• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

питання знавцям м60 мотора.

  • Автор теми Автор теми bike777
  • Дата створення Дата створення

bike777

Пользователь
Реєстрація
23.08.2012
Повідомлення
355
Вік
39
Город
Львов
почав боротись з проблемою фурчання працюючого мотора,ніби пробивало гази з під прокладки колектора. почав добиратись до колекторів і виявив що фурчить не з під прокладки,а з якогось отвору в головці,коли пальцем легко прикрити цей отвір,фурчати перестає.двигун у мене переставили з е38. на старому рідному двигуні цей отвір заглушений заводською пробкою і має чуть інший вигляд. питання-що робити з тим отвором,виточувати заглушку і заглушувати,чи можливо в м60 з е38 там щось підєднюється. двигун м60б30.Переглянути вкладення 390669
Переглянути вкладення 390670 Переглянути вкладення 390671
 
Останнє редагування:
Останнє редагування:
дякую,що так швидко відгукнулись,то вже завтра буду на ходу.
 
а може краще знайти цю трубку і встановити так як має бути? а то мене лякають,що можуть бути проблеми якщо заглушити,якщо в старому мому моторі заглушено з заводу то можливо там десь в іншому місці виведена та трубка. я так розумію то типу вентиляція головок,ну а як вона буде проходити якщо заглушити? чи я щось нерозумію?
 
Назад
Зверху