Доброго всім часу доби.
Заїхав на станцію замінити масло в коробці. (АКПП) мотор від механіки без заслонок, ЄГР заглушений механічно.
Був під машиною та побачив тіч на головці - виявилось тече з форсунки, зламалась шпилька.
Шпильки замінили. 1 Тис назад заміна 6 форсунок.
1. Після заміни форсунок не пройшла ще адаптація - жрала 10-13л, але динаміка стала набагато краще, було все супер.
Після заміни шпильок перестала їхати на низах взагалі ! Динаміка + 2 сек точно. До 20-40 взагалі не їде! Потім починається норм буст. І ще на першій передачі тупить динаміка. З другої стає жвавішию. Але є одне НО: був знятий аккум більше двох діб.
- думаю на те, що збились настройки ЕБУ та/або коробки.
Хто що скаже? Що може бути, куди подивитись?
2. Неможливо підключитися до ЕБУ.
Через що пробували - зараз не скажу, бо не знаю .
Заїхав на станцію замінити масло в коробці. (АКПП) мотор від механіки без заслонок, ЄГР заглушений механічно.
Був під машиною та побачив тіч на головці - виявилось тече з форсунки, зламалась шпилька.
Шпильки замінили. 1 Тис назад заміна 6 форсунок.
1. Після заміни форсунок не пройшла ще адаптація - жрала 10-13л, але динаміка стала набагато краще, було все супер.
Після заміни шпильок перестала їхати на низах взагалі ! Динаміка + 2 сек точно. До 20-40 взагалі не їде! Потім починається норм буст. І ще на першій передачі тупить динаміка. З другої стає жвавішию. Але є одне НО: був знятий аккум більше двох діб.
- думаю на те, що збились настройки ЕБУ та/або коробки.
Хто що скаже? Що може бути, куди подивитись?
2. Неможливо підключитися до ЕБУ.
Через що пробували - зараз не скажу, бо не знаю .