порадьте

В личке ссылка.
 
помилки були по лямбдах,так як вони були відключені.інших помилок не було. колись також були помилки по лямбдах,коли вони виходили з ладу. міняли лямбди,скидали помилки і вона їхала деякий час( кілометрів 200),потім знову діагностика,знову лямбда,знову заміна,знову поїхала і так по колу. потім почав експерементувати,відключив лямбди,скинув клему на 15хв,і так їздив,вона і без лямбд тупила.потім їздив без гбо,один хрен не нормально. зараз їжджу з лямбдами і з гбо,деколи норм,деколи тупить.на бензі на холодно вопше каламбур і таке враження що бензин кудись дівається,хоча їжджу на газі.

была похожая ситуация , при работе на гбо одновременно с газом шёл впрыск топлива...т.е. едешь на газу , при этом стрелка бенза падает , а машина не едет...
перерыли всю проводку гбо, оказалось не было массы от кнопки переключения газ - бенз...
 
[QUOTEбыла похожая ситуация , при работе на гбо одновременно с газом шёл впрыск топлива...т.е. едешь на газу , при этом стрелка бенза падает , а машина не едет...
перерыли всю проводку гбо, оказалось не было массы от кнопки переключения газ - бенз...][/QUOTE]
а расход газа тоже был? на газ переключалось?
 
Может подсос воздуха где то?
 
діагностика. Треба дивитись не тільки помилки, а й робочі параметри.
 
діагностика. Треба дивитись не тільки помилки, а й робочі параметри.
так і робили. все показує що норм
 
[QUOTEбыла похожая ситуация , при работе на гбо одновременно с газом шёл впрыск топлива...т.е. едешь на газу , при этом стрелка бенза падает , а машина не едет...
перерыли всю проводку гбо, оказалось не было массы от кнопки переключения газ - бенз...]
а расход газа тоже был? на газ переключалось?[/QUOTE]

Да , переключалась на газ ... при работе на гбо одновременно с газом шёл впрыск топлива...
 
Back
Top