• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

проблема с ваносом

И снова никакой конкретики... Кто может сделать диагностику стука и выполнить работы по замене того,что нужно???
 
А Вы к комуто обращались?
 
А Вы к комуто обращались?
К тому,кто в теме и дает здесь свои пояснения/советы/комментарии:)
 
Врядли конкретика будет озвучена на сайте ...
 
Врядли конкретика будет озвучена на сайте ...
Что корпоративная этика??? Хоть напишите - "Я могу продиагностировать,выявить проблему и сделать..." Можно,даже, в личку,если большой секрет:dirol:
 
Что корпоративная этика??? Хоть напишите - "Я могу продиагностировать,выявить проблему и сделать..." Можно,даже, в личку,если большой секрет:dirol:
Рома,я менял ваносы в Запорожье как то,поскольку в Кривом никто не хотел браться за это дело.Телефон дам,если нужно.
 
Рома,я менял ваносы в Запорожье как то,поскольку в Кривом никто не хотел браться за это дело.Телефон дам,если нужно.
Ок:)
 
Це вже освоєно.Ремкомплекти коштують 70у.е. на 2 ваноса з пересилкою.При наявності тих крючків шо є на фото вони міняються хвилин за 20.Але це не саме тяжке.Весь нюанс в тому,що там іще при вироботці метала треба робити гальваніку і повторно їх балансувати(це робилось на заводі в Білорусії в Могильові,вони мають опит подібних робіт).
В Могильві є один фанат бмв.Звати його Костя.Оці ремкомплекти америкоси зробили благодаря і йому.Він їх підбив на це і участвовав в тестах.Він навіть найшов фірму яка робить ваноси,але вони відказались окремо продавати ремкомплекти.Оці всі роботи по заміні були проведено в нього.
Роботи рівно на один день,разом з гальванікою.Бюджет робіт 190у.е.
Глобально,були зняті клапанні кришки,злитий тосол,і дві маленьких кришки перед распредвалами.Всяку мелоч описувати не буду.Но якщо кому треба то опишу.
Машина ожила,розхід зменшився на літр півтора точно.А головне ТИШИНА.
Спецінструмент підходить від м62 безваносного.Інкрементні кольца за допомогою двох нехитрих болтів з проточкою,можна виставити точніше ніж оригінальнимиприспособами.
За одно зробив гальваніку ще на одному комплекті(брав з собою так на всякий випадок).
Можу дати розміри любих приспособів.Хотя приспособи для фіксації распредвалів краще мати оригінальні.
 
Last edited:
Робіть,не пожалієте!!!!!!!!!!!!Це все можна зробити самому.Головне найти гальваніку.Хоча якщо навіть просто поміняти те що дається в ремкомплекці,грохот пропаде.В ваносі резинове уплотнітельно кольцо,те що показане на фото вище,дубіє і стає як пластмасса і не тримає тиску масла,через що і виникає цей грохот.
 
Last edited:
Інкрементні кольца за допомогою двох нехитрих болтів з проточкою,можна виставити точніше ніж оригінальнимиприспособами.
Это круто , респект мастеру !
 
так на м62ту еще нет ремкомплектов!
 
Согласен. Я свой тоже перебрал и установил без проблем. Работает норм))
 
http://www.bmwclub.ru/vb/showthread.php?t=551475
Вот ссылка на рус форум. Не реклама и т.д., просто для информации... Думаю речь идет про этого Белоруса.

еще вопрос, кто то общался с этим товарищем? http://www.bmwclub.ua/threads/13913-Реставрация-и-ремонт-ваносов-BMW-с-двигателем-M62

Может попробовать?:unknw: Говорит есть 4 шт отреставрированы. Плохо, что находиться он в Чернигове...
 
Back
Top