Не секрет ,що всі маховики на наших е 32 ушатані і тарахкочуть на холостих обертах.
Так само не новина ,що комплект зчеплення (диск+корзина) на одномас м30 ,дорожче ніж комплект на двомасовий маховик.А ще треба знайти сам одномас маховик.
Я спочатку перепробував декілька б/у двомасових маховиків - були всі однакові на холодному ще так сяк , прогрієш і знову цей шум на холостих.А також коли глушиш.
Хоча мій оригінальний маховик крім шуму нічим поганим не відрізнявся -крутився собі ...
потім мені друг(сцуко) підсунув одномасовий маховик від БМВ е28 м30 + диск від газелі
Такий калхоз замучив мене ривками і смиканням , особливо в пробках при рушанні з місця.В основному тому що газовський диск (навіть коли новий) тонкіший-8мм.
тому:
залишаємо одномасовий маховик БМВ м30 (е 28 е 23)
а далі так:
підшипник -400грн
диск італія 1100 грн (товщина 10мм),якщо по феншую тоді - диск Сакс 3500грн+
корзина на одномас е28 -приблизно 2800-3100грн.
http://[url=http://picua.org/][/URL]
Поки що все гуд,знову спостерігаю здивовані очі сусідів по трафіку під час спроби взути мене на світлофорі
пс.В чому різниця між двохмасовим маховиком і новим зчпленням +одномас???
- в комфорті , навіть зараз коли втикнути за надто високу передачу для кокретних умов, та надавити на педальку газу-відчувається характерний , але не гучний шум трансмісії(КПП)
подібний до того , як ви деколи чуєте у інших водятлів, коли ті продовжують їхати на 3 передачі після зупинки на зебрі.
На демпферному маховику в такому випадку шумів трансмісії не було , взагалі.Не дарма їх ставили.
Просто тиснеш педальку а воно не їде ,але "мовчки" .
В загальному задоволений,зараз на холостих , та коли глушиш двигун нічого, не тарахтить.Крутиться суб'єктивно трохи активніше.
ППС. а взагалі то на моїй машині колись автомат стояв(зняли до мене) Думука що колись він туди ще повернеться, поки що не полишила мене.
Так само не новина ,що комплект зчеплення (диск+корзина) на одномас м30 ,дорожче ніж комплект на двомасовий маховик.А ще треба знайти сам одномас маховик.
Я спочатку перепробував декілька б/у двомасових маховиків - були всі однакові на холодному ще так сяк , прогрієш і знову цей шум на холостих.А також коли глушиш.
Хоча мій оригінальний маховик крім шуму нічим поганим не відрізнявся -крутився собі ...
потім мені друг(сцуко) підсунув одномасовий маховик від БМВ е28 м30 + диск від газелі
Такий калхоз замучив мене ривками і смиканням , особливо в пробках при рушанні з місця.В основному тому що газовський диск (навіть коли новий) тонкіший-8мм.
тому:
залишаємо одномасовий маховик БМВ м30 (е 28 е 23)
а далі так:
підшипник -400грн
диск італія 1100 грн (товщина 10мм),якщо по феншую тоді - диск Сакс 3500грн+
корзина на одномас е28 -приблизно 2800-3100грн.
http://[url=http://picua.org/][/URL]
Поки що все гуд,знову спостерігаю здивовані очі сусідів по трафіку під час спроби взути мене на світлофорі
пс.В чому різниця між двохмасовим маховиком і новим зчпленням +одномас???
- в комфорті , навіть зараз коли втикнути за надто високу передачу для кокретних умов, та надавити на педальку газу-відчувається характерний , але не гучний шум трансмісії(КПП)
подібний до того , як ви деколи чуєте у інших водятлів, коли ті продовжують їхати на 3 передачі після зупинки на зебрі.
На демпферному маховику в такому випадку шумів трансмісії не було , взагалі.Не дарма їх ставили.
Просто тиснеш педальку а воно не їде ,але "мовчки" .
В загальному задоволений,зараз на холостих , та коли глушиш двигун нічого, не тарахтить.Крутиться суб'єктивно трохи активніше.
ППС. а взагалі то на моїй машині колись автомат стояв(зняли до мене) Думука що колись він туди ще повернеться, поки що не полишила мене.