• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

лямбда зонди м60б30 достали

Я коли мав БМВ (Е38)на газу (купив таку),то у Львові об"їздив всіх газовщиків,байкарі ще ті.ГБО(4 покоління) і БМВ не сумісні. На Липинського є Газова заправка метановська.На її території є люди які займаються установкою ГБО.Власник і директор по сумісництву,також являється диллером BRC,та є власником гуртовні ГБО.Львівські газовщики в нього скуповуються.Він теж БМВіст,має Е65.Він Вам і про газ розповість і про все інше.Вони одні добились більш-менш нормальної роботи на газу.Довели ту криву до їдела.Іздили з пів дня в різних режимах з компами в авто.Всі інші газовщики у Львові :facepalm1:.Але газ і БМВ не сумісні,по крайній мірі 4 покоління.Мене особисто непокоїла робота на ХХ і катушки запалення які виходили з ладу через газ.Бо міг на бензині їздити і їздити,тільки покатався на газу,все 7 циліндрів залишилось.Три комплекти свічок не вирішили проблему.
Їдьте до них.Або викидайте той газ.
 
так у мене немає ніяк інших проблем крім лямбд. поки вони працюють,хх ідеально рівний,їде прекрасно,свічки,катушки все без проблем. криву чи пряму все мені довели до ідеалу вже давно. поїду до них запитаю що скажуть про лямбди,дякую. вже багато чув про те щоб викинув гбо,що лямбди летять через гбо.що гбо і бмв це брєд,але ще ніхто недав обгрунтування до своїх слів.
Ничего не предъявляй, просто езжай к другому, и ты увидишь, что можно еще и найти причину, а не просто менять лямбды как он тебе говорит. Удачи в поисках проблемы, и не забывай отписаться в теме когда решишь проблему, тебе не сложно, а кому то поможет!
їздив вже багато до кого,то їхній підхід до тої справи мені просто смішний в порівнянні з тим до кого зараз їжджу.
 
так у мене немає ніяк інших проблем крім лямбд. поки вони працюють,хх ідеально рівний,їде прекрасно,свічки,катушки все без проблем. криву чи пряму все мені довели до ідеалу вже давно
Как можно вывксти "идеальную кривую" если блок управления ГБО не подключен к лямбда-зондам? Установщики ГБО своим тонким обонянием оценивают качество смеси?
що гбо і бмв це брєд,але ще ніхто недав обгрунтування до своїх слів.

Вы думаете ради такого технического бреда как ГБО на бензиновом ДВС будут создавать поясняющие темы с частотой раз в неделю!?
Пошерстите форум и будете приятно удивлены какой полнотой технической информации он обладает! Особенно в двух пред идущих темах о ГБО!
 
їздив вже багато до кого,то їхній підхід до тої справи мені просто смішнй в порівнянні з тим до кого зараз їжджу.
Справа в тому, що більшість діагностів, розуміючи ситуацію з вкоряченим ГБО, просто не має бажання туди лізти ;)
 
лямбди підключені до блоку управління двигуном,а блок гбо в свою очерідь до блоку упр двигуном.
 
лямбди підключені до блоку управління двигуном,а блок гбо в свою очерідь до блоку упр двигуном.
Ух ты!!!!
И как же блок управления ГБО получает информацию о составе смеси?
 
И как же блок управления ГБО получает информацию о составе смеси?
а це вже потрібно газовщика запитатись) я кажу так як він мені пояснює. я так розумію поки сам нерозберусь з принципом роботи того всього,то проблему невирішу. гбо однозначно хочу залишити,принаймі доти доки незрозумію причини що саме воно заганяє ті лямбди,адже в багатьох людей стоїть і нелетять лямбди. а як може впливати на лямбди те що нема катів,або вони забиті?тому що я точно незнаю що там.
 
на сколько мне известно, то блок управления ГБО получает только сигнал от форсунок, а именно время их открытия, и умножая его на коэффициент выводит значения для времени открытия газовых форсунок. А вот ЭБУ двигателя - он да - он получает куда больше информации для анализа, по которой и выводит время открытия форсунок.
 
на сколько мне известно, то блок управления ГБО получает только сигнал от форсунок, а именно время их открытия, и умножая его на коэффициент выводит значения для времени открытия газовых форсунок.
Тогда описываемая установка ГБО управляет количеством газа исходя из "среднепотолочных" значений! Все расчеты и коррекции штатного ЭБУ(бензин) касаются физики смесеобразования только бензина и конкретного агрегата. Использовать виртуальный коэффициент для равнозначного преобразования времени впрыска газа не будет соответствовать реально необходимому его количеству. Физика распределения топливной смеси газа и бензина различна в корне!
Спасибо что Вы еще раз подтвердили НЕВОЗМОЖНОСТЬ КОРРЕКТНОЙ РАБОТЫ вкаряченного ГБО!!!
 
Тогда описываемая установка ГБО управляет количеством газа исходя из "среднепотолочных" значений! Все расчеты и коррекции штатного ЭБУ(бензин) касаются физики смесеобразования только бензина и конкретного агрегата. Использовать виртуальный коэффициент для равнозначного преобразования времени впрыска газа не будет соответствовать реально необходимому его количеству. Физика распределения топливной смеси газа и бензина различна в корне!
Спасибо что Вы еще раз подтвердили НЕВОЗМОЖНОСТЬ КОРРЕКТНОЙ РАБОТЫ вкаряченного ГБО!!!

Я тоді теж всіх газовщиків запитував,чим же керується ГБО.Тобто чому не беруться показники лямбд,розходоміра ну і всіх інших даних?Відповідь приблизно була слідуючою:"гбо бере дані з бензинової карти.А,ще стояв мапсенсор.Тоді у мене стояло 4 покоління з польськими мозгами.А щоб було керування так як на бензині,то потрібно було ставити інші "мозги" з керування по CAN шині.Якось так,наскільки пам"ятаю.І доказували мені що так їздять всі авто з 4 поколінням.
 
Бачили б ви Хорса в живу)) Він на справді зовсім інший, ніж може здатися на форумі. В житті він куди вередливіший))))))

Клім, старий, ти чудово знаєш як влаштовані сучасні системи впорску і добре знайомих з усіма тонкощами двигунів БМВ. От якби ти з оцим всім почав би ПРАВИЛЬНО ставити ГБО і правильно його налаштовував - ти б вже їздив як арабський шейх на золотій Е38)
Поміркуй над цим)
Бо зараз реально боязко до тебе заїжджати, побоюючись того, що тільки но відкрив ши капот ти відразу з-за пазухи дістанеш 20л каністру бензу і спалиш все нафіг))) а власника взагалі спалиш своїми 20ти поверховими закляттями, повними усіляких технічних термінів))
 
Бачили б ви Хорса в живу)) Він на справді зовсім інший, ніж може здатися на форумі. В житті він куди вередливіший))))))

Клім, старий, ти чудово знаєш як влаштовані сучасні системи впорску і добре знайомих з усіма тонкощами двигунів БМВ. От якби ти з оцим всім почав би ПРАВИЛЬНО ставити ГБО і правильно його налаштовував - ти б вже їздив як арабський шейх на золотій Е38)
Поміркуй над цим)
Бо зараз реально боязко до тебе заїжджати, побоюючись того, що тільки но відкрив ши капот ти відразу з-за пазухи дістанеш 20л каністру бензу і спалиш все нафіг))) а власника взагалі спалиш своїми 20ти поверховими закляттями, повними усіляких технічних термінів))

Ничего подобного, я приезжал к нему на своей 540 с газом, знаю что он против его, но опять таки мне мотор обслужили, и никто не облил его бензином и не спалил))
 
А гранату до кардана не прив'язував?
Дивно....
 
та вже стає трохи ясніше,але все ж таки чому лямбди виходять з строю,розумію чому помилки показує,але після стирання помилок мало б дальше все працювати
 
є припущення що лямди горять через те що на них попадає вода в дощову погоду,не в розєм а на корпус,типу різко її охолоджуючи,що скажете?
 
Так вода у всех попадает,не будет это причиной выхода зондов из строя.Вот масло,тосол и неправильная смесь вполне может выводить из строя сам чувствительный элемент зонда.
 
простите что влез!
м50б20 на боше,проблема такая-же,горит лямбда,смесь нормальная,мотор газ не видел...
с нового года 2е с Ваза,за вчера и седня заменители под оригинал....распилили-лопнут стержень...
 
А катализатор не оплавлен?
 
ГБО врезается только в цепь сигналов форсунок, и есть еще 2 провода, один к сигналу тахометра, второй (не обязательно) к сигналу лямбды. Блок управления ГБО ничего не корректирует, а только копирует показатели бензинового блока. Как работают бензиновые форсунки, так будут и газовые.
 
наш вопрос за ночь решился....вода в трубах!!!
ЛЯМБДА сгорала от попадания воды и было замкнуто реле подогрева!!!
 
И ни какого вреда от ГБО...))) Уважаемые противники альтернативных видов топлива)))
 
хто що скаже на рахунок варіатора кута випередження запалювання?
 
хто що скаже на рахунок варіатора кута випередження запалювання?

У меня нету, но говорят полезная вещь.
 
та по описанню ніби дійсно потрібна штука. так як швидкість горіння газу повільніша ніж бензини і він догоряє у випускному колекторі,що в свою чергу може призводити до перегріву і виходу з ладу лямбди
 
друже підїдь до андрія на краківському 0976727000
мав колись також проблеми з газом... ніхто не зміг допомогти.... кожен говорив різну бжицю ,від "то так має бути" до "мотору тапки"

заїхав 10хв оглядин і кореткировки і знайшли причину... удачі!
 
Та не, если не правильно отрегулированы газовые форсунки (время, на которое открывается форсунка) могут пригореть выпускные клапана. Но не лямбда. Раньше зажигание нужно чтоб не было потери мощности на газу и соответственно меньше хавала.
 
та я блін незнаю просто навсього що йому казати) гбо працює супер,їде чудово поки працюють лямбди. попробую подзвонити до нього,що він скаже. дякую!
 
Та не, если не правильно отрегулированы газовые форсунки (время, на которое открывается форсунка) могут пригореть выпускные клапана. Но не лямбда. Раньше зажигание нужно чтоб не было потери мощности на газу и соответственно меньше хавала.
так вони відкриваються,на скільки я зрозумів в той же момент в який повинні відкриватись і бензинові,так як регулює це блок упр. двигуном. до лапанів недивився ніхто,потужності вистачає на газу.
 
сьогодні дивився до вихлопної системи,каталізатори вирізані. можливо це має якийсь вплив на роботу зондів? можливо варто поставити полумягасники?
 
Back
Top