• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

непрацюють есп,люк,дворніки. трісла трубка що іде до бака

bike777

Пользователь
Joined
Aug 23, 2012
Messages
355
Age
38
Город
Львов
знімав сидушки,весь ковйор,боровся з корозією два тижня. нічого ніде незамикало,акум постійно був відключений. десь на середині ремонту,перевіряв,все працювало добре,тільки водійський склопідйомник підклинював і садив акумулятор.сьогодні приступив до зборки салону,а тут такий сюрприз-склопідйомники непрацюють,реле не щолкають,електролюк непрацює і дворніки працюють тільки на максимальній швидкості.всі запобіжники візуально перевірив-неперегорівші. дроти ніде непорвав.нерозумію в чому може бути причина,неохота їхати до електриків то ще й з відкритими вікнами і люком. крім того всього задній правий центральний замок закрився і невідкривається,а передній пасажирський незакривається. шо за хрень,може хто підкаже,точно якась мєлоч,но де. авто е34,91рв м50б25
 
Last edited:
Смотрите блоки под задней сидушкой, слева.Один комфорта,второй релейный, они и управляют всем по салону.Там и предохранители.
 
предохранітілі всі цілі.решта незнаю що там дивитись,перед розборкою все працювало,проводки невідєднував,вроді все як було і непрацює. дворніки працюють на максимумі,якщо одне жовте реле з під сидушки витягнути то взагалі непрацюють.
 
Под задним сиденьем слева (под ковром) есть много клёпаных соединений . Явно одно из них сгнило .
На всякий случай проверь 80А предохранитель возле аккума
 
новий глюк.при включеному запалюванні,чи то при заведеній машині,точно не зауважив,починають постійно маслати дворніки,при чому працюють всі режими,але не виключаються.виймаю реле жовте під задньою сидушкою дворніки виключаються. і акумулятор щось розряджає,якщо клему не знімати. 80амперний предохранітіль перевірю,але щось сумніваюсь,дворніки то працюють,хоч не так, як треба.
 
доречі,може хто знає хорошо електрика по бмв у львові,так щоб скоро і впевнено знайшов причину поломки і зремонтував.
 
А чем с корозией боролся? Если преобразователем ржавчины, то и изоляцию где-то поборол.
 
нічого з ізоляцією незробив,ніде дроти негоріли,ніде неперерізав. можливий варіант що десь обірвав,бо дуже багато крутив тим блоком що зліва під зад.сидушкою і взагалі багато проводку піднімав,відсував,але блін ніде неможу знайти ні обриву,ні ін зовнішніх ознак поломки.завтра попробую попасти до найближчих,більш-менш знайомих електриків,якщо нерозберуться,тоді буду дзвонити до Юри на наукову,кажуть у львові дуже толковий електрик по бмв. самому там розібратись напевно нереально,намутили там німці явно в перебор,як подивився схему проводки,був в шоці,чому так складно,два сраних склопідйомника а працюють через надцять реле і кілометр дротів
 
блын,наробив я собі проблем тою боротьбою з корозією. щойно замітив,що трубка що йде добака,іде три трубки,трісла середня. вона суха,з неї нічого некапає,нетече,пробував на заведеному моторі,також нічого з неї не іде. правда,пробував відстежити куди вона іде,ніби до паливного фільтра,іде по ланжерону і дальше під корпусом воздушного фільтра ховається,получається дійсно до паливного фільтра,то чому з неї нічого нетече. хто знає,що то за трубка,може то якась воздушна,вентиляційна. можна їхати до першого підйомника,а то на ямі незручно буде її міняти
 
это трубка вентиляции топливного бака.
 
дякую.так і думав.треба тепер підібрати від чогось таку довгу трубку.
 
вирішив сьогодні проблему з електрикою,виявилось непонятно яким чином з блоку,що під задньою сидушкою пропав один запобіжник,запобіжник поставили і все запрацювало.
 
Back
Top