BMW 728i E23 з Мукачева

  • Автор теми Автор теми Myrik86
  • Дата створення Дата створення

Myrik86

Пользователь
Реєстрація
11.11.2014
Повідомлення
27
Город
Мукачево
Добрий день всім форумчанам . Звати мене Володимир , проживаю в мальовничому місті Мукачево в Закарпатті . Прошу прийняти в клуб і допомогти порадами і інформацією .... :)
Почну із початку :
Вже більше року , з моменту завершення ремонта в квартирі , мене не покидала ідея про купівлю автомобіля "вихідного" дня , чи так скажем "для душі" . Щоб можна було і прокататись з задоволенням і час провести в гаражі .... Навіщо таке авто , може хтось мене запитає .... Можу назвати свої причини :
1. Щоб купити щось краще чим моя теперішня Октавія А5 , мені треба мінімум 5-6 тис у.е . І я не впевнений , що то авто буде задовільняти мене більше по практичності , економічності , якості , чим моє теперішнє .
2 . Коли я міняв автомобілі , то склалась така тенденція , що я купував спочатку краще авто , а потім неспіша продавав своє ... тим самим завжди залишався "на колесах" . Інколи підмінним автомобілем було авто сестри , яке стояло в мене , бо вона не мала навиків водіння ще . Але зараз ситуація інша . Сестра іздить , жінка іздить - не має в кого позичити авто .... :D
3. Щоб стати на якийсь плановий чи не плановий ремонт , встановлення обладнання , якийсь "тюнінг" - треба час . Авто тоді залишається нерухомим не один вечір ( вільних днів у мене не має ) . Постає питання - на чому їхати на роботу , тощо ... Тобто необхідне ще одне недороге авто . Аналогічно жінка їздить на свому .... Но в неї Мікру забрати практично нереально ....
4. Авто для душі і вихідного дня .... Або щоб щось поремонтувати і вдосконалити .... Може хтось зараз скаже що в мене в сосідньому гаражі є Газ69а - да він є , його треба робити - потрошки роблю .... Но при всіх плюсах і мінусах - все ж він жінки брата а не мій .....
Далі буде ....
 
Купівля і ремонт житла витянули практично остані гроші з кишень , але ми не шукаєм легких шляхів .... Долар поліз вверх і мої мрії про авто якось притихли , часом забулись , часом були зайняті Газ69а і облаштуванням гаража .... При появі вільної копійки ідеї починали прокидатись і заставляли мене частенько відвідувати сайт Авто.риа , переглядаючи купу обьяв з продажу авто ....... Ідей було багато і кожна мала право на життя , але життя давало свої корективи . Так було із такими машинами :
1. Москвіч Алеко 2141 1.8дизель . Я мав аналогічний бензиновий . Це було перше любиме авто ... Як память хотілось взяти і зробити з нього авто на макс базі іноЗапчастин і агрегатів . Но не склалось , бо авто яке мені впало до душі колись з дизельним двигуном було занадто вбитим за 3 роки моїм знайомим .
2. Ауді 80 бочка в кузові купе ( 3 двері ) - дуже подобалось , но по ціні я ніяк не тянув . Аналогічно Ауді 80 кабріо - красота - но ціна ....
3 . Ауді 80 купе В2 кузов - була відносно реальна машина по ціні якій я вписувався , але здоровий глузд в Луганськ їхати за машиною банально сказав ні . та і сам продавець сказав наступне - Був би на Вашому місці , не поїхав би ...
4 . Ауді 80 В2 седан 2х дверка ... там ціла історія .... Машина 80го року . В Закарпатті . Автомат . комплекна .. Ціна питання щоб забрати 1 тис у.е ... Я сомніваюсь бо є нюанси по двигуну і знову думаю чи вона мені треба .... Далі її купують , відмивають , ставлять диски R15 і продають за 2200у.е . Думаю відали десь за 1.8Ку.е .... Поїхало авто у Львів . Там покликали фотографа , зробили фотосесію і пробували продавати її за 2600 у.е . Шок .... Вот вам бізнес ....
5. Форд Гранада / Таунус ... реальні авто 70-80х років . В мене в сосідньому домі є один ідеальний Гранада , яким я любуюсь майже кожен день .... Власник його реставрував декілька років .... Таунус - теж знайомий в Ужгороді відновлює ... має бути красота ... Но живих машин я не знайшов , а залазити в глобальні кузовні ремонти не мав бажання ....
6 . Ідеальна Ауді 100 до 82го року . Машина на якій я вперше сидів за рульом ( ще на колінах знайомого ) . Була в Червонограді за 2700 у.е .... Не вистарчало грошей .... Продалась і тепер перепродується в Рівному за 4 тис у.е
7. БМВ 3 серія Е21 - перше авто яке мав мій дядя . Класика ... Но живих авто я за адекватні гроші не знайшов . Корча брати не було бажання , машину не комплектну , гнилу , чи ту яка возила гній - не хочу ... За 4тис майже ідеальні - ну нереальна для мене і мого розума ціна за дане авто тепер ....
 
8. Мерседес 123 . Вічна класика . Невбиваємий автомобіль .... Ще й сосід по гаражу купив і почав відновлювати . Переглядав дані авто . Знайшов купешку С123 і була думка їхати в Чернівці , но реальні фото авто , вислані по вайберу , змусили мене задуматись . Необхідність перекрашувати все авто , бензиновий двигун і ціна в 3 тис у.е якось для мене здалось забагато ... хоча може я і не правий ... Дизельні седани треба було шукати , но щось хороше по адекватній ціні - не знайшов ....
9 . Інші авто но лише німецького автопрому .
10 . БМВ 7 серії в Е32 кузові , яку взяв Мій соклубник по іншому клубі - подобається , но більш менш живі починаються з 3х тисяч , але ще треба мати гроші на ремонти ... Та і розхід бензина кусається .....
11 .Знову продовжую проглядати автомобілі . Все частіше дивлюся на Мерседеси 126 кузов і звертаю увагу на 7 серію БМВ в Е23 кузові . 126 Мерси починаються з 3-3.5 тис . Запчастини на них ніби є і мотори дизельні ... БМВ - бензинові - з запчастинами не так солодко але це акула . Справжня акула , БМВ 7 серії в першому кузові .
Доречі дуже багато машин таких пізніх років ( всі марки ) є з проблемними документами чи кузовами . То власників не має , то доручення , то ще якісь нюанси ...
 
Загалом впала мені в очі одна БМВ . Це була 7ма серія в кузові Е23 дорестайлінг останього року 1982 року . По фото нічого толком зрозуміти не можна було . Подзвонив заради цікавості . Порозмовляв . Власник видався приємним і машина відносно не далеко ( м.Львів ) . Попросив зробити якісь реальні фото , навіть не надіявшись що щось хороше там побачу .... Але я помилявся ..... Власник так і не відзвонився , але на авто ріа я побачив через декілька днів нові фото і вони мене заціпили ..... Машина виблискувала хромом і хорошою покраскою .... Явного фотошопа я не побачив . Ще раз набравши власника я почав розпитвати за авто . Він відверто сказав що загубив мій телефон і тому не набрав , але спеціально для мене зробив нормальні фото .... Все складувалось непогано і моє бажання поїхати у Львів заради того щоб глянути на авто все ставало більше і більше ....Один тиждень мені не вийшло приїхати ( здоровя і певні розбіжності з жінкою на рахунок чи мені це треба ... ) . На інший почались заморозки . В пятницю вечером я перевзуваю резину на авто , якимись нереальними вмовляннями ( купував поїздкою в АШАН за покупками) домовляюсь з жінкою і їду в суботу у Львів . В горах бачу сніг , ожеледицю , дощ .... Погода нельотна , але ідея і бажання важніші за це все ....
 
Доіжаєм у Львів і заіжаєм в Ашан . Там до нас приїжає Дмитро ( власник даного авто ) і я бачу її . Сказати що закохався - напевно що ні ... але симпатія проскочила . Жінка сказала - яка ж вона велика .... А й справді 5 метрів в довжину - це щось !!!!! Машина виблискувала збережиним хромом і натертою краскою . З під капота гурчало 6 циліндрів ..... Почався огляд . Жінка дпомогла виявити незначний дефект по кузову . Я ж знайшов їх ще кучу . Це все для того щоб говорити за ціну ... Проїхались . По ходовій теж питання . Далі довге вирішення фінансового питання ...... Я собі рішив , якщо буде по мому - куплю .... так і було . Власник погодився на мою ціну , на яку я навіть не міг розраховувати з моменту бажання придбати дане авто . Домовляємся зустрітись . Власник навіть погоджується приїхати на ній в Мукачево , якщо я дам на топливо . Взагалі супер !!!! на тому і зійшлись . Дуже велике дякую Олексію з Києва , одному із засновкиків даного форума , за своєчасну консультацію і допомогу . Його слово було для мене вирішальним в вирішенні оглянути дане авто і добитись правильної ціни для покупки .....
 
Далі ціла історія з МРЕО ( дякуючи пану Авакову , який спочатку ламає а потім не знає як нове побудувати ) яка завершилась благополучно і без інцедентів , приїзд взимку Дмитра на автомобілі через перевили до мене . Це підтвердило технічну готовність автомобіля для руху ( що було немаловажним фактором покупки - авто використовувалось щодня ) . Перевірка в МРЕО , експертиза , зняття з обліку ( єдине що зараз можна зробити ) , оплата за товар ( авто ) , і що я маю тепер в гаражі :









 
Що я отримав :
БМВ 7 серії першого покоління дорестайл . Зовнішній вигляд більш олд скульний , з більшою наявністю хрома і іншим виглядом ....
Рік випуску 7 місяць 1982року . Саме цей рік був перехідним . Саме в ньому йде поєднання дорестайла з рестайловою ходовою і іншими технологіями . В мене благо ходова рестайл , на яку ще можна знайти запчастини :) - велике дякую Олексію за консультацію в даному питанні .
Всі дискові тормоза ( без ABS )
ГУР
Електрозеркала
Передні електро склопідіймачі - здається неоригінальні , но пряцюють
Центральнй замок
Одностороня сигналізація .
Литі диски R14 , здається оригінальні або щось тих років
Магнітола Піонер з виходом на флешку і МР3 дисководом
Задній парктонік !!!!
Прямоток ..... цей пункт на любителя .... но є ......
обшитий салон шкірою
Працююча і зареєстрована газова установка 4го покоління .
Обєм двигуна 2,8 повний інжектор М30
КПП 5Мех

Взагалі машина клубна , тому і буде жити тут далі . Одне що не було бортовичка . Але тепер буде ...
Дякую всім попереднім власникам за збереженість автомобіля і гарне відношення до нього . Гадаю я стану не гіршим і постараюсь доробити певні проблемні моменти , щоб авто було в хорошому стані
 
Ложка дьогтя звичайно теж є , і вона не одна .....
З проблемних місць :
Передні амортизатори і пружини - під заміну / ремонт
Задні ами - заміна / ремонт
Вибиває задня передача і нечітке включення всіх остальних - скоріш за все куліса - ремонт ( недовключення як сказав Олексій . Буду на то надіятись )
Мокровато в районі Гур-а ... Але слизиться думаю якийсь з шлангів чи щось таке . Но це слизіння мінімальне ...
Мокрий задній сальник кпп ( коло кардана ) . Підтікання некритичні
Питання по кузову : поворотники , пухирці на дверях , інші моменти які однозначно повилазять ...
Питання по салону - торпеда яка була перетянута шкірою і повздувалась , необхідність перетяжки водійської сідушки , тощо ......

Але все рішаємо . Головне тепер знайти час і трошки грошей . В інших випадках знайти запчастини :D Нічого критичного . Авто в любий момент виїжає і їде куди я хочу .
Поки постоїть в гаражі . Буде час , буду займатись . Зато вона в мене є і їсти не просить .... Буду по можливості доводити її до хорошого тех стана а далі буде видно :)
 
Відкрив каталог запчастин . Подивився конструкцію куліси . Попередньо порадився з Олексієм ( мабуть його вже достав по телефону .... ) і від радить звернути увагу на дану деталь ....



П-образна тяга яка з"єднує ричаг КПП із самою КПП . Скоріш за все , по його словам, там буде вироботка і буде необхідно понести до токаря виточити втулки по розміру у місця , де входить тяга в ричаг і саму кпп .
Якщо буду себе краще почувати , можливо залізу під авто і провірю цей момент ....
Самий гірший варіант - сама КПП , но скоріш не вона ....
 
Доречі знайшов статью про ремонт куліси на БМВ Е34 , а вона в нас практично така сама я так дивлюсь

https://www.drive2.ru/l/1375441/

Хоч запчастини не факт що підходять ....
 
Далі продовжую знайомство з BMW ....
Вот ця зловісна тяга на куліси ....



Далі із так скажем проблемних місць :
Вогковатий насос ГУР-а



Але він вогкий , бо слизиться або один із шлангів , або щось вище , бо там мокровато теж , а це все стікає вниз ... Капель не має , їздити можна деякий час ....

Мокроватий правий передній бік мотора



Тут або передня кришка ... або ще щось , треба відмивати .... Нічого ніби критичного не має .... Датчик колінвала правда в маслі
Зато масляний картер сухенький



Ходова візуально жива



Сайлентблоки на ричагах цілі , пильники на шарових теж . Аналогічно і на рульовій . Зустрічаються оригінальні ричаги ... Реставрації ніде не має ....

Явно тече задній сальник КПП ....



На кпп є звисаючі каплі масла ....

Ще один неприємний момент



Холодна сварка чи то ебоксідка на задній кришці кпп ... Можливо при знятті/установці десь стукнули її .... Буде текти , прийдеться розбирати і йти варити до аргонщика ...

Досить приємним є те , що днище авто в хорошому стані і практично не варилось





Що не може не радувати ..... Далі буде ....
 
Розібрав я кулісу кпп ..... Все повідмивав від масла ....
П-образна тяга



Валик який кріпиться до штока КПП



Така невесела картина з розбитою втулкою



Трошки краща картина з втулкою ричага кпп , але там всерівно є занадто великий люфт .... На ричагу видно сліди вдаряння об кузов , щоб включити задню передачу ....



Все поніс токарю . Одна проблема , токарь захворів ..... День-два , і питання вирішиться ... Не спішу , бо і так вилізли інші нюанси .... Є думка подовжити вушко кріплення Ричаг кпп - Ричаг куліси , щоб зробити короткоходну кулісу ....
 
Нюанс виліз з кріпленням площадки куліси кпп і ричага КПП . Даю схему кріплення ....



В мому варіанті подушки під номером 1 в кількості 2 шт є на своїх місцях ..... Виглядають так і є доступні для замовлення навіть по заміникам



Febi 05583
Meyle 300 251 11 00
BMW 2511 120 8580

Проблема вилізла із задньою подушкою кріплення площадки . Площадка кріпилась додатково одним сквозним болтом М6 посередині . Це видно на Фото що є вище ( блискучий болтик ) . Сама площадка має якесь нерідне приварене вухо
в задній своїй частині





На останій фото явний приклад приказки - нічого краще не зберігає кузов машини від корозії , як те масло яке витікає із мотора ( щось в тому плані ... ) . Передня частина площадки як новенька , бо була в маслі ....
Далі .... На кузові залишилось таке вухо ( оригінальне ) із болтом



І більше нічого не має ....
Тепер попрошу всіх уважно подивитися першу схемі кріплення площадки і підсказати мені як усе заді має бути закріплено . З того що 100 % можу сказати :
1. Відсутня подушка під номером 12 . Оригінальний номер :
BMW 2511 120 4422 Виглядає так :



Замін жодних в Україні не знайшов . оригінал чекати 3 тижні . Знаю що є заміна по Мейле , но в наявності здається в Україні не має . Добре що є знайомі , які вже на завтра її привезуть з Угорщини за 100 грн ( разом із передніми амортизаторами Monroe MG971 )

Далі основне питання . На схемі є 2 кронштейна . Як підсказує мені інтуіція , нижнього під номером 13 в мене не має 100% . Кронштейн під номером 14 - це кронштейн який приварений у мене на кузові , чи все ж ще один кронштейн , якого в мене не має . Візуально дуже схожий на той що є в кузові . Одне смущає , що чому на ньому зверху дирка по схемі , ніби під подушку ? Хто що думає на рахунок такої головоломки ?
 
Продовжим ....
Заходячи в гараж мене зустрічає така мордашка ....



Довго не думаючи , грошей і так постійно не вистарчає , промоніторивши ринок і проконсультувавшись з Олексієм , було вирішено купити передні амортизатори ( вставки ) фірми Monroe . Каталожний номер MG971 . Дуже багато помилок в підборі даних вкладишів , бо наприклад вже на 6 серії купе амортизатори стоять з 5ї серії . На 7му серію вони інші ....



Ціна питання 1300грн/шт .
Аналогічно з Венгрії під шумок приїхала задня подушка площадки кріплення ричага КПП .... ( заміника якої не має в наявності в Україні , а оригінал чекати 2-3 тижні ) :



Фірма виробник Meyle . Ціна питання 100грн ...
 
Було бажання придбати оригінальний кронштейн кріплення даної подушки ( уголок ) за 53 грн в Екзіста , но в заказ доступна ця деталь партіями по 10 шт .... В мене ж 1 авто .... Тоже вони цікаві ... Значить маючи вже 3 деталі із 4х , я по місцю мабуть зроблю даний кронштейн і не буду нікому нічого платити ....
Завтулили кулісу кпп в токаря . Так вийшло ....





Все підганяли під розмір по місцю , бо штоки П-образної тяги вже мали вироботку .... Ціна питання 50 грн ....
Сьогодні ще чекаю якусь модну втулочку в оригіналі за 29 грн + доставка і можна буде пробувати складувати до кучі кулісу .... робити кронштейн і вже розбиратися зі всім по місцю ....
Ще чекаю , що може вишлють передні пружини , і вже тоді буде якийсь смисл міняти амортизатори .... Загалом збираєм запчастини .... :)
 
Вовчик привіт!!!!
 
Привіт Влад . Слухай , шукаю за розумні гроші ковролін салона з Е38 кузова . Десь у Вас в Ровно не буде такого щастя ? Бо я авто трошки розкидав . А тут на форумі поки не напишеш , то нічого толком більше зробити не можна ....
 
площадка кулисы не должна жестко крепиться к кузову. деталь №14 по всему была утеряна вместе с подушкой, поэтому и был приварен уголок. деталь 13 жестко крепится к кузову. и между №13 и №14 вот та подушка-буфер. кстати крепление точно такое же как на е21, и визуально похожа. подушка у меня вроде бы такая есть со старой кулисы. могу завтра посмотреть. и ещё, та втулку, что вы вытачивали, как бы не есть проблема, выточили по фото как железную, а она фторопластовая. вся проблема в ручке кулисы как правило там где деталь №11.
кстати в тот день был в ашане и видел эту машину, ещё сын внимание обратил))) и интернет адресок на крышке багажника тот что вам пригодится. он создавался для владельцев е23
 
transfer - Добрий день . Тут получається що деталь 14 приварена до кузова - присутня . Деталь 13 була загублена разом з подушкою . Подушка нова куплена ( фото зверху ) . Деталь 13 або закажу або зроблю по місцю . В втулках 11 там все гуд . Після складання все на порядок краще .
В той день в Ашані якраз ми коло обіда зустрічались і рішали подальше долю авто . Так склалось що авто вже в мене ...
 
Поки був час - рішив скласти панель , яка закриває механізм склоочисника ... , оскільки її знімали при експертизі в МРЕО ( органі , який тепер замість МРЕО ) . Почав встановлювати по памяті , но так до кінця не встановив , оскільки виникло питання по кріпленю 3х саморезів що знаходяться коло скла .... Буду розбиратись ....
Оскільки авто на газу , то попередній власник їздив практично на ньому .... а бензин заливав по мінімуму ( 5 - 10 літрів ) в 100 літровий бак ....
На наступний день після покупки авто завелось , виїхало , прогрілось і дало ще можливість заїхати задом в гараж . Через день я його не завів ....
Поїхав купив 40л. бензина , із яких 24л пішло в Октавію а 16л пішло в каністру . Прийшов залив в бак , залишивши 1л на всяк випадок в каністрі . Заводити ..... а акум за другим разом приказав довго жити ..... На зарядку .....
Вже під кінець вечора , поставив акум , сідаю заводити . Насос почав бурчати , як желубок без їди , топливо з повітряи бігало по системі ..... Далі ніби норма .... Декілька раз кручу .... Тишина .... і коли надія була на мінімумі , машина щось "буркнула" . Ще раз .... і авто заводиться підтраюючи , потім вирівнюючи свою роботу .... Погано реагує на педаль газа , но все ж робить .....
Прогрілась трошки . Робить стабільніше .... Реакція на педаль газа вже є , но щось не то .....
Рішаю подивитися на свічки . Їх зараза 6 шт .... Доступ впринципі є окрім першої свічки . Прийшлось знімати корпус повітряного фільтра



Який був шок в мене від стану повітряного фільтра .... Фільтр дорогий Mahle LX36 , но таке враження що його не міняли тисяч 40-50 ..... Замовив аналог чеської фірми Profit 1512-0101 - 130грн в закупці .... Сьогодні вже буде ...
Відкрутив свічки . Порадувало те що вони всі фірми Денсо , по ідеї такі як і мають йти по каталогу на цей мотор . Інше діло в тому , що всі вони чорні , но не масляні і не мокрі . Білим залишилася лише площадка стержня ...... Щось тут не так ....
Коли це все міняв , чую якийсь звук ..... Щось по типу жужить ..... Ну думаю вот причина сівшого акума - щось постійно запитане на пряму від акума ..... Пішов провірив ключ в замку запалювання - його там не має .... Пішов слухати що жужить ....
На моє здивування це не стосувалось мотора ... На правому ланжероні стоїть газовий редуктор . Я до нього , а він масляно-жирний . Трогаю його , а звук ніби міняється .... Доречі трошки відчувався запах газа ще з момента огляду авто ( зараз його ніби не чув ) . Попробував дотягути трошки кришку корпуса редуктора і шипіння зникло .....
Після прочистки свічок завів авто . Робить ніби добре . Реакція на педаль газа хороша , но не можу зрозуміти чому авто ніби підтраює чи ніби захльобується коли дати відразу тапку в пол ..... Це є і на бензині і на газу ....
З таким зустрічався часто на інжекторних авто , коли наприклад на 16ти клапаній 10ці здихала но ще не вмерла одна із катушок , така же історія була з Ауді А5 шовгора , коли міняли все що лиш можна , а по факту треба було замінити всі свічки і всі катушки .... і авто поїхало ..... Може тут треба нормально прогріти авто .... треба консультуватися ...
 
Продовжу щось описувати по БМВ ....
Для того , щоб до кінця скласти кулісу , і так скажем не лізти туда , було замовлено в Екзіста запчастину з під оригінальним номером 25 111 434 194 . На малюнку деталь №14 .



Була пропозиція за 29 грн . Замовив . Приїхало в офіс . Віправили маршруткою ... і Я отримав таке :



А мав отримати таке



Сказати що я був у захваті і мене переповнювали емоції - це нічого не сказати . Написав їм листа , подякував . Запропонував написати в Київ , а вони так київське керівництво бояться .... Замінити мені деталь ніхто не запропонував . Купувати її по 80 грн не бачив смислу , відсилати назад теж не особливо вже хотілось . Акцією стало переведення моєї скидки на один рівень вверх .
Вже в гаражі вирізав із транспортіровочної ленти резинову ставку , підточив на точилі її товщину і склав механізм переключення передач на місце . Правда не зробив кронштейн кліплення задньої подушки площадки кріплення ричага КПП , а скрутив як було зробленого до того .
Що я отримав : ричаг КПП стоїть чітко по середині і не болтається в різні сторони . Передачі по відчуттям включаються чітко . Включив запалювання , включив задню передачу - заробив парктронік . Вже не треба з всією силою давити на ричаг щоб почути коли включиться парктронік/ задня передача ....
 
Так як авто знову декілька днів стояло , попробував завестись . Завестись з першого разу не получилось . Здох акум . Поставив на зарядку . Попробував завестись . Двигун знову довго не заводився , потім почав схватувати і завівся .
Машина погано реагує на акселератор , а саме в режимі "тапка в пол" .....

https://www.youtube.com/watch?v=rxeUW5C82AI
 
Зранку попробував завести її ще раз . На диво авто завелось без ніяких проблем .
Інша проблема - реставрація куліси не виріщила проблему кпп . задню передачу все ж вибиває . Необхідно вскривати КПП .

https://www.youtube.com/watch?v=4QTWeeB1u7w

Із додаткових проблем - вилізло підтікання антифриза по передній кришці двигуна . Рівня антифриза в бачку не має і не було ще до мене .... Що саме тече - треба дивитися . Там море шлангів , помпа і термостат . Но в районі термостата є зелені сліди від антифриза ....
По рекомендаціям Олексія з БМВ клуба ( Гуру даних авто ) я знайшов винт регулювання качества топлива . Вікручуванням винта ( зверху шестиграник на воздухомірі Bosch ) , я по чуть чуть почав по ідеї обідняти топливну смесь . По відчуттям машина активніше почала реагувати на педаль газа ..... Є незначні провали в режимі тапка в пол , но авто не глохне . По відчуттям бензином воняти перестало . Але є інше - відчутні хлопки в випускному тракті . Інколи при активній прогазовці може вистрілити в глушитель . Тут або ще збагачена смесь або забідна .... Но думаю перше .... Оберти на гарячу на бензині виставив в районі 950 об/хв . Датчик ХХ стоїть дуже зручно . Шукав я його довго навіть з підсказками Олексія . На газу авто робить десь аналогічно . Відчуваються ті ж хлопки в глушитель і холості падають десь до 800 обертів . Треба копати далі . Благо є з ким порадитись :)
Із позитивних речей : приїхали передні оригінальні б/у пружини . Знову завдячуюючи Олексію . Поїхала до мене б/у КПП з незначним нюансом знову же від Олексія . Маючи 2 КПП одну скажем так ідеальну можна буде скласти . При тому що в мене є проблема із задньою кришкою КПП - заклеєна , ну і задньою - там непонятно ....
Ще раз зняв панель що закриває механізм дворників . Виявив відсутність декількох пластикових пістонів для закручування саморезів . Відповідно закрутити саморези було вже нікуди . Всі вони були замінені на металічні пластини хорошої якості для закручування саморезів ( від центральх замків ) . Все скручено і поставлено на місце так як має бути ....

 
Назад
Зверху