[ E60/61/64 ] 530 i 2004 р.в. [Київ] - мій першій сталево-алюмінієвий кінь.

Хто знає - кондіціонер працює лише при увімкненому двигуні чи може працювати від аккумулятора???

Гі! Я думав, що "задні протитуманні фонарі" - то ті вузьки полоски знизу, а то виявляється просто світовідбивачі. А "задні протитуманні фонарі" - то просто габаріти більш ярко світяться....
 
Хто знає - кондіціонер працює лише при увімкненому двигуні чи може працювати від аккумулятора???

ну компрессор кондиционера никак не сможет работать от аккумулятора :)

при выключенном двигателе может крутиться только вентилятор салона.
 
Last edited:
ну компрессор кондиционера никак не сможет работать от аккумулятора :)

при выключенном двигателе может крутится только вентилятор салона.

ага, ясно, "показалося" :heat:
 
таке питання - сьогодні досліджував багажника, вийняв докатку
в пенопластовій вставці під докаткою знайшов жгут проводів та два електронних пристрої - один чорного кольору, ближче до бампера, другий - білого (вже був трохи замазаний чи то смазкою, чи то мастилом), ближче до салона.

Що вона таке??? Сігналка? Блок запобіжників? Головний комп"ютер???
 
Это бомба не трожь ее :biggrin:
 
Толик, это твое первое авто?!
 
Толик, это твое первое авто?!

Угум.
Користуючись нагодою, доповідаю - наші люди є і в Каліфорнії, серед європейських машин БМВ чи не лідер. Багато Е60 та Е90. Бачили Е34...

Ну взагалі лідери японці та американськи монстри, босить багато кореяк тіпу Сонати-Оптіми
 
Фух, почав нарешті потроху їздити.
Якось іздох кондіционер - чи то фреон витік, чи то той датчик нарешті накернувся.
Ну, може на наступному тижні потроху почну "доводити до ладу".

Розхід. В змішаному режимі на вихідніх - 10,5 - що добре.
По дорозі на роботу - виїхав зі стоянки, постояв в тянучці - 39 (!!!)
Доїхав до роботи - 16 :cray:
Покрутилися в районі м. Дружби Народів - 18

Подивлюся, що буде, як доїду додому...

Одне радує - відстань до роботи невелика.... десь до 1000 грн. на пальне в місяць - не смертельно :biggrin: Може, якщо трохи раніше просинатися, то розхід впаде десь до 11-12....

Але в цілому відчуття - СУПЕР, динаміка, шумка, керованість, гальма, салон!!! :)
 
Last edited:
Ну-с, схоже попав...
Коли різко газанув, видало помилку по коробці.
Зараз її прочитали - проскользує між 4-ю та 5-ю передачами.

Я зібрався міняти мастило, то мене поставили перед фактом - після заміни мастила коробка може вимагати ремонту, 2-3 штукі зелених....
Отакий попадос....

На одне сподіваюсь - помилка була лише один раз....
 
2-3уе на ремонт коробки? Как-то дофига....
 
2-3уе на ремонт коробки? Как-то дофига....

Смотря кто и где будет делать.
На Баварии из оборотного фонда тыщ 6-7 могут зарядить))
 
2-3уе на ремонт коробки? Как-то дофига....

якщо знаєте, де можна зробити дешевше - буду дуже вдячний!!!

проблема - один раз "сковзило" при перемиканні з четвертої на п"яту....
 
Смотря кто и где будет делать.
На Баварии из оборотного фонда тыщ 6-7 могут зарядить))

я роблю не на Баварії :)
але де можна в Києві зремонтувати дешевше?????
 
2-3уе на ремонт коробки? Как-то дофига....

Поxоду Толика будут любить на сервисе...
 
З коробкою поки що обійшлося, ніби їздить кінь.
Можливо, помилку спричинив "рухливий" двигун на розірваних "подушках".....
 
Капець...
Двигун бо-бо.

Заводжу сьогодні (на вихідних не їздив), наче стукнуло... ну, ніби ніяких наслідків, прогрівся, почистився.
Потім вимикаю двигун, заливаю незамерзайку.
Заводжу - одразу паленим в салоні завоняло, густий білий дим з вихлопухи + наче іноді такі жовто-бурі димні шлєйфи.
Вимкнув двигун, заводжу знову. Диму поменшало, але, коли оберти падають з 1100 до 800, двигун починає стукати...

Завтра везу на евакуаторі до ветеринарів

:( :cray:
 
Печально, толком и поездить не успел:(
 
Комп"ютер помилок не видав.
Попередня версія - клапан вентиляції картерних газів...


Ну, так і є.
Хвороба коротких пробігів. В морозець накопилася вода, замерзла та потім, як заводився, розірвало клапан вентиляції картерних газів.
Ну-с, зробили разом з трубками. Також поміняли ДІСА, свічи, почистили форсунки, лампочку правих передніх габаритів ("очі"), що періодично тухнула, також....

В планах ремонт коробки!!!
 
Last edited:
Так, кому цікаво.
Майстер погоняв моєго коня, перевірив на комп"ютері - помилок по коробці не виникло, можливо допомагла заміна мастила. Мабудь, скоро ще раз поміняю, для посилення ефекту. Хоча гідротрансформатор, судячи зі всього, вже потроху здає - є ривки при перемикання, ледь помітні, але....

Так що поки що можна їздити...

Тепер прікол з розряду "Україна - велике село".

Як я знайшов майстра по коробкам.
Перебуваючи в рідній Полтаві, розговорився з колегою (умовне ім"я - Саша з Полтави), розповів про можливий ремонт коробки. Він дав телефон свого друга в Києві, який має свій автосалон та крутиться в цих колах, то може допомогти. Друг - також Саша, але вже з Києва.
Дзвоню йому, він дає номер Сергій.
Дзвоню Сергію, він дає номер Ігоря (власне, і є майстер по АКПП, Краснова 27, на правах реклами).

Заценіть ланцюжок:
Саша з Полтави - Саша з Києва - Сергій - Ігор.

Але, виявляється, що Ігор дуже добре знає хлопців з Касіяна 1, в яких я ремонтуюся, причому моторист Саша є другом мого друга та товариша з роботи.

От так, всі дороги ведуть на Краснова 27!!!
 
Я дико извиняюсь, но простыня необходимых ремонтов-работ по свежекупленной машине впечатлила.
Как и обижания на определение "корчик"
Я считаю, что если за машиной смотрели, то нет необходимости менять все жидкости.
Не слежу за ценообразованиями на подобное авто, но по логике вещей полгода назад 21шт. за подобное состояние
по идее была золотой медалью.
 
1) Блін, ніби почала хавати мастило... неприємно... сьогодні вперше півлітри долив...
Ну, спочатку після заміни КВКГ з трубками трохи рівень впав, але я то подумав, що то нормально, що то при ремонті трохи вилилося. Я не одразу після ремонту рівень перевіряв (якщо пам"ять не зраджує, то десь 200-220 км. тому), але десь на півлітри було менше, ніж максимум.
Сьогодні перевірив - оппа, вже середина щупа, тобто вже 0.75 до максмуму (між мін та макс в мене півтора літра на щупі), причому перед цим я перевіряв рівень мастила не так давно, десь 220 км. тому... Тобто маємо літру на тищу км, а то й більше.... :(
Ну, запишу покази одометра, приблизно запам"ятав рівень мастила, буду контролювати....

Зазначу, що після купівлі, навіть враховуючи дві поїздки на дальняк, рівень мастила не змінювався!!!!

2) Хто знає - фари омиваються лише в русі??? Сьогодні на стоянці залив омивач та вирішив перевірити та промити вікна - на вікно набризкало, але фари лишилися сухими та брудними... якщо знов "попав" на насос, то це неприємно......
 
Last edited:
2) Хто знає - фари омиваються лише в русі??? Сьогодні на стоянці залив омивач та вирішив перевірити та промити вікна - на вікно набризкало, але фари лишилися сухими та брудними... якщо знов "попав" на насос, то це неприємно......

http://tis.bmwcats.com/doc1088429/
Система омывателей фар (SA 502)

При включенном ближнем свете при каждом 10-ом цикле омывания лобового стекла осуществляется также очистка фар.

После включения зажигания и ближнего света:

Фары очищаются при 1-ом цикле омывания лобового стекла.

Цикл омывания:

0,7 секунды ВКЛ.
1,3 секунды ВЫКЛ.
0,7 секунды ВКЛ.
После омывания фар следующий цикл может быть выполнен только через 10 минут (блокировка повтора).
 
http://tis.bmwcats.com/doc1088429/
После включения зажигания и ближнего света:

Тьху, мабудь світло було вимкнено!!! :heat::punish:

Дякую, хоча б одна проблема пішла...

А то, не дай боже, доведеться родину "евакуйовувати", а в машині фари не миються....
 
Пипец, напарили тебе конечно унылое г...о а не машину. По моему было проще добавить пару т.$ и взять норм машину без замен мотров и не с таким пробегом.
 
Back
Top