• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] 530d e39, пропала тяга на низах та проблема з ЕБУ

vlad_e39

Пользователь
Joined
Sep 17, 2014
Messages
211
Город
Киев
Доброго всім часу доби.
Заїхав на станцію замінити масло в коробці. (АКПП) мотор від механіки без заслонок, ЄГР заглушений механічно.
Був під машиною та побачив тіч на головці - виявилось тече з форсунки, зламалась шпилька.
Шпильки замінили. 1 Тис назад заміна 6 форсунок.
1. Після заміни форсунок не пройшла ще адаптація - жрала 10-13л, але динаміка стала набагато краще, було все супер.
Після заміни шпильок перестала їхати на низах взагалі ! Динаміка + 2 сек точно. До 20-40 взагалі не їде! Потім починається норм буст. І ще на першій передачі тупить динаміка. З другої стає жвавішию. Але є одне НО: був знятий аккум більше двох діб.
- думаю на те, що збились настройки ЕБУ та/або коробки.
Хто що скаже? Що може бути, куди подивитись?

2. Неможливо підключитися до ЕБУ.
Через що пробували - зараз не скажу, бо не знаю .
 
Динаміка стала гіршою за ті часи, коли в мене стояли мертві форсунки.
До "заміни масла в коробці" машина шкварила дуже добре.

Ще був такий випадок: одного вечора коли я агресивніше проїхав км 200км по місту в спорт режимі - вона раптово почала шкварити як ненормальна. При тому, що переключив вже на "драйв". Потім знову стала просто шкварити наступного дня.
 
0-40 їде секунд за 4,5. Да і взагалі момент впав
 
Повільно дуже розкручується. Може щось при зборі упустили? Знімалось все до клапанної кришки
 
надо смотреть инпой,так не поймем
 
Вы просто заменили форсунки и все ??? :shok:
А эта процедура после замены ?????
DDE 4 В случае замены более двух форсунок, нужно выполнить "Коррекцию поля характеристик форсунок":

- Подключить DIS-тестер.

- Идентифицировать автомобиль.

- Выбрать "Выбор функции".

- Выбрать "Дополнительные функции".
 
1. Завтра постараюсь підключитись. До цього через сканер писало помилку(
Щось із проводкою мб

2. Так, замінили форсунки, турбіни поставили після реставрації і програмно нічого не робилось.
Мозок адаптивний для форсунок, я думав.
Але після заміни все було добре, окрім підвищення розходу до 11-12л при помірній їзді.
Проблєма стала після заміни шпильок, коли мотор зверху розбирався.

Завтра попрошу елекриків зкинути корекцію форсунок.

Сьогодні взагалі не завелась. -7 було, прогрівав свічами разів 5, стартер крутить, але не береться мотор. Так було хвилин 5 (знову прогрівав, заводив), так і не завівся і сів аккум.
 
ЕБУ не читається. Помилки читаються. Проблема з проводкою десь.

Проблема вирішилась, але залишилось більше питань.
Діагноз - приречили вакумний клапан турбіни. Турбіна не крутилась. До цього перевірили всі патрубки - все ОК. Поставили клапан з іншої машини - нічого не працює. Поїхали на Розборка до Володі - теж саме.
Приїхали на станцію, почистили помилки, і просто зняли мозок та поставили назад і вуаля - завелась і турбіна працює)

Всіх зі святами!
 
П.с. Діагнос був помилковий. Поставили назад мій клапан
 
привіт! з машиною все супер! Дякую ValeriyE60, він порекомендував Павла на Новомостиціькій.
Почитали, скинули корекцію форсунок, програмно видалили ЄГР та перепрошили машину.
Тепер дуже добре їде. Збільшилась тяга з низів.
Розхід змінився тільки якщо навалювати - то можна до 13-14л/100км дійти.
По місту - 10..10,5. (трішки піднявся)
По трасі 6. ( не змінився)
Помилок по мотору нема, лише доп вентилятор (відключений)
По коробці також нема.


Проблема яка була із клапаном скоріше із-за морозів чи вологості.
Бо дуже цікаво вона пройшла)
 
Дайте и мне, пожалуйста, Павла контакт.
 
привіт! з машиною все супер! Дякую ValeriyE60, він порекомендував Павла на Новомостиціькій.
Почитали, скинули корекцію форсунок, програмно видалили ЄГР та перепрошили машину.
Тепер дуже добре їде. Збільшилась тяга з низів.
Розхід змінився тільки якщо навалювати - то можна до 13-14л/100км дійти.
По місту - 10..10,5. (трішки піднявся)
По трасі 6. ( не змінився)
Помилок по мотору нема, лише доп вентилятор (відключений)
По коробці також нема.


Проблема яка була із клапаном скоріше із-за морозів чи вологості.
Бо дуже цікаво вона пройшла)

А сколько с вас взяли за такую работу ?
 
Back
Top