• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E38 ] 5 НР-24 падає в аварію.

  • Автор теми Автор теми mvibmw
  • Дата створення Дата створення

mvibmw

Пользователь
Реєстрація
22.11.2011
Повідомлення
4,116
Вік
45
Город
Червоноград
Почалось все з настанням холодів.ще до морозів.Коли рано влючаю запалення коробка зразу переходить в аварійний режим.виключаю - влючаю запалення,все нормально.Заводжу може знову перейти в аварію,а може і ні.Якщо наприклад перейшла,глушу,тут заводжу все нормально.Включаю "R" або"D",індикаці АКП на щитку приборів на секунду -дві показує "S" і цифри одночасно,а потіп висвічує те що включив .В їзді (в режимі D) все нормально.І чим більший мороз тим гірше.Наприклад при температурі "+" 3-5 взагалі може бути все нормально.Тільки в районі нуля і менше,частіше.Така проблема була і на попередній АКП минулої зими (правда не так глобально,дуже рідко).Восени я її замінив.Давніше робив діагностику,наскільки пам"ятаю помилка була зв"язана з з якимсь кінцевиком.Мене цікавить слідуюче,проблема в коробці чи може бути зв"язана з селектором переключення АКП.
Дякую.
 
была подобная проблемма на 5нр18 связана бала с умирающим аккомулятором. ей питание не хватает и сваливалась в аварийный режим.
 
была подобная проблемма на 5нр18 связана бала с умирающим аккомулятором. ей питание не хватает и сваливалась в аварийный режим.

цей варіант перевірений був зразу.Ще варіанти будуть?Особливо цікавлять варіанти не з АКП (якщо вони звичайно існують).
 
Почалось все з настанням холодів.ще до морозів.Коли рано влючаю запалення коробка зразу переходить в аварійний режим.виключаю - влючаю запалення,все нормально.Заводжу може знову перейти в аварію,а може і ні.Якщо наприклад перейшла,глушу,тут заводжу все нормально.Включаю "R" або"D",індикаці АКП на щитку приборів на секунду -дві показує "S" і цифри одночасно,а потіп висвічує те що включив .В їзді (в режимі D) все нормально.І чим більший мороз тим гірше.Наприклад при температурі "+" 3-5 взагалі може бути все нормально.Тільки в районі нуля і менше,частіше.Така проблема була і на попередній АКП минулої зими (правда не так глобально,дуже рідко).Восени я її замінив.Давніше робив діагностику,наскільки пам"ятаю помилка була зв"язана з з якимсь кінцевиком.Мене цікавить слідуюче,проблема в коробці чи може бути зв"язана з селектором переключення АКП.
Дякую.
Я не гуру в коробках BMW = но такое поведение 99% больщинства авто= ошибка селектора (контакты-окислы-влага) ... есно если видит вместо P - D = при включений зажигания = аварийный режим, больщинство производителей еще и стартер блокируют схематикой при таких казусах ...

Я бы снял селектор и перебрал его с чисткой-мойкой чистым спиртом всего и вся ....
 
Давніше робив діагностику,наскільки пам"ятаю помилка була зв"язана з з якимсь кінцевиком.Мене цікавить слідуюче,проблема в коробці чи може бути зв"язана з селектором переключення АКП.

Вы ленитесь сделать диагностику и нормально описать ее результаты. А с такими исходными данными можно долго тыкать пальцем по всей машине.
 
Вы ленитесь сделать диагностику и нормально описать ее результаты. А с такими исходными данными можно долго тыкать пальцем по всей машине.

Абсолютно не лінюсь.На наступному тижні цим займусь.Постійні поїздки.Хотів почути якісь варіанти,на що звернути увагу.А особливо варіанти не пов"язані з самою АКП,якщо звичайно таке можливо.Бо проблема та сама вже на другій коробці.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху